Ik heb de 1K bereikt met dit boek! Super bedankt allemaal! Ik was echt door het dak van blijheid.
Dit is Suger van Maroon 5. Ik vond het liedje bij dit hoofdstuk passen.
Eindelijk was het zo ver vandaag ga ik met Shusei trouwen. Tama en Talia waren me op komen halen om in alle rust ons klaar te maken. Tama en Talia stonden me al de hele tijd met een enorme grijns aan te kijken. Uiteindelijk wilde ik toch wel weten wat er nu was. ''Wat is er jullie staan me al heel lang aan te kijken met die enge big smiles van jullie.'' Tegelijk schoten ze in de lach en Tama was de eerste die weer wat kon uitbrengen. ''Jij bent de eerste die gaat trouwen het zo is zo vreemd ik dacht altijd dat ik eerst zou zijn aangezien jij nog nooit een vriend heb gehad behalve Shusei.'' Talia begon met praten voor ik iets terug kon zegen tegen Tama. ''Ja Sasja straks ben jij het brave getrouwde vrouwtje met een kindje.'' Ik begon te blozen en draaide me om richting de kaptafel. ''Shut up jullie. Tama ik hoor jou nog wel als Minato voor je op zijn knieën gaat.'' Talia keek ons nieuwsgierig aan en ik begon uit te leggen. ''Tama hier heeft een oogje op de beste vriend van Shusei en...'' Voor ik mijn zin af kon maken sloeg Tama op mijn schouder. ''Hey kijk uit! Ik wil geen blauwe plekken.'' Tama stopte met slaan en pakte een borstel van de kaptafel. ''Laten we maar eens beginnen met jou omtoveren in een betoverende vrouw, ik weet zeker dat als wij klaar met je zijn geen man zijn ogen van je af kan houden.'' Na een uur hadden ze mijn haar en make-up gedaan. Mijn haar lag over een schouder en iki had een kroontje in mijn haar. Mijn make-up was heel licht maar wel mooi. Ik bewonderde mijzelf in de spiegel maar dat duurde niet erg lang want Talia had mij jurk gepakt en begon die over mijn hoofd te gooien. ''Hey! Voorzichtig jullie.'' Toen alles op zijn plek zat begonnen Talia en Tama zichzelf op te maken. Ik mocht ze niet helpen ze waren bang dat ik mijn jurk zou verpesten ofzo. Inmiddels had ik mijn mobiel gepakt en zat rustig in een hoekje te wachten tot het tijd was om naar de kapel te gaan. In mijn berichten zag ik dat ik een berichtje van Yuzu had. Ja dat is waar hij had gezegd om ons te plagen dat hij terug zou komen wanneer we gingen trouwen. Dus vandaag zien we hem ook weer is.
Yuzu: Hey Sasja! Al nerveus?
Sasja: Nee, moet dat dan?
Yuzu: Je gaat vandaag trouwen is dat niet iets waar vrouwen enorm nerveus van worden?
Sasja: Nee niet echt hoor ik denk dat mannen meer nerveus zijn.
Yuzu: Geen idee ik blijf voorlopig nog singel.
Sasja: zeker weten? Ik heb sins een paar maanden een nieuwe vriendin ze is nog singel.
Yuzu: Ehhh geen cupido graag, vergeten dat ik beroemd ben?
Sasja: Nee niet vergeten ik stel je wel aan haar voor ;)
Yuzu: Ik zei geen cupido!
Sasja: Hahaha ik beloof niks.
Yuzu:......... Ik moet gaan als ik optijd wil komen voor jou bruiloft zie je straks byeee.
