Aizawa Shota! Azaz Eraser Head! Képesség:tudja blokkolni mások képességét de ha pislog akkor elmúlik a hatása!-mondta a nő ahogy oda értünk amin kicsit meglepődtem.
Akkor innen örökölte Midoriya a hős elemzését.-mondtam kicsit elmosolyodva.
Mi történt pontosan?-kérdezte de látszott rajta,hogy fázott mert remegett. Mit ne mondjak én is fáznék egy vékony trikóban ami a hasamig sem ér meg egy mini szoknyában és egy vékony harisnyában. Le vettem a kabátomat majd rá raktam addig se faggyon meg.
A fia eltűnt előző héten és még azon a héten vasárnap...-folytattam van de helyettem folytatta a nő.
Megjelent a férjem és megfenyegette a fiamat ha nem bújik elő akkor megöli a lányt és a UA diákjait is.
Pontosan.
Tudok mindent hisz a Tv-ben is benne volt.-mondta majd megnézte a melledtem álló kettő diákot is de Bakugon megakadt a szeme pár percre amíg újból nem kérdeztem.
Miért is hagyta el pontosan a családját asszonyom?
Nyugdotan tegezzen úgyis egy korúak vagyunk. Amúgy azért mert miután megszületett a kislány nem akartam látni a családomat. Nehéz történet na meg bonyolúlt is de elhagytam őket és ennyi.-mondta mintha csak egy kis dologról beszélne.
Más szülőtől van?-kérdeztem rá végül hisz a nőre de még a férfira sem hasonlított. A nőre csak egy kicsit a zöld szín miatt de a férfira egy cseppet sem.Bakugo Katsuki:💣💥
Valami itt nem stimmel. Ez a nő kurvára ismerős nekem és nem a pornó oldalakról meg nem valamelyik sarokról!
Más szülőtől van?-kérdezett rá a Sensei de csak csöndben hallgatott tovább.
Azt mondta mindent tud és,hogy nehéz történet. De akkor miért hagyta ott a kislányt ha eleve a magáé és egy másik férfi csinálta mondjuk?-kérdeztem nyugodtan.-Ne vegye sértésnek de ha melledte maradt volna akkor most nem rabolta volna el az "apja" és nem akarná megölni a "saját lányát"!-mondtam a lényeget az ujjaimmal mutogatva.
Bakugo!-szólt rám a Sensei.
Még mindig nagy szád van. Gyerekként is ilyen voltál.-mondta nevetve de aztán rám nézett-Tudod ki vagyok?
Nem de rá fogok jönni minél hamarabb!-mondtam szemeibe nézve.
Ami késik nem múlik tartja a mondás. Na de mostmár mennem kell mert várnak a vevőim! Viszlát legközelebb!-mondta a Senseire meg Kirire nézve aztán rám nézett-Tudod amit nem tudsz az nem fáj. De ha tudsz valamit az annál jobban főleg ha a szemed előtt van de te akkor sem látod meg. Annál rosszabb nincs is amikor előtted van az igazság de te nem látod. Vagy nem emlékszel rá valami ok miatt.-mondta aztán közelebb jött hozzám és fejemre adott egy puszit-Legyél jó és ha tudod az igazságot akkor gyere el hozzám.-mondta fülembe súgva majd zsebemben csúsztatott egy papírt és egy portált nyitva maga alá el is ment.
Na én mentem enni mert éhen halok!-mondtam és,hogy hihetőbb legyen a dolog korgott is a hasam egy nagyot így el is indultam.
Bakugo!-mondta a Sensei de csak tovább mentem amíg a koliba nem értem aztán pedig csináltam magamnak valami kaját és meg is ettem a szobámban. Nagyon álmos voltam valamiért ezért az ágyra feküdve el is aludtam.Deku!-szaladtam a zöld hajú kisfiúhoz akit annyira szeretek-Minden rendben?-kérdeztem mert láttam ahogy szegény elesik.
Ka...han...-mondta sírva de ahogy rám nézett szomorú lettem én is-Elestem és nagyon fáj a lábam. De jól vagyok!-mondta majd próbált volna felállni de vissza esett a földre.
Gyere elviszlek hozzánk! Anyukám majd begyógyítja a sebet!-mondtam majd nyújtottam neki a kezemet amit el is fogadott aztán pedig segítettem a hátamra mászni neki, és úgy mentünk hozzám.Anyaaaa!-mondtam hangosan de persze,hogy nem hallodtam senkit sem így bevittem a nappaliba ahol egy kazetta volt a tévé melledt volt.-Megnézzük mi van rajta?-kérdeztem vidáman aztán be húztam a függönyöket is,hogy jobb legyen.
Ugye nem ijesztő?-kérdezte Deku félénken.
