De dag na (Sasja)

59 3 0
                                    

Sasja Pov.

We liggen nog heerlijk naast elkaar in bed na te genieten van elkaar. Shusei streelt mij zachtjes. Ik spits mijn oren het lijkt net of de bel gaat. Shusei hoort het ook dan horen we geklop iemand staat voor de deur we kijken elkaar aan. Shusei fluistert zachtjes shit hij gaat uit bed en trek snel wat kleding aan. Ik besluit om ook maar wat aan te doen en dan super snel naar mijn eigen kamer te gaan niemand hoefde te weten wat hier vannacht gebeurd was. Halverwege hoor ik dat het Minato is. Shit snel loop ik door hij mag het dus echt niet weten.

Net als mijn kamerdeur dicht is hoor ik Shusei en Minato op de gang. Shusei is duidelijk gespannen dat hoor ik aan zijn manier van praten. Ik besluit om het later te vragen ik loop naar het hoopje kleren van gisteravond ik zoek mijn bh waar is dat ding. Oh nee die ligt nog in Shusei's kamer! Ah nou ja straks maar halen hopelijk komt Minato niet in zijn kamer grote kans dat hij dan mijn bh ziet liggen dat zou best akward zijn aangezien hij dan gelijk wist wat er gebeurd was. Ik leg mijn oor tegen de deur ik wil horen wat ze zeggen. Oh my! Minato wil zijn kamer in! Dat mag dus echt niet! Ik loop mijn kamer uit richting de mannen. ''Hey Minato wat doe jij zo vroeg hier?'' Minato staart mij verbaasd aan oké ik moet zeggen ik heb niet bepaald veel aan maar toch genoeg waarom staat hij zo te staren? Als ik hem vragend aan kijk zegt hij toch wat. ''Hoi sorry ik was even vergeten dat jij hier ook woonde.'' Ik ging tussen de deur van Shusei's kamer staan en Minato. Minato keek mij vreemd aan. Ik glimlachte naar hem. ''Kom anders even wat drinken ga maar vast naar de woonkamer kom er zo aan.'' Minato liep naar de woonkamer ik pakte Shusei bij zijn arm. Hij keek me vragend aan. Ik siste. ''Mijn bh ligt nog in jou kamer haal hem weg of verstop hem want anders is de kans groot dat Minato hem ziet. Shusei glimlacht en drukte snel een kus op mijn hoofd. ''Komt goed.'' Ik liep door naar de woonkamer om Minato bezig te houden zodat Shusei de sporen van ons avontuurtje uit kon wissen. Ik probeerde Minato zo lang mogelijk bezig te houden maar hij keek nu steeds vaker op zijn horloge ik had het idee dat hij weg moest en dringend dat ene uit Shusei's kamer nodig had maar ik wist niet of Shusei al klaar was met opruimen. Opeens stond Minato op. ''Sorry Sasja ik blijf graag nog even hangen maar ik moet weg en ik heb echt die papieren nodig die ik hier heb laten liggen.'' Ik ging voor hem staan en probeerde hem nog langer in de kamer te houden. Minato keek me vreemd aan oké hij moest nu wel door hebben dat ik probeerde hem in de woonkamer te houden. Hij duwde me zachtjes opzij en liep door naar Shusei's kamer. Ik deed een soort van gebedje please laat hem klaar zijn met opruimen. Minato klopte op de deur en liep toen naar binnen ik schuifelde zenuwachtig achter hem aan. Shusei keek op hij legde zijn dekbed recht pft je zag niet meer wat hier vannacht is gebeurd. Minato keek Shusei vragend aan. Shusei haalde zijn schouders op. '' Geen idee waar je papieren zijn waarschijnlijk in op mijn bureau ergens. Minato ging opzoek en Shusei fluisterde zachtjes iets in mijn oor. ''Ik heb je bh niet gevonden ik heb geen idee waar die gebleven is.'' Ohw my dat is niet goed aangezien die nog ergens ligt en Minato heeft scherpe ogen plus hij is knal roze hellpie! Ik ging op Shusei's bed zitten en keek erachter links rechts onder durfde ik niet aangezien ik wist wat er onder zijn bed lag. Shit mijn bh is echt kwijt hopelijk ziet Minato hem niet. Minato had zijn papieren nog steeds niet gevonden ze lagen niet in Shusei's bureau. ''Misschien liggen ze ergens rond je bed toen we gingen gamen heb ik het naast me gelegd dus het kan er van afgeschoven zijn en onder terecht zijn gekomen.'' Ik keek paniekerig naar Shusei die zenuwachtig met zijn voet rondjes op de vloer draaide. Shusei leek op te schrikken uit zijn gedachten. ''Ik kijk wel.'' Shusei keek onder het bed en ik zag Minato aan de andere kant van het bed kijken. Minato stak zijn hoofd weer boven het bed uit hij had iets roze vast. Oh my! nee het is niet waar! Minato had mijn bh gevonden! ah! Ik tikte Shusei met mijn voet aan hij stak zijn hoofd ook weer boven het bed uit. Hij keek met grote ogen naar Minato hij had het ook gezien niemand zei iets we keken elkaar alleen maar aan. Minato gooide de bh naar mij toe. Ik bloosde Shusei keek weg. Hij voelde hetzelfde als ik heel veel schaamte. Minato begon te lachen we keken hem verrast aan. ''Hahaha je zou jullie gezichten moeten zien. Maar eigenlijk wilde ik dit niet weten eerlijk gezegd. Shusei en ik kleurde beide donker rood. Minato praatte verder. ''En Shusei getver ze is je stief zus. '' Shusei grijnsde. ''Bijna stief zus op dit moment is ze mijn vriendin niet mijn stief zus pas als onze ouders zouden trouwen zou ze mijn stief zus zijn dus op zich doen we niks verkeerd.'' Shusei had het zojuist toe gegeven ik keek hem ongeloofwaardig aan. Minato keek mij lang aan. Ik wist dat hij dacht dat ik Shusei gebruikte dat was dus niet zo ik hou van hem. Minato had volgens mij door dat ik echt van Shusei hou. Ik slikte langzaam.''Shusei hadden we niet afgesproken om dit geheim te houden?'' ''Ja maar Minato zou er toch wel achter komen maar Minato hou het alsjeblieft stil want je kent de regels.'' Minato salueerde. ''Komt goed ik zeg niks. Je mag best weer een lieve vriendin hebben na de laatste keer.'' Shusei en ik keken hem dankbaar aan dat was echt aardig van hem hoewel ik niet anders van Minato verwacht had hij is Shusei's beste vriend het zou raar zijn als ze elkaar dan niet hielpen. Minato pakte iets van de grond het een mapje met papieren. ''Gevonden nou ga ik er echt vandoor anders kom ik vreselijk te laat. Bye zie jullie morgen wel weer op het werk.

Our storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu