Onze nacht (Sasja)

78 3 0
                                    

Sasja Pov.

Dit hoofdstuk bevat pikante stukjes als je daar niet tegen kan raad ik je aan om bij deel 6 weer verder te lezen. Deel 5 zal namelijk vanuit zijn kant gezien zijn.

Ik was er helemaal klaar voor Shusei zat al op me te wachten hij had een net pak aan het stond hem super goed hij zag er echt heel sexy uit. Hij keek me glimlachend aan dat glimlachje waarvan je wegsmelt. Samen liepen we naar zijn auto even later haalde we Minato op. Toen we op het feest waren was het al een drukte van belang Minato en Shusei werden bijna gelijk besprongen door verschillende vrouwen die met ze wilde dansen ik was inmiddels naar binnen gegaan. Binnen zag ik Chiaki staan hij liep bijna gelijk op me af. ''Hey dansen Sasja?'' ''Tuurlijk'' Chiaki trok me de dansvloer op wat me een hoop jaloerse blikken opleverde natuurlijk iedereen wilde met hem dansen.'' Nadat ik met Chiaki gedanst had ging wat drinken. Ik had net mijn drinken op toen Minato zijn hand naar me uit stak. ''Dansen Sasja?'' Ik keek hem eerst verbaasd aan ik dacht dat ik het laatste persoon was waar hij mee zou willen dansen. Ik knikte en pakte zijn hand hij danste echt goed je voelde gewoon dat hij dit vaker deed. Natuurlijk kreeg ik ook deze keer een hoop jaloerse blikken ze zullen wel denken eerst met Chiaki en dan met Minato. Niet dat het mij wat uitmaakte want ik dans met wie ik wil of in dit geval wie mij vraagt. Na de dans met Minato loop ik weer naar de bar maar voor ik die kan bereiken grijpt iemand mijn arm. Shusei deze keer. ''Dans met me'' hij fluistert het maar ik hoor hem ik leg mijn armen om zijn middel hij glimlacht en neemt me mee de dans vloer weer op. Wat me voor de 3e keer jaloerse blikken oplevert alleen wij merken het niet op. Een slow nummer staat op Shusei legt zijn armen om mijn middel en ik zwaai mijn armen om zijn nek. Het lijkt net of hij me iedere keer weer wat dichter tegen zich aan trekt. Opeens voel ik dat het echt zo is hij trekt me echt dichter tegen zich aan elke stap is een stapje dichterbij hem. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder dit voelt heerlijk ik vergeet alles en iedereen om me heen en dans in de 7e hemel met Shusei. Hij fluistert zachtjes in mijn oor kom mee naar huis. Ik leef in een roes en knik. Shusei voert me mee naar buiten op zoek naar Minato we hebben hem al snel gevonden. We zetten Minato bij zijn huis af en gaan door naar ons huis. Zo gauw de deur dicht is tilt Shusei me op voor ik door heb wat hij doet drukt hij me in zijn bed. Hij komt langzaam dichterbij met zijn gezicht. Ik kan zijn adem voelen en mijn hart gaat als een razende te keer ik weet wat hij wil doen ik laat het toe ook al weet ik dat het hartstikke fout is ik kan niet langer zonder hem. Shusei kust me eerst zachtjes als hij merkt dat ik hem niet weg duw zoent hij me vol passie. Ik weet niet of hij merkt dat ik geen idee heb hoe te zoenen maar ik krijg het idee dat hij me dat in een sneltrein vaart aan het leren is. We worden steeds wilder ik voel hoe hij met zijn tong over mijn lippen gaat. Ik open mijn mond iets verder zijn tong glijd naar binnen en begint mijn mond te verkennen. Opeens voel ik zijn handen onder mijn jurk. Dan haalt hij zijn mond van de mijne af we hijgen allebei erg hard. Hij kijkt me vragend aan dan fluistert hij. ''Mag ik?'' Ik weet dat hij bedoeld mij uitkleden ik weet ook waar dat op uit draait ik knik zachtjes en voel dat ik rood aanloop. Hij begint aan de rits van mijn jurk te trekken en ik doe voorzichtig zijn stropdas af en zijn jasje uit. Als hij mijn rits open heeft getrokken trekt hij mijn jurkje voorzichtig uit. Ik heb intussen zijn blouse open geknoopt en uitgetrokken. Hij glimlacht naar me dan hoor ik klik mijn bh is los. Ik voel hoe mijn bh langzaam naar beneden glijd op de grond Shusei begint mijn borsten te masseren. Ik begin aan zijn riem en trek zijn broek naar beneden. Daar liggen we dan met het enige nog aan hij zijn boxershort en ik mijn slipje. Zijn handen bewegen zich over mijn lichaam langzaam naar beneden dan voel ik hoe hij mijn slipje uit trekt ik ben volkomen naakt. Ik beweeg mijn handen naar zijn boxershort en trek die langzaam uit nu hebben we echt niks meer aan hij trekt iets onder het bed vandaan. Ik zie dat hij een klein blauw zakje open scheurt ik zie dat het een condoom is en weet dat het nu echt word. Hij fluistert zachtjes ik zal voorzichtig zijn ik beloof je dat het geen pijn doet. Ik knik langzaam. Hij glimlacht. Ik voel hoe hij in me glijd. Hij probeert me gerust te stellen met zijn mond hij beweegt zachtjes tegen mij aan ik voel hoe hij met zijn mond over mijn nek gaat. Ik kreun zachtjes. Hij mompelt sweet spot. Hij heeft me volledig in zijn greep. Dan fluistert hij ontspan je. Hij word wilder hij beweegt zich wilder tegen mij aan en ik kreun zachtjes. Al gauw Word mijn gekreun van genot harder opeens roep ik ja! en dan meer! Ik wist zelf niet waar het vandaan kwam maar ik zag Shusei glimlachen Hij fluisterde ik geef je mijn speciale behandeling. Ik begon mee te bewegen met zijn bewegingen opeens hoorde ik hem kreunen. Hij fluisterde meer dat voelt zo goed. Ik gaf hem alles wat ik had en andersom ook. Uiteindelijk waren we gestopt en hij gleed hijgend van mij af. Ik glimlachte naar hem en legde mijn hoofd op zijn schouder. Hij fluisterde nog steeds vond je het fijn? Ik keek hem met glanzende ogen aan ja fluisterde ik zacht. Eindelijk leek mijn brein het weer te doen oh my wat hadden we gedaan?! Ik keek voorzichtig op naar Shusei. Hij had nog steeds zijn super sexy glimlach rond zijn mond. ''Wil je mijn vriendin zijn Sasja?'' Dat hij dat nou nog moest vragen we hadden het net gedaan. ''Ja natuurlijk.'' Hij knuffelde me en ik viel die nacht met mijn hoofd tegen zijn borst in slaap. De volgende ochtend werd ik wakker door Shusei die over mijn haar streelde. ''Goedemorgen.'' ''Hey je bent wakker. Weet je in het ochtend licht ben je nog mooier. Ik hou van je.'' ''Ik ook van jou.'' We glimlachte nog eens naar elkaar toen bedacht ik me opeens dat we nog volledig naakt waren. Ik legde mijn handen op zijn borst en ging boven op hem liggen. Hij deed zijn ogen verder open en grijnsde stout meisje klimt zomaar boven op me. Hij zoende me weer het was net zo magisch als de vorige keer met deze zoen werd weer al het vuurwerk in mijn binnenste ontstoken.

Our storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu