13. kámoška

1.2K 23 1
                                    

V šatně jsem si vybrala černé kraťasy a bílí top,vlasy jsem si rozpustila a ještě jednou projela hřebenem. Udělala jsem si lehčí make-up a do kabelky si dala mobil, klíče a peněženku, ještě jednou jsem se prohlédla v zrcadle a šla dolů. Kluci dole hrály hry a brácha seděl v kuchyni a něco řešil s Davidem „čau" pozdravim je a vezmu si Snickers „Kam se chystáš?" Zeptá se mě brácha „S Luckou ven" odpovím a jdu do předsíně.
Vyjdu z bytu a vydám se směrem k parku , už zdálky vidím Lucku jak sedí na lavičce a je na mobilu. Dojdu k ní a hned jí obejmu „Ježiši kriste chceš mě zabít?!"vypískne a hned na to se zasměje „Promiň ale já musela" řeknu a posadím se vedle ní.
„Tak co ty ,co se děje?"
„Nic se neděje" odpovím a nervózně si přejedu prsty po kraťasech.
„Hele vyklop to, nikdy nepíšeš ať jdeme ven pokud to není naléhavý"řekne trochu více netrpělivě a já vím že pokud jí to neřeknu tak začne třetí světová,Lucka je fajn kamarádka ale jakmile se jedná o tohle tak to z ní mám strach.
„no já a Petr ,tak jsme se líbali ale v rámci flašky bylo to dokonalý a všechno ale"
„Ale co?"
„Ale pak jsem šla k němu do pokoje a koukla se do jeho zápisníku a on mě viděl a naštval se a řekl že.." to už jsem nevydržela a cítila jak mi slza teče po tváři „Neplakej prosím, řekni mi co se stalo dál a pak si zajdeme na zmrzku" řekne a obejme mě.
Všechno jsem jí řekla, také to jak se teď cítím „... No a nejhorší je že já nevím co teď dělat,spala jsem sotva pět hodin a bojím se to říct Calinovi" řeknu a celá zoufalá si položím hlavu do dlaní. „Ty kráso, tohle je horší než jsem čekala ale neboj se já ti pomůžu a teď zvedačka a jde se na zmrzku" řekne a táhne mě na nohy, utřu si slzy a nechám se zatáhnout do života Lucky.
„Já fakt nechápu co dělám špatně, Dominik je v pohodě ale poslední dobou se ode mě vzdaluje"řekne Lucka a líže svojí čokoládovou zmrzlinu „Ty nic jenom kluci jsou totální kreténi" řeknu jí s plnou pusou malinové ledové tříště.

Po hodině kecání jsme se rozhodli jít do nákupního centra s tím že se jenom koukneme a půjdeme domů. Bylo už půl třetí když jsme vcházeli dovnitř. Klasicky jsme skončili hned v prvním obchodě s oblečením.
„Hej co tohle?" zeptám se Lucky a ukážu jí župan s kytičkami „Ne, Kriste chceš vypadat jako nějaká husa? Ne něco ti vyberu aby jsi byla sexy a Petr bude ještě prosit aby s tebou mohl vůbec mluvit" řekne se smíchem a začne se přehrabovat v prádle.
Neptejte se mě co tu dělám ale kdyby jste znali Lucku tak vas to ani nepřekvapí.
„Na, zkus si to"
„Ale já nev-"
„Žádné výmluvy a padej" křikne se smíchem a ukáže směr kabinky.
Koukám se do zrcadla a nemůžu se přestat dívat,nikdy jsem na sobě nic podobného neměla a moje tělo mi vždy připadalo nedostatečné pro ostatní ale dnes mi připadá jiné, víc hezčí než předtím. Vím co si myslíte ale snad mě někdy pochopíte.
„Tak co? " zeptá se, neodpovídám
Třeba kdybych byla hezčí tak bych Petra i zaujala a nemusela se ted kvůli němu pozorovat v zrcadle... Ani si nevšimu že mi teče slza když se ocitnu v objetí Lucky „Zlato ty si dost krásná a nějaký idiot se ti nebude srát do života, převlékni se a pak mi to dej, dneska to platím já" řekne a vyjde z kabinky.

Domů jsem se vrátila už před hodinou a za tu dobu jsem jenom v pokoji. Kluci jsou ve studiu takže mě nikdo neotravuje.
Na počítači jsem si pustila Film a zalezla si do postele. Titanic skončil a já s uslzenýma očima se vydala do kuchyně. Zase si dám židli ke skříňce a vylezu na ni, vezmu si skleničku a taky misku. Vse položím na linku a uklidím židli. Mobil ukazoval něco okolo půl deváté večer.

Kámoš Mého Bráchy Kde žijí příběhy. Začni objevovat