Mindenki figyeljeeen!-szólalt meg Nezu amire csönd lett ismét.-Mivel nem ismerjük még, hogy kik vagy mik lehetnek ott ezért ahogy mondtam már még nem engedek csapatokat oda! Hawksot is meglőtték ez mellé pedig egy fura lény van a területen amit nem tudunk,hogy veszélyes-e vagy sem!
Megmentett!-mondja Hawks.-Szerintem ember lehet de valami történhetett vele.
Ahogy megnéztem a valamelyik napon történt földrengés pontos helyét. Ugyan azon a helyen volt ahol a falu van. Úgy hiszem,hogy a szörny vagy mi is legyen az a valami,az csinálhatta.-mondja Kirishima.
De akkor a szörnyeteg lőhette le Hawksot is?-kérdezte Mei.
Mások is voltak ott nem csak az a lény! Ő megmentett engemet! Nem akart bántani. Láthattátok a felvételen is!-mondja dühösen Hawks.
Igen láttuk.-mondom majd folytatom-Amikor aludtál miután ettél azután a szörny 5 órán keresztül nézett téged mozdulatlanul. Csak párszor pislogott de azon kívűl csak meredt rád.-mondom amit valószínűleg ő nem is tud róla.
Mi?-kérdezett vissza meglepődve.
Ez igaz. Az pedig,hogy meglőttek nem álmodtad. Meg azt sem,hogy lett rajtad egy nagy seb.-mondja Yamada majd átveszem tőle a szót.
A lény kiszedte belőled a lövedéket aztán pedig begyógyította a sebet.-mesélem el neki amire sokkoltan leül és lehajtja a fejét.
Akkor is megmentett.-monfja halkan-Az adósa vagyok neki, szóval ki fogom onnan szabadítani!-mondja majd néz ránk ideges arccal-Meg fogom menteni! Ennyivel tartozom neki akárki legyen is ő!-mondja majd idegesen felál és az ajtó felé megy.
Hawks!-mondom de már ki is lépett az ajtón. Egyből én is felálok majd a fiú után rohanok. Hallom ahogy Yamada és Nezu is szól nekem de csak rohanok a férfi után.
Hawks!!-mondtam amikor utol értem de a földre estem a nagy lendület miatt.
Mit akarsz Eraser Head?!-mondja majd menne tovább de lefogom a szalaggal és hátra húzom. Ahogy én is az előbb, elesett és leült mellém a földre.
Ne cselekedj egyedül! Tudom milyen nehéz, hogy valaki megmentett téged de akkor is! Nyukton kell mind a kettőnknek maradnia vagy akkor minket is elkapnak vagy megölnek!-mondtam amire láthatólag elgondolkozott.-Nekem sem könnyű hidd el. Főleg úgy, hogy a legjobb diákomat rabolták el és lehet valamit csinálnak vele! De ott van még a lánya is!-mondom amire furán rám néz.
A diákodnak van egy lánya?-kérdezi úgy,mintha nem tudná-Én csak annyit tudok,hogy a UA legjobb tanulóját meg egy kislányt raboltak el! De ki is az a kislány és...mivan?-tett fel pár kérdést.
Szerintem inkább menjünk egy külön helységbe és ott elmondom.-mondtam az ötletet majd a melledtünk lévő terembe be is mentünk. Egyből leültem a tanári asztalra,Hawks pedig az előttem lévő padnak támaszkodott.
Annyit tudok,hogy van a UA legjobb tanulója és,hogy van egy kislány akit elraboltak.-mondja el amit tud.
Igen. A legjobb tanuló az osztályomba jár és Izuku Midoriyanak hívják. Eddig érted?-kérdeztem.
Igen.
Annak van egy kishuga aki nem a kishuga hanem a lánya.
A lánya...-próbálja feldolgozni.-Hány éves?
A kislány 7 Midoriya pedig 16.-mondom amire kiakad láthatólag.
9 évesen szült gyereket egy fiú?! Egy fiú!?-kérdezte.
Igen. Elsőnek én sem akartam elhinni,hogy ez lehetséges de az ő lánya.
Ki az apuka?-kérdezte maga elé meredve.
Bakugo Katsuki akivel pár napja találkoztál.
Azta....-mondja majd ráül a padra.
Nehéz elhinni de igaz.
Hol van Bakugo?-kérdezte.
Rövid memóriád van. Korházba került mert elkapta Himiko Togat! A lány megsebísette a nyakát ezért kómába került.
Mikor foglyák lekapcsolni a lélegeztetőről? Azt nem tudod?-kérdezte aggódva.
5 nap múlva szombaton.-mondom sóhajtva.
