A je to tady náš milovaný trip na chatu. Zjistila jsem že pojedeme s bráchou a to konkrétně já, Lucka, Petr a Calin. Už teď vím že se mám na co těšit a Petr ještě víc. Prej pojedou i ostatní kluci ale kdo přesně to nevím ,to mi říct nechtěli. Hajzlové.
„Brácha kde mám tu velkou tašku" zeptám se ho když vlítnu k němu do pokoje. Snažím se ignorovat ten bordel a taky to že leží na posteli s brkem v ruce.
„Já nevím vole neptej se mě na takovýhle kraviny" pronese a potáhne si.
„Díky za pomoc bráško" pronesu ironicky a odejdu z pokoje. Nakonec jsem jí našla u mě pod postelí a začla si balit věci.
Pustila jsem si k tomu hudbu a do tašky hodila pár triček a také své sexy spodní prádlo.
„Tohle si doufám bereš kotě" pronese Petr který se u mě nějakým způsobem obejvil „Dopíči chceš mě zabít..." Řeknu snažící se to celé rozdýchat,kouknu na něj a probodnu ho pohledem. V ruce má moje tanga a usmívá se u toho jak debil „Aby ti ty oči nevypadli Adámku" pronesu a seberu mu je.
„Ty si vezmeš žejo"
„Nejsou pro tebe"
„Jo a pro koho teda , ty si moje" pronese a chytne mě za boky.
„Ale copak že by konečně někdo žárlil" rýpnu si do něj a on udělá svůj typický úšklebek.
„Nežárlim nikdy to ty" pronese a já se zasměju. Jen počkej na chatu Adámku.
Chytne mě za ruku a odtáhne doprostřed pokoje, reprákem se rozezní Perfect speed up.
„Smím prosit" zasměje se a já taky
„Jistě" pronesu a obejmu ho ,jeho ruce se automaticky přesunuli na moje boky.„Dopíči Caline neser mě a podej mi ten zapík"
„Ne vole už máš druhý cígo v sobě, pak ti bude blbě" zasměje se a já ho fláknu do ramene. Je deset hodin ráno a my čekáme na bráchu než se vyhrabe z bytu.
„Petře zkroť si jí trošku" pronese a já se na něj podívám.
„Ne vole je sexy když hulí a navíc ty máš co říkat už nikdy víc nechci slyšet... O Caline jo,ahh ještě ah" směje se a Lucka mu dá pohlavek.
„Nemůžu za to že nedokáže být tiše " pronese Calin a Lucka ho mrdne do ramene „Blbečku".
Konečně vyšel brácha a my se mohli vydat na cestu, pamatuju si jak jsme na tu chatu jezdili jako malý. Ale od doby co se brácha odstěhoval a otec začal pít tak už tam nejezdíme.
Cesta se neobešla bez zastávky na benzínce a hlasitého chrápání Calina.
Lucka mi furt ukazovala její nové fotky a tetování co si chce nechat udělat. Nebudu lhát jsou dokonalý.Po 5 hodinách jízdy vystoupíme u větší chaty s velkou zahradou a vířivkou. Sotva vylezu z auta tak už z chaty vybíhají kluci.
No to si děláš prdel, kouknu se na Lucku a podle všeho je stejně zaskočená jako já. Vážně přede mnou stojí Viktor Sheen ,Yzomandias a Nik tendo a vsadím se že ostatní jsou v chatě.
„Čau boys" pozdraví je Calin a dají si placáka.
„A kdo je tohle za kočky" zeptá se Nik a já se zasměju.
„Tak hele brzdi tohle je Lucka,moje holka a ještě jednou jí řekneš kočko a v noci ti uříznu tvého kamaráda" pronese Calin a kluci se začnou smát.
Najednou se všechen pohled přesune na mě „A tohle je kdo?" Zeptá se Viktor.
„Tohle je Isabella, moje sestra a Petrova hoe" pronese brácha a já se zasměju.
„ dopíči jak někdo jako ty může mít v rodině něco takhle sexy" pronese Viktor a všichni se zasmějou.
„Nemáš náhodou ženu Viktore" zeptá se Petr.
„Ale copak Adámku, ty žárlíš a jo mám Andreu" zasměje se a já taky.
Nad jeho poznámkou jen protočí oči.Po hodině vybalování a seznamování se s klukama jsme skončili všichni v náladě, přijel i Hasan který se mi moc nezdá ale kdo ví co takhle chata přinese.
Na sobě mám roztrhané džíny a k tomu top, kluci si o něčem horlivě vybavují v kuchyni ohledně hudby a já s Nikem na gauči.
Naproti mě sedí Lucka a flirtuje s Calinem. Dávám jim deset minut a jsou nahoře v pokoji.
„Jdem na cígo" pronese zničeho nic Dominik a já kývnu.
„Máš zapík?" Zeptá se když zavřu za námi dveře
„Jasně že jo" odpovím a vytáhnu z kapsy růžovej zapalovač.
„Takže ty a Adámek jo? Jak dlouho jste spolu?" Zeptá se a potáhne.
„Jo a jsme spolu měsíc já vím není to nic extra" zasměju se a potáhnu.
Začne se smát a já se na něj kouknu „Tyvole prej nic extra, už teď je to víc než moje vztahy za poslední tři roky".
„Citta a jeho vztahy" pronesu a on se na mě koukne s vražedným pohledem
„ Zlato sice seš sexy ale bacha na pusu"
„Už se bojím" zasměju se a on taky.
„Kdybys nebyla Petra tak už bych tě tu dávno ohnul ale po té jeho žárlivé scéně dneska tak bych si to možná i rozmyslel" řekne a vydechne oblak dýmu.
„On si furt ze mě dělá prdel že žárlim tak ho chci donutit aby žárlil taky a to ne málo" zasměju se a on se na mě otočí. Nejde si nevšimnout těch jiskřiček v očích.
„Tyvole Sculová bude takhle zákeřná mrcha jo"
„Nemá si ze mě dělat prdel a navíc potřebuje vědět s kým chodí" řeknu a típnu cigáro.
„By mě zajímalo koho pro to objetuješ" zasměje se.
„Přemýšlela jsem nad Viktorem a Kubou ale zároveň potřebuju někoho na koho Petr žárlil už kdysi" řeknu a on se začne smát.
„Co je?" Zeptám se a on típne cígo
„Viktor má ženu takže by to bylo dost blbý a co se týče Jakuba tak to asi nepůjde zrovna pálí po jedné holce kterou chce dlouho a fakt mu to přeju aby mu to vyšlo takže máš smůlu kočko" řekne a začne něco lovit v kapse.
„Dopíči ale chápu to no" řeknu a sleduji jak si zapaluje brko.
„Hele a co se týče toho žárlení ohledně Petra tak já už si s Petrem něco zažil pokud si to pamatuješ" řekne a potáhne.
„ Co bych si měla pamatovat?" Zeptám se a on se na mě jenom podívá.
ČTEŠ
Kámoš Mého Bráchy
FanficCo se stane , když se Isabella musí nastěhovat ke svému bratrovi a přežít tak život s jeho kámoši.Který se však vyhne kontrole když jí do života vstoupí Petr 🌻