Musím uznat že točení Péti klipu bylo snad to nejlepší co jsem zažila a nebo je to tím že to bylo moje první natáčení kde jsem byla.
Nebyla jsem teda všude ale nejvíc mě bavilo se dívat jak točili scény za městem a taky pár scén v jedné místnosti kde byl Péťa uprostřed a ostatní seděli nebo stáli kolem.
Je vidět že ho to baví a nejen jeho ale i ostatní kluky.
„Musím s tebou mluvit!" Přiřítí se zamnou Lucka
„Okey tak povídej" směju se a ona mě čapne za ruku.
„Tady ne ty trubko" táhne mě na chodbu kde je i výtah kde před malou chvílí ještě točili kluci.
„Tak povídej"
„No vlastně s tebou mluvit nepotřebuju ale rovnou ti říkám že je dneska opět párty a ty mi vybereš co na sebe" směje se a já dělám co můžu abych jí jednu nenatáhla.
„Děláš si prdel!" Vyjeknu a ona se skoro válí na zemi.
„Představ si" směje se „Jak ,jak se plazíš u mě v pokoji úplně na sračky a Petr na tebe čeká v pokoji" tlemí se a já furt nechápu co je na to vtipného.
„A čemu se směješ?" Ptám se zatímco se trošku uklidní.
„Že tohle bude pravda už dlouho si takhle dlouho nepila a včera to bylo málo" to je kráva, vážně my právě řekla že se dneska opiju do sraček?
„Ty vole pokud máš pravdu tak potřebuju vybrat fit , jinak by kluci viděli něco co by měl vidět jen Petr" směju se a ona si semnou plácne.
„Ségra pojď sem!"křičí na mě brácha když se opíráme s Calinem o auto a kouříme , hned típnu cigaretu a jdu za ním.
„Sourozenecké foto" směje se a obejme mě, usměju se a čekám až nás Kuba vyfotí.
„Ty fotky jsou skvělí" říkám když jsme jich nakonec nafotili snad dvacet
„Jo to teda jo , hned dám nějakou na instagram" směje se a pohladí mě po zádech.
Nakonec jsem Lucce pomohla vybrat černé kraťasy a červený uplí top a ona mi vybrala červené šaty se zavazováním na zádech.
„Jsi kočka a teď jdeme pít!!" Zasměje se a chytne mě za ruku , dole to žije a začínám cítit trávu. Díky bohu nemáme žádné sousedy.
„Na zdravý" připijeme si a kopneme do sebe prvního panáka.
„Ségra pojď semnou na panáka" objeví se u nás a táhne mě do kuchyně.Nakonec jsem si s bráchou dala 4 a s ostatníma klukama taky a musím říct že už na sobě cítím náznak opilosti.
„Pojď tančit!" Křikne na mě Pepa a táhne mě za ruku
Furt se musím něčemu smát, Petra jsem dlouho neviděla ani D.kopa s bráchou.
„Lucko kde si?" Směju se když lezu po čtyřech abych našla Lucku,zastavili mě až něčí nohy které byly přede mnou. Podívám se a zjistím že to je Calin , který se na mě tlemí a v ruce drží kelímek s pitím.
„Lucka tu není, šla na záchod"
„Díky" směju se a snažím se zvednout ale nejde mi to takže se opět složím k zemi.
„Ježiš vstávej" pomůže mi vstát a až teď si všimnu že nás s pobaveným pohledem sleduje Petr s bráchou nakonci a opírají se o dveře terasy.
„Calísku, pojď si semnou hrát" směju se a on si jenom povzdechne
„Ty vole holka , jdi si hrát s někým jiným" řekne Lucka která jsem právě přišla a dá mu pusu na tvář.
„Ty seš prdlá ,jdem na panáka" ona se jenom zasměje a jde semnou do kuchyně.
„Nazdárek holky" pozdraví nás D.kop a za ním je brácha s Péťou.
„Ahoj" zasměju se a kopnu do sebe melounovou vodku , Lucka hned po mě.
„Ty vole ségra brzdi" směje se
„Je vidět že jste rodina"rýpne si do něj David a já se zasměju.
„Ale já nejsem opilá" směju se a oni jenom pobaveně kývají hlavou.