De ma kedd van!-mondja riadtan-A szülei tudják,hogy kómába került?!
Igen tudják de ők külföldön vannak.-mondtam de ekkor kivágódott az ajtó és bejött rajta Yamada.
Shota! Baj van!-mondja sírás szélén álva.
Mi a baj?!-áltam fel egyből ijedten.
Lekapcsolták Bakugot a lélegeztetőről!
Mi?!-kérdeztük egyszerre Hawksal.
Él?-kérdeztem amire a földre rogyott és elkezdte rázni a fejét. Nemtudom,hogy a sokk miatt vagy más miatt de elkezdtem szédülni. A padba kapaszkodva próbáltam egyensújban maradni de legvégén elestem és már csak sötétség.Kirishima Eijiro:🦈❤️
A megbeszélésen ülönk kettő fő hiányában. Előbb futott el Hawks és Aizawa Sensei szóval folytatjuk tovább a megbeszélést.
Próbáltam figyelni a dolgokat de nem sikerült így a telefonomon elkezdtem nézni a híreket unalmamban.
Azonnal kapcsolják be a Tv-t!-mondtam amire furán rám néztek de tették is-Tegyék a hírekre!-mondtam amit tettek is. A hírekben Bakugo fényképe szerepelt ami mindenkit meglepett.Sajnálatos hírrel közlöm,hogy pár perccel hunyt el a UA egyik diákja Bakugo Katsuki! A korházban kómába került ami miatt lélegeztetőkre rakták de aztán leált a szíve. A családjáról semmi hírt sem tudunk ami eléggé érdekes számunkra. A fiú minössze csak 16 volt és egy gonosztevő okozta sérülés miatt került korházba. Látszik,hogy van még fiatal aki nem akar gonosztevő lenni hanem pont ellenkezőleg,hős szeretne lenni! Reméljük a fiú szülei is látják a híreket és mindenki nevébem őszinte részvétemet nyilvánítom!
Mi?-szólaltam meg elsőre én halkan.
Bakugo meghalt?-kérdezte Mei értetlen fejet vágva.
Akkor nekünk miért nem szóltak erről?!-kérdezte mellőlem Mic Sensei majd el is kezdett telefonoláni-Jó napot! Igaz, hogy meghalt az egyik diákom Bakugo Katsuki?-kérdezte a kihangosított telefonba beszélve.
Sajnálattal közlöm uram,hogy igen. A testét már elszálították a hullaházba és pontos információink szerint két hét múlva lesz a temetés.-mondja a nő de a Sensei egyből kinyomja a készüléket és elmegy.
Szerintem mindenki menjen haza aztán pár nap múlva újra gyűlést tartunk.-mondja Nezu igazgató amire mindenki egy emberként ál fel és kezd el kimenni az ajtón.
Részvétem. Tudom,hogy a legjobb barátod volt.-mondja Mei amikor megyünk a kollégium felé.
Igen. Az volt.-mondtam majd be is mentem az épületbe. A többiek mind vidáman játszottak a nappaliban valami zenét halgatva.
Szia Kiri!! Jössz játszani?-kérdezi boldogan Mina.
Bocsi de fáradt vagyok. Megyek egyet aludni.-mondtam rá mosolyogva majd el is mentem a szobámba. A függönyöket elhúzva öltöztem át valami alvós cuccba majd az ágyba bedőlve kezdtem el aludni.Hizashi Yamada:🕶️📢
Bakugo meghalt. Egyből Shota-hoz rohantam. Minden terembe benyitottam de aztán megtaláltam. Út közben elkezdtem sírni is mert tudtam,hogy össze fog törni ez miatt a szerelmem.
Az ajtót kinyitva rontottam be a kettő férfira akik a padon ültek.
Shota! Baj van!-mondtam a sírás szélén álva.
Mi a baj?!-ált fel egyből ijedten Shota.
Lekapcsolták Bakugot a lélegeztetőről!
Mi?!-kérdezték egyszerre Hawksal.
Él?-kérdezte amire a földre rogytam és elkezdtem rázni a fejemet. Csönd lett aztán valami felborult utána pedig valami koppant.
Aizawa!-mondja Hawks amire felnéztem és nem hittem a szememnek. Az egyik pad feldőlve melledte pedig ájultan Sho fekszik.
Shota!-mondtam majd egyből oda is rohantam.-Azonnal vigyük a gyengélkedőre!-mondtam amire Hawks bólintott így felemelve Aizawat rohanunk is a gyengélkedőre.Sajnálom, hogy nem volt eddig rész csak elég sok minden történt velem mostanság és nem tudtam részeket kirakni, de próbálok ezen javítani egy kicsit!
YOU ARE READING
A titok
FantasyGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.