28. Hotel

1.3K 34 2
                                    

Okolo půl třetí ráno nás vyhodili z backu že už zavírají.No věřili by jste tomu? rozhodli jsme se pokračovat dál a zamířili do nejbližšího baru, naštěstí byl blízko našeho hotelu.
Zakotvili jsme u baru a chlastali snad všechno možný,spousta z nás byla na sračky ale to nám vůbec nevadilo a šli jsme tancovat. Pohybujeme se do rytmu hudby a dělám bordel jak hovada „Raz dva tři...jedu bomby!!" zakřičíme souhlasně a rozjedeme svoje taneční pohyby. Hraje pomalá hudba a moje boky omotají potetované ruce. Jsem si stoprocentně jistá že to je Petr „Chyběla jsem ti?"zasměju se „Počítá se tohle jako ano?" Zašeptá a přitáhne si mě k sobě blíž. Začne mě líbat na krku a já vzdychnu... Jsme v klubu a já tady vzdychám! Jo je to úplně normální
„nechceš jít pryč?"zašeptá
„Co Lucka a ostatní?"
„Ty už dávno odešli...jsme tu jen my dva"zašeptá a já se rozhlédnu kolem.
Nikdo nás nevnímá, což je momentálně dobře. Jenom kývnu a společně se vydáme ven.
Nadechnu se čerstvého vzduchu a chytnu Petra za ruku „Petře?"zeptám se po chvilce ticha „Ano krásko?" „Myslel si to vážně když si říkal že mě...m-miluješ?"řeknu trochu víc nervózně.
Když nějakou dobu neodpovídal tak jsem se začla bát, vešli jsme do hotelu a já přivolala výtah.
„Jestli mě nemiluješ tak to řekni a j-"

„Prcku ani nevíš jak moc tě miluju, záleží mi na tobě. Když usínám...přeju si aby si byla u mě, chci být jediný kdo se tě bude dotýkat, říkat jak tě miluje a bude tu pro tebe vždycky když budeš potřebovat" přitáhne si mě k sobě a obejme mě.
„Miluju tě" zašeptá , přitulním se k němu „Taky tě miluju" zašeptám a odtáhnu se. Koukáme si do očí a mezi námi je něco ,co nejde popsat slovy oba chceme totéž jenom že on už to zažil ale ne... Začne mě líbat a já spolupracuju, namáčkne mě na stranu výtahu a jeho ruce bloudí po mém těle,prsty mu vjedu do vlasů a zatahám ho. Vzdychne a pokračuje dál, vyruší nás až oznámení našeho patra.
Sotva zavřu dveře od pokoje už mě na ně přirazí a líbá na krku, sundám mu tričko a prsty přejedu po jeho těle.
Panebože jeho tělo stvořil ďábel pomyslela jsem si líbala ho na krku, rukou mi sundal ramínko a začal mi pomalu sundavat šaty. Při každém jeho doteku jsem se zachvěla vzrušením a přála si aby tahle noc nikdy neskočila.
„Chceš to?" zeptá se
„A-ano" odpovím a políbím ho a on následně zahodí moje šaty.
Přesunuli jsme se na postel, kde začal opět líbat můj krk,jeho ruce bloudili po mém těle a prsty mi rozepl podprsenku. Než jsem se vzpamatovala už ležela bůh ví kde, automaticky jsem se zakryla rukama.
„Nemáš se za co stydět"zašeptá a políbí mě... cítila jsem v tom jistotu a lásku.
Svoje ruce přesunu do jeho vlasů a nechám se unášet jeho doteky, vzdychnu když mě políbí na podbřišku. Koukne se na mě a já kývnu, sundá mi kalhotky a následně i své kalhoty zhoupne se nade mě a pohladí mě po tváři.
„Už si to někdy d-"„N-ne" odpovím a sklopím pohled, cítím se strašně hloupě. Prsty mi zvedne hlavu a usměje se „To nic jasný? budu opatrnej" políbí mě na čelo a roztrhne balíček Jak to kurva stihl a kde ho vzal? nejspíš si všiml mého pohledu a zasměje se.
„Koukej se na mě"zašeptá, udělala bych to i tak ale poslechnu ho .Ani ne deset vteřin do mě vnikne,vyjeknu a zaryju mu nehty do zad.
Snažím se rozptýlit tím že ho líbám na krku,bolest ustupuje rychleji než jsem čekala. „Dobrý?"zeptá se a já jenom kývnu,nikdy bych nečekala že bude takhle citlivý ale líbilo se mi to,teda zatím...
Začne se ve mně pohybovat a já tiše vzdychám,po chvilce zrychlí a já dělám co můžu abych byla zticha... naše vzdechy se odráželi o stěny pokoje a já doufala že to nikdo neslyší.
„P-Petře"vzdychnu,pochopil že už budu a proto zrychlil své tempo.
Netrvalo dlouho a tělem mi projela vlna něčeho nového, cítím jak se mě to postupně zbavuje.
Jakmile se udělal i on,svalil se vedle mě a přitáhl si mě k sobě blíž „Byla jsi úžasná"zašeptá a políbí mě do vlasů, přikryje nás peřinou a rukou mě hladí po ruce.
„Dobrou"zašeptám
„Dobrou kotě" společně usínáme v objetí.

Kámoš Mého Bráchy Kde žijí příběhy. Začni objevovat