36.

57 7 2
                                    

Este alig tudtam aludni. Csak forgolódtam az ágyamban így inkább felkeltem és átmentem Kamihoz.
Halkan benyitottam hozzá majd befeküdtem mögé. Remegve de felébredt és akarta volna használni a képességét de egyből szóltam neki.
Csak én vagyok.-mondtam neki amire megfordult és hozzám bújt.
Te sem tudsz aludni?-kérdezte hallkan.
Nem. Túl sok a gondolat a fejemben.-mondtam amire hirtelen nyakamon megéreztem puha ajkait.-Most nincs kedvem Kami. Tudom,hogy perverz vagy de most nincs kedvem szórakozni.-mondtam egyet sóhajtva.
Most nem vagyok csak próbáltalak felvidítani.-mondja durcás hangon.
Akkor miért áll fel?-kérdeztem mosolyogva,mert éreztem ahogy merev tagja combomhoz simul.
Mert felált oszt azért.-mondja majd folytatja nyakam csókolgatását.
Nem foglak kímélni nehogy azt hidd.-mondtam neki majd derekánál megfogva húztam közelebb és haraptam bele vállába.
Nem is kell!

Reggel:

Gyere Kami!! El fogunk késni!-mondtam neki egy nagyot ásítva amire felült és elindult volna de alig állt fel a lábára máris a föld felé zuhant. Még épp időben,hogy sikerült elkapnom és felemelnem mert a végén beütötte volna azt a formás seggét.
Miattad van!-mondja durcásan.
Mondtam neked este,hogy nem foglak kímélni!-mondtam neki majd haraptam bele a vállába ismét. Szegény úgy néz ki mint akit megvertek volna. A combja belső része tele van harapás és szívás nyomokkal míg a nyaka szintúgy ugyan ígynéz ki. A fülén is van pár fognyom de az nem annyira látszódik szerencsére.
Szerintem majd garbót vegyél fel jó?-mondtam neki amire egyből a tükörhö is vittem és megmutattam neki a művemet.
Ha tudok járni tuti kibelezlek!-mondta majd emelte fel a pólóját is amit inkább nem is mondok. Szebbnél szebb foltok és harapások borították itt is az a lényeg-Megöllek Kirishima Eijiro!-mondta idegesen.
Elmegyünk együtt zuhanyozni ugyee?-kérdeztem mosolyogva majd kaptam ki pár ruhát a szekrényből és már mentünk is zuhanyozni. Hát a zuhanyzás egy kínyszenvedés volt ugyanis fogjon kelledt Kaminarit. De szerencsémre kapott egy kis meglepetést is mivel amikor elejtette a szappant akkor lehajolt aztán én meg belé raktam. Egy nagyot nyögött de utána gyorsan végeztünk is és már tisztán ki is hoztam a zuhanyzóból. Fel mentem vele majd felöltöztettem. Utána fenekénél fogva mentünk le fogat mosni amihez szerencsére én már nem kelledtem. És,hogy tudjam még mondani a magamét elmentünk enni a többiekhez de akkor is az ölemben ült velem szemben.
Mi történt Kaminarival?-kérdezte Sero.
Áh semmi.
Megbaszott ez a hülye!-mondta Kaminari amire kiköptem a tejet amit ittam de a többiek is.
Mi a fa...-akadt ki Mineta de aztán Uraraka is hozzákezdett Iidaval együtt.
Rohadt buzik!
Dögöljetek meg!-mondta mind a kettő amire nekem annyira elegem lett,hogy Kaminarit az ölemből letéve a székre áltam fel full nyugodtan és oda menve Iidahoz ütöttem be neki egy nagyot a képességemmel. Egyből le is dőlt a földre így hajánál fogva kezdtem el húzni az ajtóhoz ahol egyből ki is dobtam utána pedig Uraraka futott és kizártam őket.
A többiek mind csöndben figyelték az eseményeket amíg Kami csak nyugodtan evett kómásan.
Valaki még szeretne menni?-kérdeztem mosolyogva a két osztálytársamra mutatva akik próbáltak bejutni az épületbe. Síri csend-Rendben akkor együnk!-mondtam már megkönnyebbülten majd vissza menve ültem le a helyemre Kaminari pedig az ölembe ült szintén és elkezdtünk ismét nyugodtan enni.

Uraraka Ochako:🖕🪦
(Bocsánat,utálom Urarakat)

Komolyan kizártak minket a saját osztálytársaink?!-kérdeztem idegesen Iida-kuntól.
Igen! Azonnal szólnunk kell Nezu igazgatónak!-mondta a melledtem álló fiú vérző orral.
Akkor menjünk!-mondtam majd kezdtünk el rohanni a suli felé. Oda érve egyből meg is kerestük az igazgatóit majd be is mentünk.
Igazgató!-mondták egyszerre Iidaval.
Jó reggelt nektek is!-mondta idegesen.
Igazgató! Kizártak minket a kollégiumunkból!-mondta Iida.
Miért?
Mert beszóltunk a többieknek!-mondtam de aztán rájöttem,hogy nem kelledt volna ezt mondanom.
Akkor nincs más dolgotok csak bocsánatot kérni aztán várni,hogy beengedjenek titeket.-mondta a teáját szürcsölgetve. Istenem de irritáló egy patkány!-Eláruljak nektek valamit?-kérdezte amire kíváncsi lettem.
Igen!-mondtam egyszerre Iidaval.
Ki vagytok rúgva!-mondta ránk nézve komoly arckifejezéssel.-Mielőtt megkérdeznétek elárulom nektek miért! Túl sok panaszt kaptam rólatok és ez mellé sokszor galibát is okoztatok az osztálynak és az iskolának is!-mondja amire hírtelen kopognak az ajtón.-Ha jót akartok akkor viselkedjetek mert kaptok még egy esélyt! Egy utolsót! És hacsak azt hallom,hogy elvettétek valaki más dolgát akkor kilesztek rúgva!-mondja de ekkor még egyszer kopognak az ajtón-Várjon már egy percet!-kiabál ki idegesen-Egy esély aztán mentek is haza!-mondja fagyos tekintettel amire mind a ketten bólintunk-Mostpedig menjetek és kérjetek bocsánatot!-mondja amire ki is megyünk de egy nő áll az ajtó előtt. Egyből be is engedem majd utána az ajtót becsukva indulunk is el a koli felé ahonnan a többiek már jönnek is. Ahogy elhaladunk egymás melledt a többiek vidáman beszélgetnek.
Rohadékok!-mondom idegesen úgy,hogy csak Iida hallja aztán már megyünk is a koliba.

Mind a ketten átöltözve megyünk vissza és pont ekkor jön ki a nő idegesen telefonálva.
Nem vett fel az a rohadék! Vissza utasított!-mondja de aztán csend-De így nincs kémünk!-mondja amire Iida és én össze nézünk.
Én inkább megyek mert nem akarok elkésni!-mondja majd be is rohan az épületbe amíg én a nőhöz megyek.
Elnézést!-mondom amire ijedten rám kapja a tekintetét.
Várjon valaki van itt!-mondja majd elveszi a fülétől a telefont és rám néz-Mit akarsz?!-kérdezi egyből idegesen.
Kellene egy kém a UA-ba?-kérdeztem.
Igen.-mondja.
Szeretném vállalni a kém szerepét!-mondom magabiztosan.
De te hősnek tanulsz nem?-kérdezte értetlenkedve.
De,csak ki akarnak rúgni.-mondom amire láthatólag elgondolkozik és újra füléhez emeli a telefont.
Főnök lenne egy lány aki kém szeretne lenni! Minden következményt vállalsz?-kérdezte rám nézve amire bólintok-Igen vállal! Azt üzeni a főnök,hogy találkozni akar veled most!-mondja.
Most nem jó mert óráim lesznek és nem akarok késni.-mondom.
Akkor mikor jöjjek érted?
Olyan 15:00 körül.-mondom.
Rendben! Akkor már csak egy nevet kérek és már megyek is!
Uraraka Ochako!-mondtam el a nevemet amire leírta egy papírra.
Rendben akkor délután várlak a kapuban! Ne szólj senkinek sem,hogy hova mész!-mondta.
Úgysem tudok mivel nincsenek barátaim.-mondtam vállat rántva amire nevet majd el is megy. Ez a rövid beszélgetés után be megyek a suliba majd az osztálytermemhez érve bemegyek és elkezdek telefonozni.

A titokWhere stories live. Discover now