45.

35 4 1
                                    

Kirishima Eijiro:❤️🦈

Bakugo meghalt... Kb 1 hete volt a temétese, amin mindenki ott volt, csak a szülei nem. Ez nekem elég gyanús, hogy még a saját fiuk temetésére sem jönnek el!
Kirishima!-ront be a szobámba Aizawa Sensei elég idegesen.
Mi történt?-tértem rá a lényegre.
Mozgolódni kezdtek a faluban!
Rendben, azonnal menjünk!-mondom majd már rohanunk is a suliba.

A csapatokat már mindenki tudja és remélem meg jegyeztétek, hogy mi lesz a feladatotok!-mondja Nezu a gyűlés végén.
Igen tudjuk! Akkor induljunk is!-mondja Endeavor aztán mindenki elkezd a falu felé haladni.

Kirishima!-szól utánam a Sensei amikor el indulnék én is.
Igen Sensei?
Csak annyi, hogy....ne halj meg!
Nem terveztem.-mondom neki egy bíztató mosoly keretében, aztán már mentünk is tovább kocsival, mivel innen a faluba majdnem 1 óra az út.

Aizawa Shota:😴🐛

A helyszínre értünk. Minden lángokban állt és egy hatalmas nagy lyuk volt a falu közepén. Onnan különböző lények és emberek másztak, repültek ki majd onnan menekültek mindenfelé.
Na akkor mindenki maradjon a tervnél és senki se haljon meg!-mondta Hawks aztán felszállt és nyíl egyenest lentre ment az üregen át.
Kirishima, maradj mellettem! Mink a házakat nézzük át, nem e van benne túlélő!-mondtam a fiúra nézve aki bólintott.

A házakat sorra átnéztük de senkit sem találtunk bennük. Aztán jött egy ház aminek csak a fele volt meg, de az is égett.

Majd én bemegyek körülnézni!-mondja Kirishima de a válaszomat meg sem várva berohan az égő épületbe.

Kirishima Eijiro:🦈❤️

Jó, hogy olyan képességem van ami miatt nem égek meg, annyira. A házba belépve halk hangokat kezdtem el hallani a konyha felől, így elsőnek arra felé mentem.
Segítség!-hallottam a szekrények felől egy lány hangot, majd arra néztem. A szekrény előtt egy csomó nagyobb plafondarab fekütt így nem lehetett kinyitni a szekrényt.
Van itt valaki?-kérdeztem a szekrénybe bekopogva.
Igen! Ketten vagyunk bent! Kérem segítsen!-mondja egy ismerős hang, amire elveszem a plafon darabokat a két kisgyerek pedig kimászik a szekrényből.
Kirishima senpai!-mondja Katsumi és magához ölel.
Ugye jól vagy?-kérdeztem egyből aggódva.
Igen de gyorsan menjünk mert nemsokára ránk omlik az épület!-mondja megfogva egy kis szürke hajú lány kezét.
Rendben akkor gyertek! Kiviszlek innen titeket!-mondtam a karjaimat kinyitva a két kisgyereknek mire azok már a nyakamba is ugrottak. Pár perc alatt ki is vittem őket.
Jó, hogy nem maradtál bent sokáig!-mondta a Sensei a házra mutatva ami alig pár perce még állt.
Ki kellett menekítenem őket!-mondtam a földre téve a két kislányt.
Katsumi!-mondja Aizawa a sírás szélén állva és leguggol a kislány elé-Azt hittem valami bajod esett! Midoriya is itt van?-kérdezi.
Nemtudom...-mondja szomorúan a kislány.
Kirishima! Azonnal vidd őket egy mentőautóhoz!-adja ki az utasítást a Sensei.
Rendben!-válaszoltam, s már el is indultam a két kislánnyal egy mentőautóhoz.

Aizawa Shota:😴🐛

Hangos ordítás hallatszódott az üreg felől, majd a föld még jobban beszakadt. A hősök és a civilek is jobbnak látták a menekülést, így ahogy csak tudtam mind kimásztak a felszínre.
Mi lehet ez a hang?-kérdezi mellettem állva valaki.
Nemtudom. De biztos ő okozta ezt a hatalmas üreget!-magyaráztam meg.
Ez esetben nem kellene megölni,vagy valahogy leállítani?-kérdi Kirishima.
Nemtudom. A hősök csak a gonoszokat ölik, nem pedig az ártatlanokat.
Ja.-mondta egy másik hang is, mire mind a ketten oldalra nézünk.
Te...te...-kezd bele dadogva Kirishima de ekkor még nagyobb rengés rázza meg a földet.
Az ott nem csak egy átlagos szörny!-mutat a fiú egy fekete pontra a levegőben-Ahogy szerintem rájöttetek, valami kapcsolata van Katsumival.-szürcsöl bele egy kis dobozos almalébe.
Ezt még mindig nem hiszem el...-mondja Kirishima ugyan úgy sokkoltan.
Ne velem foglalkozzál már! Katsumi karkötője világít és a feje is fáj mióta ez a szörny ordít! Mi van ha van valami összefüggés a szörny és a kislány között?-kérdi kezében tartva a kislányt.
Ne csinálj semmit se!-mondtam egyből rá vágva, mert mindig csinál valami hülyeséget.
Úgyse halok meg!-mondja kacsintva és elkezd futni a szörny felé Katsumit magához ölelve.
Elment az esze...-mondtuk egyszerre Kirishimaval és inkább a többi embert menekítettük ki.