Nyugi nem! Anyáék az olyat nem engedik!-mondtam majd a kazettát el indítva a tévén kezdtük is el nézni egy nénit meg egy bácsit...Zihálva ébredtem fel. Kapkodtam a levegőt. Pánikroham. Sokszor előfordult már főleg mióta elment Izuku... Az éjjeli szekrényre nézve találltam meg egy papírzsepit amivel le is töröltem fejemről az izzadságot majd a kukába ki is dobtam. Lassan fel keltem az ágyból és elkezdtem menni lefelé a közös részre ott is inkább a konyha részéhez. A hűtőt kinyitva vettem ki belőle egy hideg vizes palackot majd lassan el is kezdtem inni addig amíg hírtelen el nem kezdett a riadót jelző sziréna jelezni. Gonoszok. Megint itt van!-mondtam majd gyorsan meg is ittam a maradék innivalót és el is kezdtem futni a suli felé.
Amikor oda értem a férfi megint ott volt és Katsumi is. Pár osztálytársam is ott volt meg a Sensei is de a többit azt nem értettem...
Ahogy ígértem!-mondta a férfi majd levette Katsumi fejéről a zsákot.-Hol van a fiam?-kérdezte.
Midoriyanak nincsenek szülei!-mondta a Sensei védekezve egyből. Istenem ez komolyan hülye! Tegnap beszéltünk az anyjával aki azt mondta,hogy Izuku apja volt itt!
De van! Most pedig ha 5 percen belül nem jelenik meg akkor kivégzek mindenkit!-mondta majd Katsumi nyakához egy kést tartott ami éppen,hogy alig ért hozzá a bőréhez de máris érzett.
Bakugo....-mondta erőtlen Katsumi.
Nem lesz semmi baj!-mondtam és próbáltam nyugodt lenni de nem nagyon sikerült.
Nyugodj meg Katsuki!-mondta Kirishima aki ez a kis idő alatt mellém jött.
Mivan ha....-kezdtem bele de ekkor megszólalt mögülünk egy mély hang.
Engedd el Katsumit!-mondta amire mindenki azaz az egész osztály egy emberként nézett hátra.
Midoriya!-mondták többen is a fiú nevét de valami nem volt jó. Egy fekete ingben meg egy fekete nadrágban volt. Szájában egy cigaretta amit pár perce gyújthatott meg de csak tippelni tudok.
Tudod...-mondta a férfi és a zöld hajúra nézett-Ha megtudják a titkod akkor hozzám állhatsz! Bár nem kell egy buzi gyerek szóval inkább dögölj meg!-mondta undorral az arcán amire hírtelen el indult Midoriya előre így természetesen ketté is vált előtte a tömeg,és előre állt.
Dögölj meg te jól van?!-kérdezte idegesen majd a cigi maradékát a földre dobta és rátaposott.
Ennyire szeretnéd ha kiderülne a titkod?-kérdezte a férfi mosolyogva amire Izuku kicsit hátrébb lépett.
Nem! Szóval fogd be és takarodj vagy rossz vége lesz!-mondta még mindig idegesen a zöld hajú.
Fel ajánlok neked valamit!
Nem!-szólt bele a Sensei!
Nem neked pofázok szóval kuss!-mordult rá Aizawa Senseire a férfi majd folytatta-Ha elmondod a titkod akkor megkímélem őt is meg mindenkit és cserébe hozzám állsz gonosznak!
Ha pedig nem! Akkor meg szerintem te is tudod!-mondta elmosolyodva amire Midoriya elő vett egy cigit és meggyújtotta.
Inkább én dögöljek meg de ne ők!-mondta kifújva a levegőt.
I...Izuku...-mondta Katsumi elég hallkan de Izuku ezt észrevette.
Nem lesz semmi baj Katsumi!-mondta Izuku.
Oh de nagyon is lesz ha Izuku nem mond el valamit mindenki előtt!Izuku Midoriya:🐰🥦
Engedd el! Vagy meghalsz!-mondtam idegesen majd aktiváltam is a képességem de megvágta Katsumit.
Ha ellenem fordulsz akkor meghal!-mondta mosolyogva apám. Most igazi nagy kihívás előtt állok. Vagy a titkom derül ki aztán leszek gonosz vagy pedig mindenki meghal...
Rendben! De akkor engedd el!-mondtam Katsumira nézve.
Kezd el aztán elengedem közben!
Mondom engedd el vagy addig el sem kezdem!-mondtam idegesen amire el engedte de engemet meg maga elé teleportált.
Mondjad csak!
Faszom fogja!-mondtam majd akartam volna megütni erőből de helyette valaki elkapta a kezeimet.-ENGEDJ EL VAGY MEGDÖGLESZ!-kiabáltam teli torokból.
Engedje el vagy támadunk!-mondta Aizawa Sensei is de apám süket füleken ül,mint mindig.
Mindneki biztos erre várt,hogy megtudják mi Izuku Midoriya titka amiről csakis én tudok meg még 3-man rajtam kívűl!-mondta apa amire el kezdtem könnyezni.
NE! NE MOND EL!! HOZZÁD ÁLLOK CSAK NE MOND EL!-mondtam sírva a földre rogyva.
De! Megérdemled,hogy téged is mindenki megvessen meg azt a fiút is!
NEEEE!!!-ordibáltam sírva de csak folytatta a rohadt fasz.
Izuku Midoriya vajon miért védi annyira azt a kislányt? Talán a húga? Biztos azt mondta mindenkinek! De nem ez az igazság! Midoriya Katsumi nem más mint....
YOU ARE READING
A titok
FantasyGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.