20. voda

1.1K 28 2
                                    

Nakonec mi Lucka vybrala černý dvojdílné plavky a k tomu kraťasy a růžové tričko. Do tašky jsem dala mobil, klíče, peněženku a nakonec flašku vodky a ručník.
Kluci čekali dole a hned na to jsme vyrazili ven,mělo být kolem 28 stupňů a mi s Luckou šli úplně v zadu a povídali si. Taky jsem jí řekla o tom co se stalo po našem telefonátu v kuchyni. Smála se snad celou dobu
„Kluci my vás doženeme pak" houknu na ně „Jasně" odpoví Willy a my se vydáme s Luckou do večerky pro něco dobrého.
Vybírala jsem snad deset minut ale nakonec jsem si vzala kyselé bonbóny, čokoládu, fantu a dvě zmrzky. Zaplatili jsme a já dala jednu Lucce.
Došli jsme na místo a roztahneme si deku a čumíme na kluky jak dělají bordel „Seru na vás jdu do vody!" křikl najednou Calin a rozběhl se do vody, jenom na něj čumíme a čekáme až se vynoří,konečně se vynořil a koukl na nás s úšklebkem,zasmáli jsme se šli za ním. Jakmile jsme si sundali oblečení pod kterém jsme měli plavky tak se všechen pohled přesunul na nás. Jak nečekaně.
„Aby vám ty oči nevypadaly" pronese Lucka a společně skončíme za nima.
Chvíli děláme kraviny a nemůžeme se přestat smát „Dáme kohoutí zápasy?" zeptá se Calin, všichni to odsouhlasí a rozdělíme se do dvojic.
„Takže Marek a Wilda, Lucka a já a Is a Petr?" zeptá se Calin a já di všimnu jak se Lucka začne červenat O tom si ještě popovídame kámoško řeknu si pro sebe a kouknu se na Petra „Doufám že mě nechodíš" pronesu „když vyhrajeme tak ne" odpoví se smíchem a bere mě na ramena. Jako první šel brácha s Willem a Lucka Calinem. K mému překvapení vyhrála Lucka, zasmáli jsme se a teď jsme byly na řadě my... „Ségra tohle prohraješ" vykřikl brácha a už mě chtěl schodit dolů ale k mému ŠTĚSTÍ jsem se udržela a začala ho mlátit „to je drsný"pronese Lucka a já ho sejmu dolů „jupíí" vypísknu tak, že málem spadnu
„Uklidni se trochu prcku, jinak tě schodim taky" „To bys neudělal" odpovím ale hned na to se ocitnu pod vodu „Zabiju tě!" výkřiknu hned jak se vynořím a vidím jak se směje,stáhnu ho pod vodu a chvilku mu držím hlavu Jo jasně utop ho Isabello pomyslím si a hned od něj začnu zdrhat „Caline pomoc!" vykřiknu a doplavu k nim „Tos posrala" slyším Petra za mými zády, naskočí mi husí kůže když se dotkne mých boků „Zasloužil sis to" odpovím a protočím oči.
Lucka na mě čumí jak kdyby viděla 365 dní snad poprvé v životě. Co to kurva melu. Probodnu jí pohledem „Jdeme hrát, musím porazit tu malou mrchu" pronesu
„Jaká mrcha!"vypískne, na to sr jenom zasměju a vylezu na Petra „Nešahej mi na prdel ty úchyle" vyjeknu „Neříkej že ti to vadí"odpoví a zasměje se s klukama...
Po dlouhém zápase a několik keců od bráchy a Willyho, tak jsme nakonec vyhráli.
Vylezli jsme z vody, dali jsme si bonbóny a prostě jsme chálovali snad celý den.
Kluci řešili koncert který se měl konat příští pátek. Lucka se celou dobu koukala na Calina a k mému překvapení on na ní taky.

Kámoš Mého Bráchy Kde žijí příběhy. Začni objevovat