👤:

Mit akarsz velem csinálni?-kérdi Katsumi.
Tudod ki lehet az a szörny?-kérdeztem a szörnyre mutatva.
Nem nagyon. De amit kaptam Midoriyatól karkötőt az folyton világít ha a szörny üvölt!-mondja.
Tudsz még valamit róla?-kérdeztem
Kísérleteztek rajta ami miatt vízbe fulladt, aztán a kukában ébredt fel. Azóta a szellőzőkben figyelt engemet vagy néha a sarokban. Most pedig segít nekem és a többi embernek elmenekülni innen!-meséli el.
Értem... OI! TE FEKETE RONDASÁG!-kiabáltam az égre amire a szörny, lenézet aztán le repült hozzánk.
Jól...vagy?-kérdezi a szörny, Katsumira mosolyogva. Na ez nagyon para egy lény.
Igen! Köszönöm!
Ki vagy te?-kérdeztem a szörnyre nézve.
Nem...tudom. Nem emlékszem, névre!-mondja.
De arra emlékszel, hogy hogy kerültél ide?-kérdeztem ismét.
Nem.-válaszol.
Olyan felelőtlen vagy, mint mindig!-ért utol Kirishima, majd megállt mellettem-Uh!-mondja a szörnyre nézve.-Bocsánat csak megijedtem...-kezd el szégyenkezni.
Tudod, hogy ki ez a kislány?-tettem fel egy újabb kérdést.
Nem.
Akkor miért segítesz neki?-kérdez most a vörös hajú.
Én, érezni, barát!-mondja e különös szavakat. Biztos nem nagyon tudja még használni a nyelvünket.
Ezek szerint nem innen származol, valószínűleg-mondtam a fura szóhasználatára utalva.
Nem...tudom!-mondja.
Úgy érzed, hogy ismered Katsumit?-teszi fel a kövi kérdést Kiri.
Igen! Jól!-mondja de ez után hírtelen átnyúl mellettem és elkap valamit.-Buta, maszkos, emberek! Azt gondolják én rossz, de nem!-mondja szonorkodva.
Azonnal menjetek el a szörny közeléből!-mondja Endravor, de aztán meglát engemet-Azt hittem meghaltál!
Ahogy látja élek és virulok, de most fontos megbeszélni valóm van vele!-mondtam a szörnyre mutatva, de aztán valami hatalmas ránk esett.
Engedjék el! Ők az én diákjaim!-mondja Aizawa Sensei idegesen a hősökre nézve.
Gyanusítottak, főleg Bakugo aki meghalt!-mondja Endravor.
Miért lennék gyanusított?!-kérdeztem idegesen.
Mert meghaltál, oszt most meg itt ordibálsz a hősökkel!
Ki nem sz*rja le?! Meghaltam ez tény de utána felébredtem!-magyaráztam meg-Maga szerint akkor miért fehér még mindig a bőröm?!-kérdeztem magamra mutatva.
Te találtad ki ezt az egészet csak, hogy megkapd Katsumit!-mondja tovább a férfi a hamis állításokat.
Nem! Azt se tudtam, hogy itt van!
Akkor, hogy kerültél ide?!-kérdezi mostmár Szalonka is.
Én teleportáltam ide!-mondja a szörny aztán leszaggatja rólunk a köteleket.
Ki vagy te?
Nemtudom,de ők itt mind ismernek! Ahogy egykor én is őket!-mondja dadogás nélkül a szörny.
Ezt honnan veszed, te torz szülött?!
MAGA A TORZ SZÜLÖTT!-ordítja a szörny. Miért ilyen ismerős a hangja?
Nem én nézek ki úgy, mint egy hajléktalan aki piszkos!-mondja nevetve Endeavor.
EZ A TERMÉSZETES SZÍNEM MOST PEDIG FOGJA BE!-mondja a lény aztán Endeavor mellett terem és elrepítí elég messzire a férfit. Az összes hős egyből el is foglya majd lekötözik és egy csomó altató lövedéket adnak neki, de a teste azt mond elnyeli., mint egy massza.

Kirakom a népnek ami jár. Eléggé szar lett ez a rész, de mostantól próbálok kirakni párat és végre befejezni ezt a könyvet/történetet! Köszönöm azoknak akik elolvassák ezt, és remélem tovább is folytatni fogják!

Változások lesznek ugyanis kicsit összeszedettebben fogok írni és a párbeszédek is jobban fognak látszódni. Pár új könyvemnél ezt meg lehet figyelni, ugyanis olyanok is lettek ez a kevés (sok) hónap alatt!

Ahogy már észrevettétek (vagy nem) új animéből is hoztam történeteket.

Nagy kedvencem lett a One Piece és ez a 5-6 hónap alatt a függője lettem, unalmamban (tanulás helyett) minden nap azt néztem. De megérte mert most jelenleg a 1115. résznél tartok és nagyon várom már a folytatását!😍

A másik könyv pedig Haikyuu-s. Elég szomorú de egyben izgalmas is szóval mindenképp ajánlom mind a kettőt! Ígérem nem lesz olyan szar, mint a többi történet amit eddig írtam!

Na de nem is húzom tovább a szót, inkább megyek tovább írni a történetet a kedves népemnek! Puszi mindenkinek!❤️❤️

A titokWhere stories live. Discover now