16+😩
Mivan?!-kérdeztem de ajkaimra hajolt és megcsókolt...
Ki... Kirishima!-mondtam amikor el vált tőlem.
Annyira sajnálom Bakugo...-mondta és kezdett el sírni.
Izé én....
Tudom,hogy nem szeretsz!-mondta és ült a kanapé szélére majd pár perccel később én is követtem a példáját és mellé ültem.
Szeretlek de csak barátilag te is tudod...-mondtam és karoltam át a vállát-Van valaki aki szeret téged csak te vagy olyan vak meg hülye is,hogy észre sem veszed!-mondtam amire rám nézett.
Mi?
Istenem most add ide a telefonod oszt felhívom azt a hülyét!-mondtam amire értetlen fejet vágva oda adta végül a telóját én pedig felhívtam azt a barmot.
Szia Kiri....
Most azonnal gyere a koliba vagy a végén megbánod hogy megszülettél!-mondtam majd le is tettem de vissza fel hívott-Mi a faszom van már?
De lesz még három óránk...
Oszt? Engem érdekel szerinted?-kérdeztem elég idegesen majd le is tettem.
Pár perc és itt lesz. Addig itt ez a szalag oszt kösd a a fejedre úgy,hogy nehogy láss valamit!-mondtam majd adtam oda egy fekete szalagot amit nemtom honnan szedtem hírtelen de el vette és csak nézett mintha szellemet látott volna-Akkor megcsinálom én de ne pofázzál!-mondtam majd kaptam ki kezéből és kötöttem fel a fejére és ekkor vettem észre pontban hogy szalad Pikachu.
Majd találd ki killehet az addig is kimegyek hozzá!-mondtam majd csak ült tovább amíg én kimentem és gyorsan Pikachura szóltam.
Kirishimat csábícsd magadhoz!!-mondtam amire olyan vörös lett a feje mint egy paradicsom.
De hogyan?!-kérdezte.
Hát tudod most be van kötve a szeme szóval ha nem adsz ki hangot akkor tuti nem fog felismerni szóval...Denki Kaminari:⚡🎸
Ha Kirishima nem lát engem akkor talán...
Jó legyen!-adtam beleegyezésemet és be mentünk.
Elmész kérlek?
Uuuh ezek szerint nagyon olyan dolgot akarsz vele mi?-kérdezte perverzen Bakugo de nem is válaszoltam neki mert el kezdtem előre tolni így asszem fel is ment a szobájába. Szerencsére az én szobám az első szinten volt így oda mentem Kirishimahoz és meg fogtam a kezét és próbáltam fel húzni de nehéz volt.
Azt akarod hogy felálljak?-kérdezte majd fel állt végre és el kezdtem húzni a lifthez ott pedig a saját szintemre vezető gombot nyomtam meg és seperc alatt fel is értünk. Kiszálltunk majd a szobámhoz mentünk és végül beléptünk én pedig be zártam az ajtót nehogy valaki majd benyisson mert vannak olyan szemetek a többiek,hogy benyitnak random hozzám és az nem a legjobb érzés főleg amikor....inkább nem is mondom. Le ültettem az ágyamra majd valami random zenét bekapcsolva ültem az ölébe és öleltem meg.
Tuti nem lány vagy!-mondta majd símitott hajamra-Nagyon puha a hajad...-mondta én pedig nyakára adtam egy apró csókot-Ki vagy te?-kérdezte de nem válaszoltam hanem helyette a nyakát kezdtem el tovább csókolgatni majd pár helyen meg szívtam miközben lassan felfelé haladtam egészen az arcáig ahol lassan ajkaira hajoltam és elkezdtem elég szenvedélyesen csókolni de nem csókolt vissza. Csipőmet is bevetve kezdtem el ágyékán ringatózni aminek meg lett a hatása mert amikor át dugtam nyelvem szájába csípőmre fogott és lejjebb tolt.
Mhh-adtam hangot akaratlanul is mert hírtelen ért ez a cselekedete de nagyon tetszett. Kezeimet nyaka köré fonva hajoltam egyre jobban ajkaira amíg végül el nem váltunk levegő hiánya miatt.
Áruld el kérlek...kié ezek az édes ajkak és ez kerek popsi?-kérdezte és markolt fenekembe amire kezemre haraptam mert majdnem fel nyögtem.-Nem vehetem le a szemkötőt kérlek?-kérdezte majd nyúlt is az említett darabhoz és vette volna le de kezemet kezeire téve raktam azokat megint csípőmre-Nem lehet?-kérdezte amire lányan kezére írtam egy nem-et.-Miért?-kérdezte és hajolt közelebb hozzám majd csókolta meg a homlokomat. Istenem így is kanos vagyok most mi legyen?! Meg is van a terv! Szépen ki kapcsoltam a zenét majd meg fogva a kezét állítottam fel majd vezettem ki a szobámból és szálltunk be a liftbe majd mentünk is aző szontjére.
Hova megyünk megint?-kérdezte majd meg fogva a kezét nyitottam volna ki a szobája ajtaját de az be volt zárva. Zsebébe nyúlva kezdtem el kutakodni benne és pár perc után meg is lett az amit kerestem így be tettem a jukba és el fordítottam majs ki is húztam és Kirishima zsebébe csúsztattam.
(Ez az utoltó mondat felér egy 18+os résszel🙃😩)Most a szobámban vagyunk?-kérdezte már az ágyon ülve amire megint az ölébe másztam és le döntöttem az ágyra.-Ha le veszed a szemkötőt akkor többet is adhatok neked.-mondta hírtelen de tudtam ha le veszem róla akkor tuti nem ad többet így csípőjére ülve kezdtem el egyre jobban izgatni alul felül pedig kényesztetni-Mhh...ennyire nem akarod hogy tudjam ki vagy?-kérdezte és haraptam elég erősen a nyakába,hogy tudja mindneki,hogy ő már az enyém-Most megjelöltél?-kérdezte egy kis csönd után miközben lenyaltam a sebbről a vért. Lassan fel húztam a pólóját így láthatók lettek a kockái amit annyira imádok amit meg is mutattam neki mert teljes élvezettel végig nyaltam rajtuk majd köztük is-Mmhhh...istenem!-mondta már majdnem nyögve miközben a takaróba markolt de amikor elértem a mellbimbóit az egyiket a számba kaptam a másikat pedig kezemmel kezdtem el kényesztetni-Ahh....annyira jó!-mondta nyögve és markolt óvatosan a hajamba.-Ha megtudom ki vagy...-mondta vágyakozva-Tuti vissza fogod ezt kapni!-mondta én pedig mint akire most öntöttek volna egy nagy adag hideg vizet meg néztem a telefonomat és ekkor jöttem rá,hogy már csak pár perc és itt vannak a többiek.-Mih...miért hagytad abba?-kérdezte amire adtam ajkaira egy hosszabb csókot majd el szaladtam a szobámba és magamra zárva az ajtót próbáltam nem még jobban felizgulni de pont hogy az történt szóval egy kis pornót nézve próbáltam könnyíteni magamon.
YOU ARE READING
A titok
FantasyGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.