Anya ez nagyobb mint a mi szobánk!!-mondta beljebb menve Katsumi.
Sokkal nagyobb!-mondtam amire hozzám rohant és meg ölelt.
Köszönöm anya!-mondta amire fejét meg puszilva emeltem fel.
Nem kell meg köszönnöd Katsumi!-mondtam majd pusziltam fején erre meg kopogtak.
Oi Brokkoli beszélnünk kell!-mondta a szőke amire le tettem Katsumit de egyből hozzá is rohant.
Süni!-mondta a nyelvét a nagyobbik ra rá nyújtva.
Bocsi Katsuki Katsumi miatt.
Semmi baj eleve csak egy kis gyerek.-mondta majd jött közelebb és hírtelen ölelt meg.
Nem vagyok gyerek!-mondta Katsumi de csak tovább ölelt a nagyobbik én meg csak értetlenül néztem őt.
Valami baj van?
Mondhatom úgy is.-mondta amire egyből szóltam is Katsuminak.
Ha ennyire nagy lány vagy akkor keresd meg Uraraka-sant és játszatok mert nekem most dolgom van!-mondtam neki komolyan rá nézve amire bólintott és az ajtót becsukva ment is el.
Mi a baj Bakugo?-kérdeztem aggódva majd le is ültünk inkább az ágyra.
Ne mond el kérlek de....Kirishima azt mondta hogy szerelmes belém és ha nem vizonzom akkor el mond egy csomó titkot rólam és ezzel fenyegetett meg és...és....nemtudom mit csináljak!-mondta Katsuki amire szó szerint kurva mérges lettem.
Nyugodj meg oké? Mindjárt jövök csak hozok egy nasit lentről mert gondolom van.
Rendben.-mondta sírva amire fel állva léptem ki az ajtón majd hívtam fel egyből Urarakat.
Szia Midoriya....
Hol van Kirishima?!-kérdeztem idegesen.
Azt hiszem a szobájában mert nincs itt az tuti.
Hányadik emelet?
2. asszem de miért?
Senkit se küldjél fel oda!-mondtam majd tettem le a telefont és a liftbe beszállva állt is meg egy kis idő után amire ki is léptem rajta majd a harmadik ajtónál már kopogtam is.
Gyere!-mondta amire mosolyogva be léptem.
Szia Kirishima!
Szia Midoriya! Hogy vagy?
Jól és te?
Én is.
Hát nem sokáig!-mondtam majd erősen meg is ütöttem amire a földre esett.
Mi bajod van neked?!
Igaz hogy meg fenyegeted Katsukit hogyha nem jön össze veled akkor el mondod minden titkát?!-kérdeztem idegesen le nézve rá.
Ezt meg...oh faszom Katsuki!-mondta majd állt is fel de én meg gyorsan blokkoltam is a képességét így a lábába rúgva esett is össze.
Nincs képességed mi?-kérdeztem rá mosolyogva amire egy nagyot az arcába ütöttem amire ájultan kidőlt-Ha el mered mondani mindenkinek hogy mi Bakugo titka eljövök de akkor járni sem tudsz majd!-mondta egy erőset a hasába rúgva hagytam is ott és gyorsan mentem is le a nappaliba és egy doboz fagyit el lopva sunyiban meg pár gumicukrot szaladtam is fel majd nyitottam be de Katsuki az egyik könyvemet olvasta.
Tetszik?-kérdeztem amire rám nézett és bólintott.-Nyugodtan el viheted úgyis ki olvastam már nagyon sokszor.-momdtam majd tettem le a zacskó cukrot és a jégkrémet az asztalra.
Mi történt a kezeddel?-kérdezte majd állt fel és fogta meg amire észre vettem hogy fel van szakadva nem is kevés helyen és hogy vérzik.
Maradjunk annyiban hogy barátok vagyunk és nekem legalább mindent el mondhatsz Kirishima meg lehet beköp engemet de akkor sem foglya el mondani a titkodat az biztos mert megfenyegettem.-mondtam majd bontottam is ki a nagy jégkrémes dobozt és az ágyra leülve vettem el egy kanalat majd kezdtem is el enni.
Van mérges brokkoli is?
A mérges az midnekit akik bántaná a sünit vagy akiket szeretek a halállba küldené!-mondtam amire ő is el vett egy kanalat majd betakarózva mellém ült le és kezdte el enni a jégkrémet ő is.
