39.

44 7 0
                                    

Kirishima Eijiro:🦈❤️

Mei megcsinálta a három darab nyomkövetőt most pedig éppen a suli kijárata felé megyünk. Még csak 1 óra múlt de már készülődünk a tervre.
Abba a könyvbe miért tettél nyomkövetőt?-kérdeztem a kezében lévő könyvre amit maga melledt lengetett.
Ez nem csak egy sima könyv ám! Azért raktam ebbe is nyomkövetőt mert ezt fogod majd a kocsi alá "ejteni".
Jaaa. Ez akkor egy olyan könyv ami magától rácsatlakozik a kocsi aljára vagy,hogy is mondjam. Igaz?-kérdeztem kíváncsian de ahogy oldalra néztem megláttam egy tucat lányt Kaminari körül. Olyan ideges,mint most még sohasem voltam. Szerintem Mei és észre vette,hogy nem szólok neki mert hátra nézett.
Igazad van de amúgy mi a gond? Látszik, hogy ideges vagy na meg a képességed is elő jött.-mondja majd mutat kezemre ami megkeményedett.
Hagyjuk!-mondtam idegesen amire ő is elnézett abba az irányba amerre én.
Uh csak nem arra a fiúra vagy ideges?-kérdezi úgy,mintha tudná.
Nem.-mondom ki egyszerűen amire kinerekedik a szeme.
A lányokra vagy féltékeny?!-kérdezte hangosan.
Igen.
De miért? Hisz olyan cukik és nagy nekik a seggük meg a mellük is!-mondja áradozva.
Lesbi panic~ -mondtam neki mindent tudóan amire elpirult.
Fogd be!-mondja majd boxol játékosan a vállamba.
Na de inkább menjünk és nézzük meg,hogy mit akarnak azok a lányok. 3-ig úgyis van még időnk.-mondtam neki amire már követni is kezdtem a négy lányt és Kaminarit. A lányok elkísérték Kamit a koliig majd utána egy egy puszit adtak az arcára aztán el is indultak visszafelé.
Komolyan mondom csoda,hogy megmentett minket az a senki!-mondja az egyik lány miközben jöttek felénk.
Nagyon undorító!-mondja egy másik is.
Igen és tuti kicsi is neki!-mondja a harmadik amire direkt neki megyek az egyiknek mire az elesik.
Áu!-mondja már sírva-Miért jöttél nekem?-kérdezi sírva amire elém áll egy nálam pár centivel kisebb lány. Kisebb,mint Kami szóval nagyon kicsi.
Azonnal kérj bocsánatot vagy beárullak Nezu igazgatónak!-mondja hisztizve az előttem lévő.
Lehet felsőbb évesek vagytok nálam de leszarom nagyívben,hogy mit csináltok!-mondtam idegesen amire arcon csapott az előttem álló lány.
Vissza vonom,hogy cukik és szépek!-mondja Mei majd üt be az egyik lánynak a négy közül.
Miért bántotok minket amikor semmit sem tettünk?!-kérdezte az amelyik felpofozott.
Sértegettétek a pasimat szóval kussoljatok!-mondtam idegesen majd akaratlanul is aktiváltam a képességemet. Mind a négy lány megijedt de nem mozdultak.
A pasidat sértegettük?-kérdezi a harmadik aki a földön ülő lánynak segít felálni-Mi vagy te buzi vagy mi?!
Igen meleg vagyok és fel is vállalom mert nem érdekel,hogy ki mit gondol rólam!-jelentem ki idegesen.
Öhm elnézést,hogy közben zavarok de én bi vagyok.-mondja az a lány akit felbuktattam.
Nem megyünk el sétálni egy kicsit?-kérdezi Mei barátságosan.
Bocs de ő az én csajom-mondja az a lány aki tartja a biszex csajt.
És ti ketten nem vagytok esetleg leszbik vagy biszexek?-kérdezi Mei kíváncsian.
Ez most nem ide kapcsolódik.-mondtam neki komoly arccal rá nézve.-De...-mondtam és fordultam a két lány na meg a többi felé-Ha még egyszer meglátlak titeket a pasim közelében nem érdekel de megverlek titeket!-mondtam ijesztő hangon ami hatott is mert megremegett a két előttem álló lány-Most pedig ha jót a kartok akkor ti ketten eltűntök ahogy ti is!-mondtam amire csak bólintottak majd el is futottak.
Mindig ilyen vagy?-kérdezi hirtelen melledtem Mei.
Nem. De az egyik barátom igen...-mondtam egy szomrokás mosoly keretében majd elindultunk a kapu felé ugyanis annyira elment az idő,hogy már 14:46 van.

