41.

53 9 0
                                    

Kirishima Eijiro:🦈 ❤️

Már három nap eltelt mióta Bakugo kómában van. Senki sem tudja,hogy mikor fog felkelni de a szülei csak 1 hetet adtak neki. Komolyan mondom,hogyha meglátom őket felpofozom mindkettőt. Miért most mentek el külföldre? Miért hagyták itt Bakugot? Talán tudnak valamit vagy mi?
Mi a baj Kiri?-kérdezi melledtem feküdve Kami. A tegnapi nap elég húzós volt így sikerült elmagyaráznom,hogy fullra meleg vagyok meg,hogy nem Mei seggét néztem hanem a melledte lévő könyvet. Hát...volt egy jó 2 órás veszekedésünk de aztán sírva öleltük egymást. A többiek azt hitték,hogy valami bajunk van mert,hogy sírtunk mind a ketten. Aztán persze együtt aludtunk el aminek most tényleg alvás volt a vége mert mindketten kifáradtunk minden hogyan.
Csak gondolkozok...-mondtam válaszomat pár perc után.
Min?-kérdezi kíváncsian de ekkor elkezd csörögni a telefonom. Egyből meg is néztem,hogy ki az majd ahogy megláttam a Sensei nevét a kijelzőn kikeltem az ágyból.
Bocs ez fontos!-mondtam neki amire bólintott így egyből fel is vettem.
Jó reggelt!-köszöntem bele a telefonba.
"Reggelt".-szólt bele Aizawa Sensei.
Van valami hír Hawksról?-kérdezem mivel tegnap nem jött vissza aztán ma reggel elment egy csapat hős de nem tudtam meg,hogy mi lett a vége.
Megtalálták és korházba is vitték. Mirko szerint képzelődik és fura dolgokról beszél ezért el is altatták egyből majd nyuktatót is kapott.
Ezek szerint valamit látott?-kérdeztem.
Lehetséges. Márcsak a kamera kellene a felvétellel együtt de az nincs meg.-mondja.
Nem lehet,hogy valahol a táskájában van vagy a zsebében?-kérdeztem.
Nem tudjuk de majd megnézzük. Talán meglesz.
Van itt valami!-hallok meg egy másik hangot.
Várjál találtunk valamit!-mondja Aizawa Sensei.
Inkább oda megyek most azonnal ha nem bánja! Én is látni szeretném,hogy mit találtak!
Rendben!-mondja majd ki is nyomja én pedig elkezdek öltötni.
Hová mész?-kérdezi Kami szomorúan.
Lehet találtunk valami nyomott Midoriya hol létéről!-mondom.
Mi?-kérdezi sokkoltan-De ezt honnan veszed? Vagy egyáltalán mi folyik itt?
Arról most semmit nem mondhatok amíg valami nem biztos de most mennem kell.-mondtam neki majd oda sétálva akartam adni neki egy puszit de elhúzta a fejét-Lehet estig nem is jövök vissza de jól van. Te akartad.-mondtam majd kezdtem el az ajtó felé sétálni de mielőtt kiléptem volna rajta valaki már át is ölelt hátulról.
Vigyázz magadra!-mondja adva nyakamra egy puszit amire megfordulok és rá nézek.
Vigyázni fogok,nyugi.-mondom lágyan elmosolyodva ezen a kis aggodalmán aztán pedig egy csókot nyomok a szájára-Majd írok ha tudok.-mondom neki még utoljára majd megölelem.
Rendben.-mondja majd el is engedem és már futok is a suli felé.