„Jasně prcku a proto sotva chodíš"
„Nene já jsem úplně v poh" škitnu „V pohodě" tlemím se obejmu ho, brácha a ostatní raději odešli někam pryč než aby tady s námi byly . Zrádci.
„Péťo?" Zeptám se zatímco ho skenuju pohledem.
„Ano kotě" zašeptá a jde ke mě, chytne mě za boky a dívá se mi do očí.
„Nechceš jít nahoru do pokoje" řeknu a prsty mu přejedu po jeho tričku, jenom si zkousne ret a jednu ruku mi dá na tvář.
„Ty asi nebudeš tak nevinná co?"
„Kazíš mě" zasměju se a rukou mu přejedu po jeho tetování na krku.
Beze slova si mě hodí přes rameno a jde směrem k našim pokojů.
„Jdu do koupelny" oznámim mu a on si bere krabičku cigaret a jde na balkón.
Celá vykoupaná a odlíčená vyjdu z koupelny, alkohol ze mě během sprchy vyprchal a cítím se mnohem lépe. Na sobě mám jenom ručník a Petr leží na posteli a čumí do mobilu.
„Nechceš si ten ručník sundat?" Řekne a vstane z postele.
„By se ti líbilo co?" Zasměju se ale hned na to se mi zatočí hlava a já padám na zem , teda dokud mě nechytil Petr.
„Jsi v pohodě?" Zeptá se a pohladím mě po tváři
„Jo , jo dobrý jenom se mi trošku zamotala hlava" usměju se ale vidím na něm že se o mě bojí.
„Pojď si radši lehnout, vezmi si moje triko" řekne když z kufru vytahuje svoje "Prezident of Sexico" tričko.
„Ale co my d-"
„Na tohle teď ser krásko, vidím že ti není dobře" řekne a dá mi pusu do vlasů.
Rozsvítim lampičku a dojdu zhasnout velké světlo.
Petr si dojde do koupelny a já se zavrtám do peřin, tohle je naše poslední noc tady.
Za nedlouho slyším jen otevírání dveří a zhasínání lampičky, jenom se usměju a přitulim se k Petrovi.
„Dobrou Peťulí"
„Dobrou noc krásko"zašeptá a dá mi pusu do vlasů.
Miluju tě!!!Ráno mě probudili hlasy v našem pokoji.
Otevřu oči a podívám se kdo tu je, je tady Lucka a brácha, samozřejmě Petr leží vedle mě a hladí mě po ruce.
„Dobré ráno" řekne mi brácha a všichni se na mě usmějou.
„Dobré , copak tady děláte?" Ptám se a posadím se.
„Přišli jsme se na vás podívat a taky to že jsem udělala snídani" řekne Lucka a vytahuje mi z kufru oblečení na sebe.
„Jak ti je?" Zeptá se mě Petr a dá mi pusu
„Dobře ale mám hlad" zasměju se a on taky.
Když odešli tak jsem šla do koupelny a udělala si hygienu a šla se převléknout do toho co mi vybrala Lucka, šedý tepláky a bílé tílko.
Účesu si vlasy a společně s Petrem se vydáváme dolů.
K snídani jsem si dala palačinky, tousty a vajíčka s tatrkou.
Nikdy jsem neměla vajíčka s tatrkou ale asi je to dobrý, takový zajímavý
Sotva dojím poslední kus palačinky , musím běžet na záchod který je v dolní koupelně.
Když vyzvracím snad všechny svoje orgány tak mi někdo chytil vlasy a hladil po zádech.
Byl to Petr, ještě chvilku tam semnou byl než mě posadil na vanu a namočil kus papíru abych si tím umyla pusu.
„To bude dobrý, postarám se o tebe , zachvilku stejně vyrážíme domů a věci ti zabalím já a tebe pohlídá Lucka nebo kluci" řekne a obejme mě.
Ještě si umeju obličej a vypláchnu pusu.
Dojdu do pokoje kde si vyčistím zuby a vezmu pár zabalených tašek dolů.
ČTEŠ
Kámoš Mého Bráchy
FanfikceCo se stane , když se Isabella musí nastěhovat ke svému bratrovi a přežít tak život s jeho kámoši.Který se však vyhne kontrole když jí do života vstoupí Petr 🌻