Hallo allemaal, ik heb een kleine mededeling. Ik kwam erachter dat ik het hoofdstuk Coma&bezoekers was vergeten online te zetten sorry daarvoor. Maar het staat er nu wel en waarschijnlijk is het hoofdstuk wat daarna komt beter te begrijpen nu. Nogmaals sorry!
Met Kaoru heb ik afgesproken dat ik niemand zou vertellen dat hij mijn half broer is behalve dan Shusei. We wilde niet dat de jongens het zouden weten omdat we ze dan over onze familie zouden moeten vertellen. Shusei en ik waren samen met Minato op werk aangekomen en ik werd aangesproken door iemand die ik niet ken. ''Jij bent toch Sasja de Leeuw?'' Ik knikte en de man praatte verder. ''Mooi ik heb gehoord dat jij de enige vrouwelijke medewerkster bent van het top-team van Sasentionelle. En ik doe een artikel over vrouwen die in een alleen mannelijk team zitten zou ik...'' Ik liet hem niet uitpraten. ''Nee en nou wegwezen.'' Hij probeerde me nog over te halen het enige wat hij ermee bereikte is dat ik boos werd. ''Luister ik heb er geen zin in ik heb mijn eigen werk en ik ben een paar dagen geleden uit het ziekenhuis gekomen stress is niet goed voor mij dus nu opgezout!'' Ik schreeuwde bijna man wat is die man irritant. ''Maar het zijn maar een paar vraagjes die zou u toch wel even kunnen beantwoorden?'' Ik voelde een hand op mijn schouder. Ik keek om en zag Alex staan. ''Wat is hier aan de hand ik kan je in mijn kantoor horen schreeuwen.'' De man keek vluchtig naar Alex besefte wie hij voor zich had en schrok. ''Em niks hoor.'' Ik was boos en natuurlijk ging ik wel vertellen wat er aan de hand is. ''Ja er is wel wat hij wil een interview met mij doen over dat ik in een alleen mannelijk team zit en ik heb hem eerst vriendelijk gezegd dat ik dat niet wilde maar hij blijft aanhouden!'' Alex keek de man aan met zijn beroemde scheer je weg of ik doe je wat blik. Maar het enige wat Alex zei was. ''Moet ik je de uitgang wijzen of vind je die zelf? Ze heeft er geen zin in en voor de informatie ze kan het prima vinden met ons.'' De man keek verrast. ''Dus ze zit in jou team?'' ''Volgens mij moet ik helpen je de uitgang te vinden.'' ''Nee nee ik ga al.'' De man verdween en ik keek Alex dankbaar aan. ''Bedankt ik dacht dat ik nooit van die lastpost af zou komen.'' Alex glimlachte en samen liepen we weer terug naar onze werkruimte. Minato kwam op mij aflopen. ''Ik geloof niet dat ik je ooit zo boos heb gezien.'' ''Praat me er niet van wat een vervelend figuur was dat, gelukkig kwam Alex me redden.'' Minato begon te lachen. ''Is Shusei je grote held niet meer?'' Verschrikt keek ik hem aan. ''Sht je weet toch dat niemand dat mag weten!'' Hij sloeg zijn hand voor zijn mond. ''Sorry maar goed je was echt boos of niet?'' ''Ja ik bedoel waarom zou het anders zijn om in een mannelijk team te zijn? Soms zijn mannen gewoon gezelliger dan vrouwen.'' ''Bedankt voor het compliment.'' ''Ja ja ik heb je weer gevleid niet? Maar ik moet weer verder Alex had een nieuwe opdracht voor mij.'' Vlug liep ik naar Alex's kantoor terwijl ik Minato naar Shusei zag lopen. Fijn hij gaat nu zeker vertellen dat ik zo boos was. Dan kan ik rekenen op geplaag van Shusei. Ik klopte op de deur van Alex's kantoor en hoorde binnen. ''Hoi je had een nieuwe opdracht voor me?'' Alex knikte en gebaarde dat ik kon gaan zitten. ''Er zijn de laatste tijd veel branden in een bepaald gebied, de geruchten gaan dat ze zijn aangestoken door iemand die wraak wil nemen. Het is aan jou om uit te zoeken wat daar