Shusei Pov.
Dit hoofdstuk bevat pikante stukjes als je daar niet tegen kan lees verder bij deel 6
Ze kwam de kamer in gelopen ik was betovert ze was zo mooi net een engel. Ik besefte me goed dat ik hopeloos verliefd op haar ben. We stapte in de auto en haalde Minato op. Even later waren we op het feest. Het was al super druk en Minato en ik deden ons best om niet op te vallen. Mislukt een horde vrouwen kwam op ons afgestormd Minato en ik deden ons best om naar binnen te komen wat niet mee viel uiteindelijk viel het nog mee ik kwam eraf met 3 dansen en Minato met 2 hij geluk. Ik had niet echt aandacht voor de vrouwen waarmee ik danste mijn gedachten gingen uit naar Sasja ik had haar net met Chiaki zien dansen en nu met minato. Ik was jaloers op hen zij konden wel met haar dansen ik moest dezen dans afmaken en dan kon ik naar haar toe. Ze zetten een slow nummer op perfect voor haar en mij. Ik liep snel naar haar toe voordat iemand haar of mij ten dans vroeg. Ik pakte haar arm beet en fluisterde. ''Dans met me.'' Ze zegt niks maar slaat haar handen om mijn nek genoeg om te weten dat ze mee gaat. Ik leg mijn armen om haar middel en probeer haar ongemerkt steeds dichter naar me toe te trekken. Ze legt haar hoofd op mijn schouder ik glimlach zou ze ook wat voor mij voelen? Even denk ik alleen nog maar aan haar en vergeet alles en iedereen. Dan bedenk ik me dat iedereen ons hier kan zien niet zo goed plan. Ik fluister in haar oor kom we gaan naar huis. Ze knikt we lopen naar buiten om Minato op te zoeken. Al snel hebben we hem gevonden. Even later zet ik hem af bij zijn huis en wij rijden verder. Thuis draai ik de deur achter me op slot Sasja staat nog in de gang opeens kan ik me niet meer inhouden ik hou van haar en het word tijd dat ik uitvind of het wederzijds is. Ik til haar op en draag haar mijn kamer in ik druk haar in mijn bed en kom dichterbij met mijn gezicht. Ik let goed op signalen maar ik zie niks dus kus ik haar zachtjes. Ik voel dat ze niet weet wat ze moet doen maar wel wil dus zoen ik haar vol passie ik leer het haar wel. Ik zoen haar wilder en lik haar lippen om toestemming te vragen om mijn tong naar binnen te steken. Ze geeft me toestemming en ik laat mijn tong haar mond verkennen.
Ik besluit om een stapje verder te gaan aangezien ik haar eerste keer ben zal ik in stapjes moeten werken. Ik doe mijn handen onder haar jurk en let goed op haar reactie. Ze doet niks dus dan kan ik nog een stapje verder. We hijgen als ik mijn mond van de hare haal. Ik kijk haar vragend aan en vraag zachtjes. ''Mag ik?'' Ik bedoel haar uitkleden natuurlijk hopelijk begrijpt ze me. Ze knikt. Ik trek voorzichtig aan de rits van haar jurk terwijl ik voel dat ze mijn stropdas en jasje uit trekt. Als ik haar rits open heb en de jurk heb uitgetrokken voel ik mijn blouse uit gaan. Ik glimlach naar haar ze is zo knap en lief. Dan klik ik haar bh los en hij glijd langzaam naar beneden ik zie haar kijken ik masseer haar borsten ze lijkt het fijn te vinden. Ondertussen pruts zij aan mijn riem ze wil me dus echt. Ik voel hoe ze mijn broek uittrekt. Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden steeds verder naar beneden ik voel de rand van haar slipje en trek die mee in mijn weg naar beneden nu heeft ze echt niks meer aan. Ze is echt zo mooi dan voel ik haar handen over mij lichaam nu heeft ze de bovenkant van mijn boxerhort vast. Langzaam trek ze hem uit. Ze wil me dat is me meer dan duidelijk. Ik graai onder mijn bed het moet hier ergens liggen dan voel ik een pakje. Hebbes ik pak er een blauw zakje uit ik zie haar kijken. Ja het is een condoom nee ik wil nog geen kinderen misschien later. Ik scheur het zakje open en doe hem om dan ga ik weer op haar liggen. Ik fluister zachtjes in haar oor. ''Ik doe voorzichtig en ik beloof je dat het geen pijn doet. Ze knikt langzaam. Ik glimlach naar haar ze vind het goed. Ik merk dat ze nerveus is begrijpelijk daarom probeer ik haar af te leiden ik kus haar in haar nek. Ik glij voorzichtig in haar en beweeg zachtjes op haar. Ik voel dat ik haar volledig heb en dan kreunt ze zacht ik kus nog eens op de plek in haar nek ik heb haar sweet spot. Ze gedraagt zich nog steeds gespannen als we verder willen moet ze zich echt ontspannen anders doet het pijn. Ik fluister het zachtjes in haar oor ze ontspant zich. Ik beweeg wilder tegen haar aan en dan hoor ik waar ik op gewacht had. Ik hoor haar kreunen van genot dan roept ze ja en dan meer ik weet dat ik het goed doe nu. Ik glimlach naar haar. Ik weet van mezelf dat ik haar mijn speciale behandeling geef vooral omdat ik hoop dat ze mee gaat bewegen. Ineens voel ik haar meebewegen dan moet ik kreunen dit voelt zo goed eigenlijk wil ik meer maar ik weet niet hoe lang ze het nog vol houd. Blijkbaar genoeg want ze beweegt nu vol met mij mee we geven elkaar alles wat we hebben en dat is veel. Langzaam nam ik tempo af ik voelde namelijk dat ze moe werd. Ik ging van haar af en bleef naast haar na hijgen. Ze legde haar hoofd op mijn schouder en ik mijn arm om haar middel ik trok haar zachtjes tegen me aan. Ik fluisterde nog steeds. ''Vond je het fijn?'' Ze keek me aan met zo'n blik van meen je die natuurlijk vond ze het fijn maar ik wilde het uit haar mond horen. ''ja'' Fijn om te horen. Ze leek zich ineens te beseffen wat we net gedaan hadden. Ze keek omhoog. Ik kreeg deze glimlach niet van mijn gezicht. ''Ons kleine geheimpje'' Ze knikte. Ik moest het haar vragen toch durfde ik niet zo goed we hadden het dan wel gedaan maar toch was ik bang dat ze nee zou zeggen. Ik verzamelde mijn moed en vroeg het haar.''Sasja wil jij mijn vriendin zijn?'' Ik zag haar weer zo kijken van dat je dat nog moet vragen, ik hou er gewoon van dat ik alles zeker weet anders ga ik weer lopen piekeren daarom vraag ik het maar. ''Ja tuurlijk'' Ik was toch wel blij dat ze ja gezegd had ook al zou het raar zijn als ze nee had gezegd. We knuffelde nog daarna viel ze in slaap ik ging ook maar slapen. De volgende dag was ze nog niet wakker ik streelde zachtjes haar haar. Ze was nog mooier dan gisteren nacht ze lag hier bij mij het voelde zo goed en toch verkeerd want we moesten het natuurlijk wel geheim houden. Ze was wakker geworden. Na een poosje leek ze zich te beseffen dat we nog naakt waren ze kreeg een grijns op haar gezicht. Ze ging boven op me liggen nu had ze mijn volledige aandacht. Ik zoende haar ze had van de vorige zoen geleerd want dit keer zoende ze terug. Binnen in mij was het een knal feest van vuurwerk zij voelde goed ik had het gevoel dat ik met haar een gelukkige toekomst tegemoet zou gaan.
JE LEEST
Our story
RomanceSasja de Leeuw is 20 jaar als haar moeder een nieuwe man ontmoet hij heeft een zoon. Sasja wil haar moeder en haar stiefvader niet in de weg lopen en haar stiefvader biedt zijn oude huis aan haar aan. Sasja verhuist naar dat huis maar er woont nog i...