Itt vagyok!-nyitottam be a helységbe ahol valami fura lény volt a képernyőn.
Azt hittük már ide sem találsz!-mondja szemeit forgatva Aizawa Sensei.
Bocsánat csak feltartottak.
Uh csak nem lány van a dologban?-kérdezi Mirko.
Fiú.-mondtuk egyszerre hárman ami meglep egy kicsit. Csak most vettem észre,hogy Aizawa Sensei Mic Sensei ölében ül....
Itt mindenki buzi?-kérdezi Mirko fujjongva.
Igen!-mondjuk ugyan úgy hárman majd leülök a középső székre ami Mirko melledt és a kettő férfi melledt volt.
Talán baja van vele?-kérdeztem unottan.
Nem sőt pont ellenkezőleg. Nem vagyok homofób. Minek is lennék amikor leszbikus vagyok?-kérdezte a turmixát szürcsölgetve.
Leszbikus vagy?!-kérdezte elég hangosan Mic amire a lány csak bólintott-Azta...akkor azért nézed mindig a híreket amikor valamelyik hősnő van benne...-mondja elgondolkozva.
Persze.-mondja elmosolyodva.
Öhm elnézést...-szóltam hallkan amire mindenki rám kapta a tekintetét-Nem inkább a felvételről kellene beszélnünk?-kérdeztem.
De.-mondja Mirko-Ami azt illeti Hawksnak igaza volt és tényleg nem a nap szúrás miatt látott fura dolgokat. A kamera mindent vett még azt is ahogy lelövik majd ahogy bujkál. Utána amikor a szekrényből kiesett akkor kettő fekete lábat is vett ami fura volt de szerintem inkább nézzük meg a felvételt.-mondja majd el is indítja a nagy monitoron a felvételt.

Látszik ahogy kiesik a szekrényből Hawks majd aztán mozdulatlan marad. A kamera előtt kettő fekete lábszerű valami van majd utána hírtelen felemelkedik az egész teste és a levegőben lebegve megy egy fekete fehér haj után. A lény arcát nem látjuk a felvételen de felviszi az emeletre Hawksot aztán lerakja a falhoz. A kamera valahogyan az asztalra lebeg aztán pedig a lény óvatosan fura mozdulatokkal megközelíti Hawksot majd megböki. Hawks semmire sem reagál ezért felhúzza a szárnyas pólóját és a testéből kivesz egy kettétört lövedéket. A töltényt az asztalhoz viszi majd egy fiókot kihúzva teszi bele  utána vissza megy és egy vizes ruha darabot terít a sebbre de előtte begyógyítja. A lény lassan felál  majd az ablakhoz rohanva ugrik ki rajta így eltűtnik.

Előrébb tekerek mert semmi sem történik benne.-mondja ismét a nő majd előrébb teker a videóban. Már látszik az ablakon keresztül,hogy kezd este lenni ezért a fura lény hoz valami ruhákból összevarrt takarót és egy párnát is ami nem párnának néz ki de mégis. Hawksot betakargatja majd aztán csak ül az ablakban és nézi. Órákig. És szó szerint órákig mert megint előre kelledt tekerni vagy 3 órát.
Ez ijesztő...-vallottam be az őszintét.
Szerintem erről nem is tud Hawks...-mondja Mirko.
Az micsoda?-kérdeztem a lény kezére mutatva.
Mi?-kérdezte Mic.
A lény kezén!-mondtam majd állítottam meg az előttem lévő gép segítségével a felvételt majd nagyobbítottam ki a képet utána pedig kicsit élesítettem a képen,hogy látszódjon a felírat.
164.-mondtam ki hangosan is.
Ez valami kísérlet akkor. Nem?-kérdezte Aizawa.
Lehetséges.-mondta Mirko.
De akkor hol van a többi alany? És miért csak ő van kint? Vagy egyáltalán vannak még emberek rajta kívél? Már ha ő ember.-mondta Mic majd mutatott a képernyőre.
A járása az fura ahogy a viselkedése is szóval nemtudom.-válaszolok.
De milyen lehet az a képesség ami miatt az emberből egy fura démoni lény lesz?-kérdezte Mirko.
Ez a legjobb kérdés.-mondja Aizawa.
Biztos a kísérlet egyik alanya volt aztán megszökött.-mondom de ekkor eszembe jut,hogy pár napja volt a híradóban egy furcsa földrengés annál a területnél ahol a kamerák is kívánnak rakva-Mi van ha összefügg a kettő eset?-kérdeztem magamtól hangosan.
Milyen kettő eset?-kérdezték egyszerre hárman.
Van egy térkép amit használhatok?-kérdeztem de hirtelen eszembe jutott,hogy a számítógépen összebirom vetni a kettő adat pontos információit és helyét is,így máris elkezdtem ügyködni.

A titokWhere stories live. Discover now