De volgende dag werd ik wakker in Shusei's armen hij sliep nog. Ik stapte uit bed en voelde een stekende pijn in mijn benen langzaam viel ik op de grond. Shusei zat gelijk rechtop in bed en keek me bezorgd aan. ''Gaat het?'' ''Ja alleen ik kan niet lopen als zou ik willen.'' Shusei sprong uit bed en tilde me op daarna legde hij me weer in bed. Hij is zo lief en zorgzaam ik hou zoveel van hem in deze korte tijd dat is best apart vooral omdat hij mijn eerste liefde is. Shusei streelde mijn haar terwijl ik tegen hem aan kroop. Opeens hoorde we glas rinkelen we keken elkaar geschrokken aan. Shusei stapte uit bed en liep in de richting van het geluid. Toen hij terug kwam was zijn gezicht wit weggetrokken. ''Wat was er?'' ''Er is een raam gebroken maar ik vond tussen de glasscherven 2 foto's de ene met mijn ex en mij en de andere met jou en mij maar die zat onder het bloed.'' Ik sloeg geschrokken mijn handen voor mijn mond ze is echt erg. ''We moeten de politie bellen.'' Shusei knikte en belde de politie. Even later arriveerde ze. ''Hallo mevrouw meneer ik ben Kevin en ik leidt dit onderzoek zou u me willen uitleggen wat er gebeurd is?'' Shusei begon uit te leggen. ''Het begon met een paar jaar geleden toen is ze ook opgepakt en blijkbaar hebben ze haar vrij gelaten want ze zit weer achter me aan en ik heb nu een vriendin en haar wil ze het liefst dood hebben. Maar goed ik dacht ervan af te wezen maar ik kreeg een paar dagen terug een sms'je dat mijn ex me terug wil hebben ik weet echt niet hoe ze aan mijn nummer kwam. Later op ons werk heeft ze Sasja aan gevallen een of andere middel in haar gespoten waardoor ze flauw viel en naar het ziekenhuis moest, nu heeft ze alleen nog last van haar benen. En als dat nog niet genoeg was heeft mijn ex vanochtend een raam ingegooid en deze foto's achtergelaten.'' Kevin keek ernaar en deed ze in een plastic zakje. '' Dat is best wel ernstig ik ga ervoor zorgen dat jullie bescherming krijgen en als er weer wat gebeurd dan bellen jullie.'' Shusei knikte. ''Bedankt maar ik ben bang dat ze niet alleen ons gaat aanvallen want dat deed ze de vorige keer ook niet ze had toen mijn vrienden er ook in betrokken Minato, Chiaki, Kaoru en Alex .'' Kevins gezicht betrok. ''Dit word lastiger dan ik dacht maar ik zorg ervoor dat er beveiliging komt ook al moeten jullie er rekening mee houden dat we niet alles kunnen afschermen. Straks komen en gespecialiseerde mensen jullie huis onder zoeken naar afluister apparatuur en camera's.'' Ineens schoot me wat te binnen. ''Kevin wil je alsjeblieft niet zeggen dat Shusei en ik een relatie hebben want dat mag niet met ons werk.'' Kevin glimlachte komt goed en dan ga ik maar weer is ik zie jullie vast nog wel een keer dag.'' Kevin liep naar buiten en Shusei en ik bleven samen achter. De telefoon ging en ik nam op. ''Hoi met Sasja.'' ''Met Minato mag ik Shusei even?'' ''Ja tuurlijk.'' Ik gaf de telefoon aan Shusei en bleef stil zitten luisteren naar hun gesprek.
Shusei: Hey wat is er?
Minato: Je ex is al begonnen met haar actie's.
Shusei: Wat is er gebeurd?
Minato: Ik was opweg naar huis en ineens vielen 2 mannen mij aan.
Shusei: Wat?! En wat is er verder gebeurd?
Minato: Ik heb ze tegen de grond geworpen.
Shusei: Ze heeft hier een raam ingegooid de politie is op de hoogte ik zal ze gelijk over dat van jou bellen.
Minato: Oké ik zal de andere wel bellen om te vragen of er bij hen wat gebeurd is.
Shusei: Dank je doei.
Minato: Doei
Ze hingen op. ''Dus wat doen we nou?'' Shusei zuchtte. ''Geen idee ze laat het vast niet hierbij ik was heel even gelukkig samen met jou waarom moet ze dat verpesten? Ze weet vast wel dat ik haar nooit terug neem wat er ook gebeurd want ik hou van jou en wat zei gedaan heeft is gewoon te erg om ooit nog goed te maken.'' Ik trok hem naar me toe en knuffelde hem hij sloeg zijn armen om mij heen en legde zijn hoofd op mijn schouder. ''Shusei Wat er ook gebeurd ik hou van je vergeet dat niet.'' Hij kuste me zacht en teder. Ik kuste hem terug en al gauw lagen we op de bank elkaar te zoenen vol passie en liefde. Shusei trok zich een beetje terug. we hijgde allebei. Shusei lag nog steeds boven op mij en streelde mijn wang en haar. Hij fluisterde lieve dingen in mijn oor en ik moest giechelen. Opeens hoorde we een klap en daarna nog 1 en nog 1 we doken in reflex onder de tafel. Even later bedacht ik me dat we zo snel mogelijk weg moesten komen uit het huis. ''Shusei we moeten hier weg straks valt er iets op ons.'' ''Je hebt gelijk hij tilde me op aangezien ik nog steeds niet kon lopen.'' hij rende het huis uit achter ons hoorde ik iets omvallen het was glas want ik hoorde gerinkel. Toen we buiten stonden hoorde we een hoop gevloek. Ik zag nog iemand wegrennen het bos achter ons huis in ik kon haar gezicht niet zien. ''Shusei ik zag haar ze rende het bos in.'' ''Dus zij zit hierachter nou ja dat is te verwachten zullen we kijken hoe erg de schade is?'' Ik knikte hij droeg me het huis weer in. ''Volgens mij is alleen deze vaas gebroken en zijn er wat ramen gesprongen.'' ''Ja volgens mij ook valt mee dan, ik ga Kevin bellen.'' Shusei zette me weer op de bank en belde Kevin. even later kwam hij de schade opnemen. ''Ze is al flink bezig.'' ''Ja maar niet alleen hier Minato is aangevallen door 2 mannen.'' Kevin keek bedenkelijk. ''Dan moet er dus snel beveiliging naar hem aangezien hij het 1e prooi is samen met jullie.'' Even later was Kevin weer weg. ''Gaan we slapen Shusei? Ik ben moe.'' ''Ja is goed er staat bewaking dus we zouden rustig kunnen slapen.'' Hij tilde me naar bed. Even later lagen we samen in bed. Ik legde mijn hoofd op Shusei's borst en hij streelde mijn haar zo vielen we in slaap.
JE LEEST
Our story
RomantiekSasja de Leeuw is 20 jaar als haar moeder een nieuwe man ontmoet hij heeft een zoon. Sasja wil haar moeder en haar stiefvader niet in de weg lopen en haar stiefvader biedt zijn oude huis aan haar aan. Sasja verhuist naar dat huis maar er woont nog i...