aan de hand is en als je hulp nodig hebt of op pad gaat vraag Shusei mee.'' Eindelijk een grote klus ik ben zo blij! ''Ik ga mijn best doen!'' Alex glimlachte en ik verliet het kantoor niet bewust van zijn blik en gemompel. ''Je bent al zo groot.'' Ik huppelde vrolijk naar Shusei. Ik zag Kaoru hoofdschuddend glimlachen. Ik ben twintig dus ik zou dit niet moeten doen maar ja soms kan ik het niet laten. ''Shu! Verschrikt draaide hij zich om. ''Wil je me niet zo noemen op werk?'' ''Oh ja maar moet je horen Alex heeft mij de opdracht gegeven om die branden te onderzoeken en jij mag me helpen.'' Ik hoorde hem kreunen. ''Kan er ook nog wel bij ik heb zeker niets te doen.'' Ik klopte hem op zijn schouder. ''Kom op ik doe het meeste werk het enige wat jij hoeft te doen is advies geven en mee gaan als er een brand is.'' ''Ja je hebt gelijk.'' ''Maar je mag mij best vragen om wat werk van je over te nemen het is niet goed als je zo hard werkt.'' Hij glimlachte. ''Je bent lief maar je hebt je eigen werk.'' Ik schudde mijn hoofd. ''Om een of andere reden ontziet Alex mij, hij geeft mij niet zo heel veel werk dus ik kan je best helpen.'' ''Mmm het zal wel misschien neem ik je hulp aan maar alleen als ik echt veel nachten moet overwerken.'' Ik hielt mijn hoofd schuin en keek hem aan. Hij zwichtte. ''Niet doen daar kan ik niet tegen oh oké je mag me helpen.'' Hij begon me uit te leggen waar het over ging en daarna ging ik aan het werk. na een poosje aan het artikel gewerkt te hebben begon ik aan het artikel over de branden. Dus het is steeds in dezelfde wijk.. Het lijkt logisch dat ze zijn aangestoken maar waarom? Diegene heeft de bedrijven zorgvuldig uitgezocht want wat voor plezier heb je eraan als het lege bedrijfspanden zijn? Ik was druk in gedachte en voelde een tik op mijn schouder waardoor ik schrok. ''Ah oh wat is er?'' Kaoru stond achter me. ''Charlotte wil ons nog spreken.'' ''Waarover heeft ze nog meer voor ons achter gehouden? ''Hij schudde zijn hoofd. ''Nee ze wil met ons spreken over of we ooit nog contact met haar willen en ze wil ons nog duidelijk maken dat ze het beste voor ons wilde en daarom niks gezegd heeft.'' ''Het moet maar ik wil haar eigenlijk helemaal niet zien maar ik hoop dat ze informatie heeft over mijn vader.'' Kaoru knikte. ''Ja ik heb er ook geen zin in maar als we morgen even langs gaan onder werk tijd dan kan ze het niet te lang maken.'' ''Ja is goed ik moet morgen toch naar die buurt van al die branden.'' Kaoru keek verrast. ''Alex heeft jou die opdracht gegeven? Ik wil je dan wel helpen.'' ''Bedankt anders had ik Shusei van zijn werk moeten halen.'' Kaoru keek even Shusei's richting op en daarna de mijne. ''Nee niet omdat ik hem leuk vind ofzo, van Alex moest ik hem meenemen als ik op stap ging maar als jij meegaat hoef ik hem niet mee te nemen.'' pft Kaoru gelooft me valt het dan op dat wij een relatie hebben? Kaoru haalde me weer uit mijn gedachte. ''Dus morgen ik zeg het tegen Charlotte dat we komen.'' Kaoru liep weg nar zijn eigen werkplek. En ik ben voor vandaag weer klaar. Ik pakte me spullen wierp nog een blik op Shusei die druk aan het werk was . Glimlachend liep ik het kantoor uit. De dag zat er weer op.
JE LEEST
Our story
RomanceSasja de Leeuw is 20 jaar als haar moeder een nieuwe man ontmoet hij heeft een zoon. Sasja wil haar moeder en haar stiefvader niet in de weg lopen en haar stiefvader biedt zijn oude huis aan haar aan. Sasja verhuist naar dat huis maar er woont nog i...