„Wildo neser mě a vem si to"
„Ne tohle je hezčí ale tohle je zase křupavý" pronese a tiká pohledem mezi jídlem. Zabte ho proboha ,já se chtěla v klidu nasnídat ale s ním je to těžký.
„Víš co vem si oboje a pojď už " řeknu nakonec a nandám mu na talíř obě dvě věci.
„Ty si geniální" raduje se a já se začnu smát,jojo tohle mi zabralo práci všech mých mozkových buněk.
Sednem mi se ke stolu a začneme jíst, sotva dojím své palačinky tak se zapne vlog a jako první se točí Petr.
Na hlavě má kapucu a lokty má opřený o stůl, právě něco vypráví Calinovi ale ne na dlouho jelikož ho brácha švihne kusem housky.
„Debile vole" pronese a hodí po něm okurku. A takhle to pokračuje do té doby než za námi přišel někdo z obsluhy.
„Mohu vás poprosit aby ste se stišili a nedělali bordel , ostatní hosté by se rádi nasnidali" pronese mladík a každého z nás si prohlédne.
„Omlouvám se už se to nestane ,omluvte prosím mého kamaráda on si včera moc nezašukal a teď má trochu depky" řekne Petr a poplácá bráchu po rameni. On jenom s překvapeným obličejem pokývá hlavou a odejde.
Všichni dostaneme totální výtlem a brácha po něm hodí máslo, který skončí v jeho vlasech.
„Demente , nechápu jak tě může Isabella milovat ,si kus hovna" pronese a napije se džusu.
„Protože jsem prezident " odpoví ledabyle a koukne se na mě.
Prezident jo? Maximálně Predátor pomyslím si a usměju se.
„Vole prezident dementů , teď vypadám jak totální kokot" stěžuje si a mi se všichni smějeme, ještě že tu jsme naposledy jinak by nám asi rušili rezervaci.
Dneska je show a po show se jede směr Vary , neptejte se proč já to taky nevím ale jsem ráda že odjedem.„Konečně můžu jít ještě spát" uleví si Petr a má namířeno do postele ale já mu jeho geniální nápad překazím.
„Na to zapomeň ty Prezidente jdi si umýt vlasy od toho másla a musíme se zabalit"
„chh proč mě trápíš? Já nechciii" držkuje a prohrábne si vlasy.
„Adámku neser a padej"
„Aby ses neposrala paní Sculová"
„Takhle mi už nikdy neříkej!" Vypísknu a skočím mu na záda , docílím jenom toho že hodíme hubu a já mám máslo taky všude.
„Zabiju tě" pronese
„Ne já zabiju tebe" dám mu pusu a začnu se zvedat.
Umyla jsem si ruce a byla na odchodu aby se Petr mohl osprchovat ale to by nebyl Petr kdyby mi můj plán nezkazil.
„Zůstaň tu semnou" Řekl a chytl mě za ruku, otočím se na něj a usměju se.
Je tak roztomilej když mu o něco jde, není to jako Stein který je na show ale Petr.
„Péťo musím nám zbalit věci a ty se musíš vykoupat protože tohle je katastrofa"
„Katastrofa je tvůj bratr" pronese a začne si sundavat mikinu a následně i tričko.
Chtěla jsem otevřít dveře ale byly zamčený, Jak to sakra stihnul?! On je blázen.
Otočím se zpátky na Petra a nedokážu odrhnout zrak, je tak krásný, tetování Hello Kitty je strašně cute , občas mi ho i připomíná.
„Péťo pusť mě" řeknu v klidu a on se zasměje „Víš že si taky od másla?"
„Cože n-" sotva to dořeknu už mám v hlavě rozmazané máslo a on se vítězně usmívá.
„Děláš si prdel Adámku!" Křiknu a snažím se mu dát facku.
Sotva ho začnu mlátit a už se objevim pod sprchovým koutem, začne mě líbat a já ochotně spolupracuju.
„P-Petře" zavzdychám a on pustí vodu, takže během minuty jsem celá mokrá.
„Kotě serou mě na tobě tvý hadry, co říkáš na to že bychom je sundali?" Pronese a přisaje se mi na krk.
Vzdychnu a zajedu mu pod tričko, které i hned končí na zemi.Po naší krásné sprše se společně oblečeme a začneme balit,asi si myslíte že něco bylo ale nebylo. Já nemůžu mrdat s Petrem i když bych chtěla.
Alespoň dokud nebudu mít potvrzený že jsem nebo nejsem těhotná,do tašky hodím posledních pár věcí a následně jí zapnu.
„Okey tak pojedeme do nákupáku?"
„Hej jako klidně ale já asi půjdu na tetování" odpoví Petr a chytne mě za ruku.
„Okey Petře tak mi mezitím jdeme flexit a zbalit nějaký hoe" pronese Wilda a my se začneme smát.
„Vole večer budeš mít větší výběr" pronese brácha a plácne si s ním.
ČTEŠ
Kámoš Mého Bráchy
FanficCo se stane , když se Isabella musí nastěhovat ke svému bratrovi a přežít tak život s jeho kámoši.Který se však vyhne kontrole když jí do života vstoupí Petr 🌻