Na akkor legyél jó és lehetőleg ne verj meg senkit sem!-mondtam ahogy az osztálytársa háza előtt voltunk.
Igen tudooom!!-mondta durcásan amire kicsit meg csikiztem.-Na ne csikizz!!
Akkor viselkedj jól oké?-kérdeztem majd abba is hagytam a csikizését és köszönés nélkül be is ment.
Gyorsan még integetve a kislány anyukájának,kezdtem el rohanni a koli felé majd ahogy oda értem le vettem a cipőmet és a papucsomba bújva szaladtam fel a lépcsőn de szépen el is csúsztam és seggre estem.
Faszomat!!-mondtam hangosan szitkozódva majd álltam is fel és rohantam tovább a szobámba majd azt kinyitva léptem is be és ki nyitottam az erkély ajtót. Most olyan este 8 óra van de ilyenkor akarok neki látni festeni.Gyorsan mindent a szoba közepére raktam majd egy nagy ponyvával le is takartam nehogy festékes legyen minden,utána pedig a festéket kibontva akartam volna bele mártani a festéket de kopogtak.
Igen?
Midoriya-kun!
Gyere be!-mondtam majd jött is be a lány.
Csak azt akartam kérdezni,hogy...-és ekkor észre vette a szobát.-Hogy...nem akarsz e enni?
Bocsi de nem. Nem vagyok éhes.
Pedig tegnap sem ettél... Meg ma sem.
Nyugi reggel ettünk Katsumival meg amikor el ment előtte is ettünk egy kis napsit.
Amúgy mit csinálsz?
Ne áruld el senkinek de ki akarom festeni a szobát Katsuminak.
Aww de édi! És milyen színű lesz?
Rózsaszín fekete rózsákkal a plafon meg fehér lesz és világítós csillagokat ragasztok majd oda csak kell majd hozzá Sero egy kicsit ragasztó ügyileg.-mondtam kínosan oldalra nézve.
Az jó! Szerintem nagyon jól hangzik de azért ne maradj fent egész éjjel ha lehet!-mondta amire bólintottam és el is ment.
Bocsi Uraraka de ígyis minden nap fent vagyok egész éjjel!-mondtam kicsit csalódottan majd vettem elő egy doboz cigit és egyet kivettem belőle majd meg is gyújtottam az öngyújtóval és neki ládtam a festésnek.Éjjel háromkor végeztem a plafon kifestésével szóval már csak a rózsaszín maradt na meg a rózsa de azt reggel terveztem megcsinálni.
Szomjas voltam na meg éhes így úgy döntöttem, hogy ameddig szárad ez a fos addig le megyek és csinálok magamnak egy kis szendvicset,ami sikerült is és ott a nappaliban ülve néztem a TV-t közben pedig ettem a szendvicset.Kedves nézőim! Ahogy már hallhatták a hősöktől vagy a híradóban új gonosztevő csoport tűnt fel a hősök számára, akik elsősorban All Mightot akarják megölni majd utána lassan el foglalni a világot!-mondta a híradós férfi majd folytatta-A csoport vezetőjét még nem tudjuk de úgy nevezik magukat,hogy a Gonoszok ligája és ahogy az információk szerint meg tudtuk a ligának nagyon erős képességei vannak! Ha több információt is meg tudunk akkor azonnal kapcsoljuk a híradót de nagyon szépen köszönjük hogy ilyen későn is megnézte az adást!
Nem értem miért éjjel 3-kor kell ezt is be jelenteni de most úgy őszintén!-magamban mérgelőde tovább kapcsoltam is ki a televíziót,majd mentem fel a szobámba és kezdtem el festeni, rózsaszínre a falakat pár perces szüneteket hagyva.
Reggel 5 órakkor kész lettem ezzel szóval mivel nem volt más dolgom így az internetre fel menve rendeltem pár fehér bútórt magunknak aztán mivel nem volt más lehetőségem így fel kapva egy kosarat a kezembe öltöztem át gyorsan valami szebb ruhába és indultam el egy virág üzletbe.
Reggel 7 órakkor vissza tértem és nagyon szép virágokat vettem amik direkt illenek a szobához, és hozzájuk illő cserepet is vettem, na meg festéket amivel ki bírjuk majd színezi Katsumival,ha szól a kislány anyukája hogy mehetek érte.
A szoba már teljesen szépen meg száradt, ezért Pinterestre fel menve kerestem egy fekete rózsás képet ami az egész szobában lehet, és meg rajzolva halványan a falra, kezdtem el festeni miközben cigiztem.
Midoriya ébresztő!-nyitott be Iida a szobámba miközben cigizve festettem közben meg a zenét hallgattam a fülesemmel de mintha meg sem hallodtam volna festettem tovább amíg el nem ment.
Ha meg tudják a többiek,hogy cigizek nekem végem...-mondtam és ekkor hírtelen kivágódott az ajtó és a tiszta falnak csapódott volna de telekinézést használva meg is állt.
Midoriya?!-kérdezte Mina meg Kaminari egyszerre rám nézve.
Igen?-kérdeztem kicsit idegesen hogy majdnem újra kelledt festenem a falat.
Te cigizel?!-kérdezte Shoto amire ki vettem a nyalókáz a számból.
Én?-kérdeztem nevetve-Nem dehogy! Egyáltalán honnan vettétek ezt?
Láttalak,hogy cigiztél amikor bejöttem.
Te bejöttél?-kérdehtem értetlenül rá nézve.
Igen!
Nem is hallodtam.-mondtam amire a négy személy bejött a szobába.
Ezt mikor csináltad?-kérdezte csodálkozva Mina.
Éjjel.-válaszoltam egyszerűen.
És nem is vagy fáradt?
Egy cseppet sem.-mondtam vállat rántva.-De azért ne híreszteljétek hogy rózsaszín a szobám! Ezt csakis Katsumi kedvéért csinálom!-mondtam rájuk nézve komoly hanggal na meg fejjel.
Nem akarjuk!-mondta Mina.
Iida!-néztem a fiúra.
Igen Midoriya?
Ébren van már Sero vagy Momo?
Mind a kettő!
Rendben akkor majd beszélek velük!-mondtam mire csak bólintott majd el köszönve tőlem el is ment majd sorra a többiek is amíg csak Mina maradt.
Nagyon szereted a hugod igaz?
Bárminél jobban szeretem.-mondtam az igazat és álltam fel és húztam meg az utolsó pár vonalat és kész is lettem-Kész is!-jelentettem ki.
Nagyon szép lett!
Köszönöm!
Amúgy,hogyan csináltad a cicát?-kérdezte amire értetlenül rá néztem.
Milyen cicát?
Tegnap. Délelőtt az udvaron csináltál lebelekből egy macskát. Nem is egyet! Azt hogyan csináltad?
Csak te láttad vagy mindneki?
Hát csak a Bakugo csapat volt lent meg Jiro szóval csak minkde nagyon aranyosak vagytok együtt! Olyan mintha az anyukája lennél Katsuminak!-mondta amire hírtelen meg csörrent a telefonom így fel is vettem.
Tessék?Izuku Midoriya beszél!
Jónapot hoztam egy csomagot a UA iskolához de senki sincs itt.
Várjon egy percet kérem! Azonnal megyek!-mondtam amjd raktam le a telefont.
Bocsi de mennem kell! Csomagom érkezet nem is kevés!-mondtam a lányra nézve aki csak bólintott majd le is mentünk a közös nappaliba onnan pedig már egyedül mentem is a csomagokért.
YOU ARE READING
A titok
FantasyGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.