54. Ale jo Tendo

845 33 3
                                    

"Když jsme byly malý děcka tak jsme tu v létě spali ve stanu přece, tvýmu bráchovi bylo 9 nebo kolik a tys byla ještě malá uplakaná holka. Já jsem tu spal s tvým bráchou až jednou pozdě k večeru jsme se šli projít a domluvili se že půjdeme za holkama, já už ani nevím jak se jmenovali ale já v tu dobu ani Petra neznal" povídal a pak se najednou na mě koukl a já jenom kývla že poslouchám. Potáhl si a následně vydechl a pokračoval.
  „ No a nějak jsme žejo kecali a tak a najednou se ke mě přisrala jedna holka a furt po mě lezla když najednou k nám přišel jeden týpek a začal si povídat s tvým bráchou a furt do mě něco jel za hovna a vraždil mě pohledem" zasmál se a já taky.
Už ani nevím jak to pokračovalo ale mám pocit že jsem jí i dělal cucák a najednou mi Petr natách a už to bylo, ten večer jsem poznal Petra a taky jsem přišel k vám úplně v hajzlu a další den si to vykecala mojí mámě... V tu dobu jsem tě nesnášel ale jak jsme se ty roky neviděli tak už je všechno pryč a teď ti tady říkám že jsi sexy" pronese nakonci s ironií v hlase.
  „Ty vole už si vzpomínám, tebe jsem nesnášela pamatuji si jak si mi jednou do vlasů zamotal žvýkačku a co se týče tebe a Petra tak mám pro tebe jednu novinku" výpisku a on se na mě překvapeně podívá, zbytek brka zahodí a čeká co ze mě vypadne ale podle mého výrazu mu to asi došlo.
„Nee"
„Ale jo Tendo" zasměju se
„Sculová opovaž se"
„Prosím bude prdel a navíc přece chceš vrátit Petrovi tu bitku, přecejen tvoje máma tě kdysi neseřvala za to že se porval zbytečně" řeknu a udělám psí oči.
Chvilku je ticho a sedne si na židli
„Tohle měla být klidná chata plná chlastu a možná i kurev a místo toho mám dělat tohle"
„Tohle NIKDY není KLIDNÁ chata a navíc já tě vážně prosím, copak bys mě odmítnul" pronesu a on si mě sjel pohledem.
„Když to řekneš takhle tak jo ale mám podmínku"
„Jakou zase"
„Můžu tě líbat a dělat si s tebou co chci, samozřejmě jak budeš chtít ty a o sex s tebou mi nejde samozřejmě že  bych neodmítl ale tohle Petrovi neudělám" řekne a já kývnu.
„Nejsem kunda abych Petra podvedla a upřímně je mi celkem jedno co budem dělat hlavně ať Petr klidně umře svou žárlivostí" zasměju se a on taky.
„Tak dohodnuto puso a neboj se já se o to postarám"
„Je mi to jasný" zasměju se a společně se vydáme zpátky dovnitř kde si nalijeme drinky a jdem si užívat tuhle párty.
Mám v sobě pár panáků a Nik na tom není o moc lépe, přijdu do kuchyně a všimnu si jak se Petr směje s Natálií prej přijela s Pepou , moc jsem se s ní nebavila ale Lucka s ní má problém.
Asi žárlí nebo co.
„Čau kotě" pozdraví mě Petr když si mě všimne a já schytám její nasraný pohled.
„Čau o čem se tu bavíte"
„Naty mi vypráví jak se poznala s Pepou" zasměje se a ona taky.
„No tak já vás nebudu rušit jdu s Dominikem tancovat" řeknu jakoby nic a chytnu Nika za ruku, Petr mě celou dobu sleduje a já se jenom ušklíbnu.
  Cestou si vezmu svůj kelímek s pitím a odcházíme.
„Ty píčo kdybys viděla ten pohled Petra když si odcházela tak bys to asi nedala" směje se a já taky.
„ Jo a puso , příště až budeš s Petrem mluvit tak si dej pozor na své vražedné pohledy jo, měl jsem pocit že každou chvíli tam po ní vystartuješ"
„Tendo drž hubu jo" řeknu jedovatě a kouknu se na sedačku kde před tím seděla Lucka s Calinem, jasně že tam nebyly.
  Ještě chvilku si povídáme než se k nám přisere Jakub s Pepou.
„Čaute zmrdi" pozdraví  Jakub a napije se svého rozpitého pití.
„Nazdar ty hovado" zasměje se Nik
„Co tu děláte tak sami?"
„čumíme na tebe"
„Jee ale to je kurva zábavný" směje se.
„Jdem tancovat vole" pronese Pepa a chytne nás za ruku a táhne někam doprdele.
Sotva dojdeme na místo  kam Pepa zatáhl tak už hraje nějaká pomalá Songa , jejíž jméno si nejsem schopná zapamatovat.
Chvíli tam stojíme a čumíme na sebe dokud si nevšimnu že si Petr přivedl Natku. Musí se k sobě tak tulit? Na nic nečekám a chytnu Dominika za ruku.
„Tak-"
„Nic neříkej" skočím mu do řeči a on se usměje.
Ruce mi obmota kolem pasu a přitáhne si mě k sobě blíž.

 

Kámoš Mého Bráchy Kde žijí příběhy. Začni objevovat