Amúgy....hány éves Katsumi?
6-mondtam amire bólintott.
Hogy hogy robbantás neki is a képessége?
Több képessége van úgy mint nekem meg az apámnak volt ameddig meg nem halt.-bárcsak meg tenné.
Oh értem. Amúgy nagyon rád hasonlít.
Aha tudom meg anyára is nagyon hasonlít mert anya haja az ugye szőke volt apának meg zöld és apa szeme vörös volt míg anyáé meg zöld. Kettőjük keveréke lett de mivel anyának nem tetszett ezért el hagyott minket mikor Katsumi született.-mondtam a szokott történetet és mosolyodtam el közben de utána csak úgy kopogás nélkül bejött valaki.
KOPOGNI MEG LUXUS UGYE?!-kiabálta Katsuki de Katsumi lépett be.
Valami történt Katsumi?
Azt mondta Ochako-chan hogy menjek Mina-chanhoz de nem tudom hogy ki az.
Pinky!-mondta Katsuki amire bólintott is Katsumi majd ment is volna el de észre vette az édességeket.
Kaphatok egy kicsit?
Nem!
Igen!-vágtuk rá Bakugoval a külön választ.-Ha csendben leszel akkor igen rendben?
Rendbeeeeeen!!-mondta majd csukta be az ajtót és vette el a nagy zacskó cukrot majd bontotta is fel és ült az ölembe bele.
Süni amúgy meg kopogtam csak te meg a..Izukura figyeltél nagyon ha már nem hallodtad meg!-mondta a kislány majd vette ki a kanalat a kezemből és kezdte el ő is enni a fagyit.
Óvatosan egyed nehogy....
Tudom!!! Folyton ezt mondod!-mondta rám szemeit forgatva amire kikerekedett szemekkel rá néztem de utána Katsuki el is kezdett nevetni.
Ne nevess süni mert fel robbantalak!
Majd mindjárt én,jól van?!-kérdezte Katsuki még mindig nevetve majd kezdte el csikizni Katsumit amire csak mosolyogva figyeltem őket de így is legürdölt egy könycsepp arcomon amit gyorsan le is törölve álltam fel és kezdtem kipakolni a táskáinkból a szekrénybe.
Jaj...a...Izuku segíts!!-mondta kijavítva magát Katsu amire csak nevetni kezdtem.
Nem nem lehet,te kezdted hogy fel robbantod Bakugot!-mondta de hírtelen valaki az ágyra rántott és el kezdett csikizni.
Jaj neeeee!!! Csak engemet ne!! Nagyon csikish vagyok!!!-mondtam nevetve mert már mind a ketten csikiztek.
Így jártál Brokkoli te sem maradhatsz ki a buliból!-mondta Katsuki a fülembe súgva de Katsumi hírtelen ült Kacchan hátára aki pedig pont rám esett és magához ölelt.
Na Katsumi!!-mondtam amire nevetve le szállt.
Bocs.-mondta Katsuki aki fel állt és az ajtóhoz ment-Mennem kell majd holnap talállkozunk!-mondta rám nézve majd fordult Katsumi felé-Te pedig ne legyél emnyire önfejű meg ideges mert akkor te is úgy fogsz járni,mint én-mondta egy szomorú mosollyal az arcán majd el is ment.Ilyet nem szabad csinálnod Katsumi!
De meg öleltétek egymást anyaa!
De véletlen volt meg látod hogy nem tetszett neki!
De a végén...
Azt csak azért mondta mert nem akart kiabálni veled.-mondtam majd álltam fel és pakoltam el végül a ruhákat a szekrénybe.
Anya...
Igen kicsim?-kérdeztem hátra rá nézve.
Nekem nem tetszik a szoba színe...
Akkor milyet szeretnél?
Rózsaszínt meg fehér meg feketét!
Rendben akkor majd holnap el megyünk suli után és lefestjük oké?
Rendben!!
Ja meg veszünk még polcokat meg pár növényt is rendben?
Rendben!-mondta vidáman majd segített is el pakolni utána a maradék édességet meg is ettük miközben egy filmet néztünk majd miután el aludt hagytam neki egy papírt és le mentem magamnak valami kaját csinálni, azután meg el mentem kicsit futni a koli körül.
YOU ARE READING
A titok
FantasyGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.