Domů jsme se vrátili okolo třetí hodiny a šli jsme rovnou vybalit nákup. Sotva jsem položila tašky na stůl tak se do kuchyně přiřítil Willy „No to mě poser, tohle s Markem sekne" řekne a začne se smát, jenom se zasměju a začnu vybalovat. Willy rovnou začne žrát nějakou věc co našel na vrchu tašky a nepřestává mě sledovat„Budeš na mě jenom umět nebo mi pomůžeš? " „Hmm čumět" protočím oči a uklidim poslední veci do ledničky. „Isabello! Já tě zabiju!! " zakřičí Marek a běží dolů, než se naděju už je v kuchyni a já utíkám do obýváku kde je Petr a Calin. Se smíchem mě pozorují a já skočím na sedačku, Marek běží těsně za mnou ale na poslední chvíli se roseká na podlaze. Všichni vybuchnem smíchy a sledujeme jak se snaží vstát „Jseš mrtvá" řekne jakmile vstane „Sorry ale já nemůžu za to, že si mi půjčil svojí kartu" řeknu nevinně a kouknu se na Calina který dělá co může aby se nezačal smát. Petr jenom sleduje situaci a neví co říct „Příště už vám nic dávat nebudu" řekne na oko nasraně „ Sorry brácho ale nemohli jsme si pomoc" řekne nakonec Calin a vidím jak se Petr trochu pousmál. Néé že bych ho sledovala ale něco mě na něm stejně láká. Nakonec to necháme být a pustíme si film, kluci vzali i nějaký brambůrky takže nemusím chodit furt do kuchyně. Willy furt vtipně komentuje hlášky z filmu a já dělám co můžu abych se nepochcala smíchy.
Film skončí a já se odeberu do pokoje, kde se převléknu do černých tepláků a mikiny stejné barvy. Telefon ukazuje něco okolo páté. Nudim se a kluci dole ještě něco řeší, proto se rozhodnu něco nakreslit, dlouho jsem ne kreslila ale vždy mě to uklidní. Po pár dlouhých nekončících minutách, se rozhodnu pustit si písničky. V playlistu najdu mix od Rychlích Kluků a hned mě neco napadne.
Mám ze sebe radost, Pegas co běží polem slunečnic a vzadu za ním jsou démoni. Jenom vypnu hudbu a trochu se protáhnu.
Seběhnu dolů do kuchyně, kde si natočím vodu a z ledničky si vezmu věci, potřebné na tousty. Jakmile dávám do toustovače třetí, přijde za mnou Calin. „Zdar ,tvl tam se to rozjelo že jsem musel utéct sem" jenom se zasměju a podám mu toust„Dík" řekne a posadíme se k ostrůvku v kuchyni.Calin mi začne vyprávět, vše co se tam stalo ,za tu dobu co jsem byla v pokoji „Přísahám že tak dlouho na sračky nebyl"řekne a oba hodíme záchvat smíchu. Pomalu se valím na zemi „Co jste si kurva vzali?" Zeptá se hlas, podíváme se směrem k hlasů a zjistíme že to je Petr, který nás pozoruje s úšklebkem na tváři. Oba hodíme další záchvat smíchu a já tentokrát skončím na zemi.„Tvl, tak vy máte dost" řekne a vydá se ke mě,zvedne mě na nohy a já se na něj kouknu , naše pohledy se setkají ale ani jeden neuhneme. Ještě že mě drží,jinak bych byla znova na zemi.„Ehm... nerad vás ruším ale Willy právě říkal že jdeme hrát flašku, takže máme jít do obýváku" přeruší nás Calin ,ani jsem si neuvědomila že je tady , oba na nás koukají s překvapivým pohledem „Jasně ,už jdeme" řekne Petr a projde okolo mě, rukou mě ale pohladí po tváři a odejde z kuchyně. Zůstanu tam stát a nevím co říct. Calin se jenom zasměje a společně s ním odejdu za klukama.
Ale myšlenkami sem úplně někde jinde.
ČTEŠ
Kámoš Mého Bráchy
FanficCo se stane , když se Isabella musí nastěhovat ke svému bratrovi a přežít tak život s jeho kámoši.Který se však vyhne kontrole když jí do života vstoupí Petr 🌻