Sasja: Byeee Mr. Kitaoji ;)
Precies op dat moment griste Talia mijn mobiel uit mijn handen. ''Tegen wie zit jou nou weer te praten? My my nu al met een andere man? Dat zal Shusei niet zo leuk vinden.'' Ik zuchtte terwijl zij door mijn berichten met Yuzu ging. ''Geef terug! Naast dat we zijn al heel lang vrienden en Shusei en Minato kennen hem ook zaten bij hem in de klas vroeger.'' Talia's ogen bleven hangen op een berichtje en ik keek haar vragend aan. ''Sas.. naast dat je me aan hem probeerde te koppelen wie is Yuzu Kitaoji? En beroemd? Wie is het eigenlijk want Yuzu is vast een bijnaam of niet?'' Ik glimlachte, mooi dit gaat de goede kant op ze is al nieuwsgierig naar hem. ''Dat zul je vanzelf nog wel zien. Is het al tijd om te gaan?'' Tamara keek op haar horloge en duwde me naar de deur. ''Het is zeker tijd.'' In een kamer van de kapel moesten we wachten tot iedereen binnen was en zat. Nou begin ik nerveus te worden... Op dat moment klopte iemand op de deur en Talia deed open. Shusei stond voor de deur met Minato. ''Hey dames.'' Ik liep gelijk op hem af, hij ziet er zo knap uit in zijn pak!'' Eenmaal bij hem sloeg hij zijn armen om me heen en begon in mijn oor te fluisteren. ''Nog even en dan ben je eindelijk mijn vrouw. Je kan nu nog terug.'' ''Nooit zelf niet als je me niet meer wilt.'' Ik hoorde hem zachtjes grinniken. ''Dat zal niet gebeuren, by the way ik zag Kaoru met een vrouw lopen en ze liepen naar de zijkant van de kapel.'' Ik haalde mijn schouders op en Minato begon Shusei weg te trekken terwijl Tamara mij terug naar binnen sleepte. Minato had Shusei inmiddels de gang op gesleept. ''Geez love sick idiot je moet naar het altaar.'' Shusei zwaaide naar me voor hij de hoek om verdween. Tamara en Talia drukte me terug in de stoel om mijn haar te fixen dat nu weer door de war zat. Niet veel later ging de deur weer open en verscheen Yuzu. ''Yuzu! Kijk dit is Talia.'' Yuzu haalde een hand door zijn haar en schudde zijn hoofd. ''Geez wat heb ik nou gezegd? Maare hallo ik ben Yuzuki Kita..'' Voor hij zijn zin af kon maken onderbrak Talia hem. ''OMG Jij bent Yuzuki Kitaoji!!!'' ''Eh ja dat ben ik ja.'' Talia verborg zich achter mij nadat ze door had wie hij is. ''Hey Talia kom achter me vandaan hij bijt niet.'' Ze fluisterde iets in mijn oor en mijn ogen werden wijd van schok. ''Niet! Ohh'' Snel deed ze haar hand voor mijn mond. ''Niet zo hard idioot hij weet het duidelijk niet meer.'' Yuzu stond ons aan te kijken of we gek waren geworden. Talia had me zojuist nog meer reden gegeven om cupido te spelen. Ze had me verteld dat Yuzu haar eerste vriendje was, hij was toen nog niet zo bekend als nu. Het was uitgegaan omdat ze moest verhuizen. Na een poosje begonnen zijn ogen elke keer af te dwalen naar Talia. Yes het gaat de goede kant op! ''Talia wat is je achternaam ik heb het gevoel je ergens van te kennen... Talia ontweek zijn blik en mompelde haar naam ik ving het op en had het gevoel haar achternaam eerder gehoord te hebben. ''Wacht Mendes? Ben je familie van Lizette Mendes?'' Talia keek me verbaasd aan en knikte. ''Hoe ken jij mij zus nou weer?'' ''Ohh zij is mijn verloskundige.'' Yuzu stond me nu met open mond aan te kijken. Oh ja dat heb ik hem nog niet verteld.... ''Je bent zwanger? Sins wanneer? en waarom heb je me niks verteld.'' Tama begon te lachen. ''Drie maanden is ze en je doet net of jij de vader bent.'' Yuzu sloeg een arm over mijn schouder heen en keek me grijnzend aan. ''Ze is praktisch mijn zus maare ik had niet verwacht dat jullie zo snel zouden gaan.'' Ik keek blozend omlaag en begon aan de zijkant van mijn jurk te friemelen. ''Wij ook niet het is gewoon gebeurd.'' Gelukkig werden we onderbroken door mijn vader. ''Sasja het is tijd kom je?'' Snel stond ik op en pakte de arm van mijn vader aan. Talia en Tama liepen voor ons uit en Yuzu was inmiddels terug de kapel ingegaan. Voor de deur bleven we nog even staan. Mijn vader draaide naar me toe en keek me met een mengeling van tederheid en verdriet aan. ''Nu gaat het echt gebeuren nerveus?'' Ik schudde mijn hoofd en glimlachte. ''Nee achter deze deuren staat de man te wachten waar ik mijn leven mee wil delen, dit is het gelukkigste moment uit mijn leven.'' Alex glimlachte en keek weg. ''Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen maar hij steelt wel mijn enigste kind van me weg.'' Ik gaf Alex een kus op zijn wang en pakte zijn arm weer. ''Hij steelt me niet weg ik kom je heus wel is opzoeken.'' Hij zuchtte en gaf me nog een laatste knuffel. ''Klaar?'' Ik knikte en de deur gingen open. Met mijn vader aan mijn arm liep ik het pad af richting de man waarvan ik hou. Aan het eind liet Alex me los en ging op de voorste rij zitten. Alleen liep ik verder naar Shusei. Bij hem aangekomen pakte hij mij hand en we draaide ons naar de ambtenaar.
JE LEEST
Our story
RomanceSasja de Leeuw is 20 jaar als haar moeder een nieuwe man ontmoet hij heeft een zoon. Sasja wil haar moeder en haar stiefvader niet in de weg lopen en haar stiefvader biedt zijn oude huis aan haar aan. Sasja verhuist naar dat huis maar er woont nog i...