De dag na (Shusei)

48 2 0
                                    

Nu we allebei wakker zijn liggen we stil naast elkaar ik streel zachtjes haar rug. Ineens horen we een geluid het lijkt op de bel zucht. Nu klopt diegene op de deur het moet dringend zijn shit. Ik spring snel uit bed en begin wat kleren aan te doen ik zie Sasja hetzelfde doen zij glipt snel mijn kamer uit terwijl ik richting de voordeur loop. Ik doe de deur open en zie Minato staan. ''Hoi Shusei ik heb mijn papieren hier laten liggen de laatste keer toen we gingen gamen en ik heb ze nu nodig. Kan ik ze even pakken?'' ''Em.... ik denk het.'' shit dit gaat niet goed mijn hele kamer ligt overhoop van gisteren nacht. We liepen door de gang. Sasja kwam uit haar kamer en stopte precies voor mijn deur ze heeft waarschijnlijk gehoord dat Minato zijn papieren nodig heeft. Ze begint een praatje met Minato ik probeer een manier te bedenken om hem weg te houden van mijn kamer. Ik hoefde niet meer na te denken want Sasja had hem al afgeleid Minato liep al richting de woonkamer ik wilde mijn kamer ingaan maar Sasja pakte mijn hand. Ze fluisterde. ''Mijn bh ligt nog in jou kamer haal hem weg of verstop hem Minato mag dat dus echt niet zien.'' Ik glimalchte ze zag er zo schattig uit voor ik mijn kamer in ging kuste ik haar nog op haar hoofd en verdween toen. Ik keek om me heen mijn kamer was een grote rotzooi niet erg raar. Gisteren was ik een paar keer ergens tegenaan gelopen met Sasja in mijn armen. Ik zette de spullen recht en ruimde mijn kleren op ik zocht nog naar Sasja's bh maar ik vond hem niet. Ik hoorde Minato de gang op komen. Shit snel de dekens recht trekken. Minato liep de kamer in ik draaide me snel om. Hij keek me onderzoekend aan ik gaf hem mijn gebruikelijke glimlach. Minato begon zijn papieren te zoeken ik had geen idee waar ze gebleven waren. Ik schuifelde richting Sasja. Ik fluisterde zodat Minato niks zou horen. ''Ik heb geen idee waar je bh is ik heb nog gezocht maar hij is onvindbaar.'' Ik zag haar verstijven ze was natuurlijk bang dat Minato hem zou vinden of zien ik ook natuurlijk. Het is nogal akward als je beste vriend erachter komt wat jij 's nachts met je vriendin uitspookt. Ze ging op mijn bed zitten ik zag dat ze zo onopgemerkt mogelijk rond mijn bed keek of ze iets zag. Minato begon met zoeken rond mijn bed. Shit ik moest hem daar weg krijgen ik had er namelijk wat dingen onder geschoven die hij niet hoefde te zien. ''Ik kijk wel Minato.'' Ik keek aan de voorkant hij aan de achterkant zag ik dat was dus niet de bedoeling nou ja hopelijk ziet hij niks. Ik voelde een tik tegen mijn voet ik keek op ik zag dat Minato iets knal roze vast hielt. Oh verdomme het is niet waar hij had Sasja's bh vast fuck. We keken elkaar een poosje aan iedereen in zijn eigen gedachten verdiept. Minato gooide Sasja's bh richting Sasja. Ik kon het niet aanzien dus keek ik weg. Ik weet zeker dat zij zich ook kapot schaamde Minato wist nu dus wat er gebeurd was tussen ons. Dit is echt een hele erge akward situatie. Opeens barstte Minato in lachen uit. We keken hem verrast aan deze reactie had ik niet verwacht. ''Haha jullie zouden jullie gezichten moeten zien. Maar ik wilde dit eigenlijk niet weten. Ik voelde dat ik rood werd Sasja bloosde ook ja logisch. Minato praten verder. ''Shusei serieus ze is je stief zus en jij springt met haar in bed echt ranzig.'' Ik grijnsde tja het klonk nou eenmaal goed wij zijn een stel dat klinkt gewoon heel goed. ''Bijna stief zus op dit moment is ze mijn vriendin pas als onze ouders zouden trouwen is ze mijn stief zus.'' Sasja had haar stem terug gevonden. ''Zouden we dit niet geheim houden?'' ''Ja maar Minato zou het vroeg of laat toch wel ontdekken. En Minato wil je dit alsjeblieft geheim houden je weet wel met werk.'' ''Komt goed ik zeg niks. Shusei ik ben blij dat je weer iemand hebt die echt om je geeft.'' Minato pakte iets van de grond een stapeltje papieren hij had ze allang gevonden. Ik kende hem langer dan vandaag hij vermoede dat er iets was wat hij niet mocht vinden en dan ging hij juist op zoek ik had het kunnen weten. Hij stond op en liep naar de deur. ''Maar ik moet er nu echt vandoor later guys. Tot morgen op werk.'' Toen hij weg was trok ik Sasja tegen me aan. ''Hij zegt echt niks maar we moeten morgen wel een beetje oppassen wat we zeggen zeg geen dingen die je niet kunt weten tenzij je bij mij thuis komt.'' ''Oke dat moet wel lukken lijkt me.''


Hey allemaal,

Ik schrijf op dit moment aan twee boeken. Mijn nieuwe boek heet Scandel in the spotlights ook een romantisch boek. Maar ik wilde dus even zeggen dat ik ze niet allebei tegelijk kan schrijven daarom zal ik om de andere keer dit boek updaten en Scandel in the spotlights. Zo hebben jullie dubbel lees plezier en ik een beetje afwisseling van story line. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden en ook mijn andere boek gaan lezen.

xxx Self10

Our storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu