25.

75 9 3
                                    

Aizawa Shota:😴🐛

Este hat körül ébredtem ezért el is mentem Nezuhoz akivel megbeszéltem ezt az egész dolgot amit a diákokkal is beszéltünk.
Nagy nehezen de rátuttam venni,hogy csináljuk Bakugo ötlete szerint,hogy a felsősek elmennek a gonoszt megkeresni amíg mi itt maradunk pár hőssel.
Köszönöm szépen Nezu!-mondtam meghajolva előtte.
Nincs mit eleve tartoztam neked egyel.-mondta majd vissza is mentem a koliba,hogy közöljem a jó hírt.

Abogy beléptem egyből felvettem egy papucsot majd mentem is a nappali felé ami egybe van nyitva az ebédlővel és ahogy oda értem meg is láttam,hogy a kanapén valami világít. Lassan oda is mentem majd a takarót kicsit felemelve láttam meg Bakugot.
Bakugo.-mondtam majd ültem le mellé de semmit sem reagált hanem helyette elkezdett sírni. Szerencsére a diákjaim valahol máshol voltak mert nem voltak itt.
Ne!-mondta nyöszörögve Bakugo a párnába markolva-Deku ne menj!
Deku?-kérdeztem meglepődve.
Sajnálok...mindent....nem szabadott volna megtörténnie!-mondta sírva majd hírtelen fel ült és csak meredt maga elé amíg meg nem szólaltam.
Bakugo...-fogtam meg óvatosan karját de megremegett.
Se...Sensei?-kérdezte sírva még mindig.
Igen. Nincs semmi baj nyugodj meg.-mondtam és lassan magamhoz öleltem.-Csak egy rossz álom volt.
De maga a valóság.-mondta hallkan de csak tovább öleltem amíg helyre nem állt a légzése.
Miért?-kérdeztem de csak csöndben hallgatott tovább-Bakugo?-kérdeztem de már aludt is. Nem értem,hogy képes ennyit aludni?! Többet alszik,mint én!

Sensei?-kérdezte valaki amire a lépcső irányába kaptam ahol Kirishima állt.
Igen?
Mi történt? Miért van itt?
Jöttem közölni a jó hírt de aztán Bakugo...
Rosszat álmodott.-fejezte be helyettem is.
Pontosan. Azt mondta,hogy: De maga a valóság.
Akkor ezek szerint olyat álmodhatott ami megtörtént már vele?-kérdezte Kirishima.
Lehetséges. Valami Deku-t mondott,hogy: Deku ne menj! Meg hogy: Sajnálok mindent nem szabadott volna megtörténnie!-mondtam amiket az alvó fiú mondott álmában.
Kezd összeállni a kép...-mondta Kirishima.
Mi?
Sensei jöjjön velem valamit tudok amit maga nem!-mondta amire Bakugo-t óvatosan fel emelve kezdtem el a hátamon vinni amíg el nem értük Kirishima szobáját ahová be nyitott de amit láttam nem tudtam hova tenni.
Ezt mind te csináltad?-kérdeztem az egyik falon lévő képekre meg hasonlókra nézve.
Igen. Tegnap este kezdtem el az infókat gyűjteni meg amiket tudtam azokat is hozzá tettem.-mondta amire le tettem az ágyára Bakugo-t aztán pedig a falhoz sétáltam ami tele volt képekkel újság cikkekkel meg egy csomó írással és helyszínnel.
Nyomozó is lehetnél.-mondtam amire el kezdett nevetni.
Szeretem a logikai feladatokat meg a nyomozós játékokat de nem nagyon akarok az lenni.-mondta majd ült le a székbe amíg én átnéztem az egészet.

Ki ez?-kérdeztem a fekete alakra mutatva a papírra ami a fal közepén volt melledte pedig az állítólagos férfi aki Izuku apjának nevezi magát.
Ez a kérdés. Midoriya azt mondta,hogy az anyja elhagyta őket amikor Katsumi született.-mondta amire eszembe jutott egy korábbi beszélgetés a többi hőssel.

Nála van a saját lánya. De az amúgy a kérdés,hogy miért akarja megölni a saját lányát? Mit árthatott neki egy már majdnem 7 éves kislány aki okosabb mint a korabeli gyerekek?
Jó kérdés. De amúgy miért most akarja megölni?-kérdezte Hawks-Mármint nem azért de előbb is meg tehette volna...de miért most? Miért akkor amikor iskolás a kislány? De szerintem csak az a baja a csávónak,hogy Midoriya el költözött Katsumival onnan oszt biztos csak az a baja.
De ennyire fel zaklatná?-kérdeztem-Hogy már a kislányát is meg akarja ölni?
Fura ez az egész mindenkinek szerintem.-mondta Nezu amire egyszerre bólintottunk hárman.

Katsumi.-mondtam Kirishimara nézve aki értetlen fejjel nézett vissza rám.
Mi van vele?
Az a férfi tuti nem az apja! Nincs ugyan olyan képessége a kislánynak mint neki és nem is hasonlít rá!-mondtam.-Izuku anyjáról tudsz valamit?
Nem.
Van laptopod vagy valami más?
Van de miért kérdi Sensei?
Csak add ide had keressek rajta valamit!-mondtam amire elő is kereste én pedig meg is kerestem azt amit akartam.
Midoriya Inko. Nem messze lakik innen a következő város után és itt van a telefonszáma is!-mondtam is.-Most azonnal fel is hívom!
Sensei...-mondta Kirishima hallkan amire rá néztem de ő mást nézett. Bakugo-t.
Bakugo!-mondtam majd mentem is hozzá,és néztem rá.-Minden rendben?
Öhm ja. Miért?-kérdezte nagyokat pislogva.
Ki az a Deku?-kérdeztem rá.
Magának ahhoz semmi köze!-mondta idegesen.
Mi történt azzal a valakivel?
Semmi. Köze. Hozzá!-mondta idegesen még mindig.
Bro...-mondta lágyan Kirishima de ő se tudott rá hatni.
Kussolj! Rád meg főleg nem tartozik!-mondta gyilkos tekintettel majd fel állt és az ajtó felé vette az irányt.
Bakugo!-mondta Kirishima de már el is ment a fiú.
Nem tudod miért kapta fel ezen a kérdésen a vizet?-kérdeztem a vörösre nézve.
Nem.-mondta értetlenül-Na de Sensei akkor felhívja még ma a nőt?-kérdezte amire máris be ütöttem a telefonomba a számot és már csöngött is.
Tessék?
Jó napot! Midoriya Inkoval beszélek?
Igen mit akar?!-kérdezte idegesen.
A fiáról szeretnék beszélni Midoriya Izukurol ha lehetséges.
Bocsánat de téves számot hívott!-mondta majd rakta volna le de gyorsan megszólaltam.
Bajba került a kislánya!
Ő nem a kislányom!
Kérem asszonyom segítsen-mondtam majd ültem le Kirishima mellé az ágyra.
Miben?-kérdezte egy sóhaj után.
Tényleg maga Midoriya Izuku édesanyja?
Igen.
És Midoriya apja él még?
Tudomásom szerint igen. De miért kérdi?-kérdezte érdeklődve.
A fia eltűnt előző héten és még azon a héten vasárnap megjelent iskolánkban egy gonosz aki az állítása szerint a fiú apja. Ez eddig érthető is lenne de nekünk Izuku azt mondta,hogy a szülei meghaltak így a kislánnyal a kollégiumba költöztek.
Ez meik iskola is?-kérdezte.
A UA.
Egy perc és ott is vagyok!-mondta majd le is rakta a telefont.
Mit mondott?-kérdezte Kirishima.
1 perc és itt lesz a sulinál úgyhogy megyek is.-mondtam majd álltam fel és indultam az ajtó felé.
Mehetek önnel kérem?-kérdezte.
Jó legyen de csak akkor kérdezel ha megengedem!
Rendben!-mondta majd el is indultunk a lépcső felé de az egyik ajtó kinyílt és a szőke jött ki rajta.
Én is megyek!-mondta majd meg sem várva indult el lefelé.
Bakugo te nem jöhetsz!
Nem kérdeztem!-mondta majd a cipőjét felvéve el is indultunk a kapu felé ahol a nő már ott várt minket.

A titokWhere stories live. Discover now