A kapunál a könyveket megfogtam és kibaszott nehezek voltak de azért bírtam. A hajamat Mei összekötötte hátra majd egy szemüveget rám rakva indultam is el a kapu felé ahol egy fekete luxus autó állt. A szemüvegben minden homályos volt így az egyik kiálló beton darabon el estem és a legfelső könyv a kocsi alá esett majd onnan egyenest a kocsi aljára mászott,hála a robot karoknak és lábaknak.
Jól vagy?!-kérdezte egy nő aki a kocsiból szált ki.
Igen csak elestem!-mondtam majd akartam volna felálni de a kezét nyújotta felém.
Had segítsek!-mondta amire megfogtam a kezét és ekkor bele állt az apró,szemmel nem látható nyomkövető.
Bocsánat csak egy kavics rá ragadt a kezemre!-mondtam egyből bocsántot.
Semmi baj de segítek!-mondja majd guggol le és segít összeszedni a könyveket majd nekem adja.
Köszönöm szépen a segítséget!-mondtam meghajolva előtte és ekkor sikerült a rágót,ami eddig a számban volt a magassarkúja alá köpnöm így az rá is száradt egyből. Milyen hasznos cuccok ugye?
Nincs mit!-mondja majd el köszönve tőle indulok el a sulit megkerülni.

Mire vissza értem a kapuhoz addigra Mei már ott várt engem utána pedig rohantunk is Nezu igazgatóhoz.

Igazgató!-nyitottunk be egyszerre a tanáriba ahol a hősök ismét ott voltak.
Hogy sikerült?-kérdezi az igazgató.
Tökéletesen!-mondtam neki majd tettem le a könyveket az asztalra ami recsegett így inkább az egyik sarokba tettem a könyveket.-Minden a terv szerint ment és Mei készített egy apró nyomkövetőt amivel sikerült megszúrnom a nőt így most a testében is van egy követő!-mondtam el a jó hírt.
Ez csodálatos! Ezek szerint minden a terv szerint halad mostmár!-mondja boldogan.
Hogyha nem jön közbe semmi sem.-mondja fáradtan Aizawa Sensei.
Reméljük nem.-jelenti ki Hawks is.
Reméljük-mondja Mic Sensei is.
Na ahogy megbeszéltük Hawks és Mirko elindulnak a kijelölt úton a kocsit követve. A gépen már megvan,hogy merre mennek és mind a három nyomkövető megvan eddig szerencsére.
Én is megyek?-kérdezte a nyuszi lány. Ő eddig csak a harchoz kelledt.
Igen mivel lehet,hogy amit Hawks felvesz fentről a levegőből az lehet a földön máshogy néz kis szóval te is viszel majd egy kamerát a biztonság kedvéért.
Elnézést!-tettem fel a kezemet,mint egy jó diák.
Tessék.-mondja Nezu igazgató.
Mi lenne ha a területen is elhelyeznénk pár kamerát? Ha a nő az elmúlt 1 hétben többször is oda megy akkor tudjuk venni minden egyes lépését!-mondom amire láthatólag mindenki elgondolkozik.-Ha pedig körözik a világban vagy gonosz akkor el is tudjuk kapni!-folytattam amire még mindig csak csönd volt a válasz.
Rendben! Ez egy jó ötlet! De a kamerákat csak pár nap múlva tesszük ki.-javasolja Nezu.
De ha most tesszük ki akkor lehet,hogy több információt megtudunk vagy olyat vesz fel a kamera ami illegális vagy hasonló!-mondtam ismét a kamerákkal való megfigyelés előnyeit,hogy ma rakják ki.
Igaza van a fiúnak!-ál fel Endeavor-Lehet,hogy ma lesz valami érdekes ami másnapra már a tv-ben szerepel mert nem tudjuk,hogy mi történt ott!-próbálja ő is győzködni Nezut.
Rendben ennyi indoklás elég lesz! Akkor azonnal szerzek 6 darab kamerát aztán indulhattok is!-mondja sóhajtva Nezu amire Mei-vel összenézünk majd elmosolyodunk.

A titokWhere stories live. Discover now