19.

111 9 0
                                    

18+os rész❗❗❗❗
Jelentős párbeszédek lesznek benne szóval mindneki olvassa el vagy ha nem akkor nem fogja érteni a kövi részt❗❗

Aizawa Shota:😴🐛

Nem hiszem el,hogy Midoriya hazudott volna. Egyáltalán miért tett volna ilyet?-kérdezte Mick a kis "tárgyaláson" amin csak négyen voltunk.
Valamit titkol az már biztos!-mondta Hawks.
Megállapodásom szerint Midoriya olyan fiú akinek rossz a családi viszonya és csak ennyi a gond.-mondta Nezu-De ha igaz is amit az a gonosztevő mondott akkor nagy baj van.
Miért?-kérdeztük egyszerre Mick-kel.
Nála van a saját lánya. De az amúgy a kérdés,hogy miért akarja megölni a saját lányát? Mit árthatott neki egy már majdnem 7 éves kislány aki okosabb mint a korabeli gyerekek?
Jó kérdés. De amúgy miért most akarja megölni?-kérdezte Hawks-Mármint nem azért de előbb is meg tehette volna...de miért most? Miért akkor amikor iskolás a kislány? De szerintem csak az a baja a csávónak,hogy Midoriya el költözött Katsumival onnan oszt biztos csak az a baja.
De ennyire fel zaklatná?-kérdeztem-Hogy már a kislányát is meg akarja ölni?
Fura ez az egész  mindenkinek szerintem.-mondta Nezu amire egyszerre bólintottunk hárman.
Főleg az, hogy Midoriya eltűnt.
Nem tudja senki sem,hogy hol lehet?
Nem-mondtuk egyszerre Mickkel.
Az egyetlen egy nyomunk Bakugo lenne de ő meg mindent elfelejtett róla-mondtam.
Mi van ha Midoriya tette?
Te is meg tennéd ezt velem?!-kérdeztem idegesen Micktől.
Ha olyan dolgot tudnál amit más nem tud rólam akkor igen.
Jogos -mondtam hallkabban.
Jól van rekesszük be mert holnap hosszú napunk lesz!-mondta Nezu majd el is mentünk Mickkel haza.

A szobája...-mondtam mikor már az ágyban feküdtünk mind a ketten és magához ölelt Yamada.
Nem!-mondta fáradtan.
De had menjek!!-mondtam és próbáltam kimászni az öleléséből de nem engedett helyette a nyakamba harapott és egyik lábát lábaim közé tette és nyomta azt ágyékomhoz.
Mhhh...-mondtam hangot kiadva majd el kezdte nyalogatni a nyakam és több helyen is megszívta a bőröm.-Ya...Yamadahh!!-nyögtem a nevét mikor erősen hátsómba markolt.
Nem volt elég a délutáni ugye?-kérdezte izgatott hangon.
Bőven elég volt!-mondtam úgy mintha nem akarnám vele a szexet.
Elhiszem. Nagyon elhiszem! Amikor az a hülye is telefont akkor is úgy nyögdécseltél alattam,hogy...-folytatta volna tovább amire hátra nyúltam és nadrágon keresztül rá markoltam álló férfiasságára.
Akarom de akkor fogd be!-mondtam majd fordultam felé és néztem szemeibe.
És mi van ha nem fogom be?-kérdezte izgatottan.
Tudod mi lesz!-mondtam és kicsit erősebben rá szorítottam tagjára.
Jó jó!! Be fogom!-mondta és nézett rám majd ajkaimra utána pedig lassan oda hajolt hozzám és megcsókolt. Egyből viszonoztam is és ahogy próbáltam felvenni vele a tempót sajnos most sem sikerült így alig hajoltam el tőle de nyelvével meg nyalta alsó ajkamat ezzel is bejutást kérve a számba amit meg is adtam. Nyelvét át dugva számba kezdtem el én is mozgatni nyelvemet az övével. Egy kis idő után már a nyálunk folyt le szám szélén de levegő hiánya miatt el vállt tőlem majd le is nyalta arcomról a nyált.
Reggel nem fogsz tudni járni ugye tudod?-kérdezte miközben vette le rólam a pólót.
Tisztában vagyok vele.-mondtam és én is le vettem róla a pólót, de ahogy le dobtam a földre nem is vettem észre de karjaimat meg fogva támaszkodott fölém és úgy nézett le rám.
Komolyan gondoltam.
Mit?
Amit valameik nap beszéltünk.
De mivan ha nem megy bele? Szerintem utál minket...-mondtam.
Miért utálna minket? Mindnekit szeret főleg Katsumit!
De mi van ha...
Na most fejezd be!-mondta kicsit idegesen amivel meglepett nem is kicsit-Bocsánat csak ezek a folytonos kérdéseid "De mivan ha...".
Tudod,hogy ilyen vagyok. Már megszokhattad volna ez a jó 20 év alatt.-mondtam és húztam le magamhoz majd haraptam rá lágyan nyakára.
Na jó inkább hagyjuk majd megbeszéljük holnap. De most térjünk inkább a lényegre...-mondta perverz hangon.
Ha annyira akarod!-mondtam szemeimet forgatva majd kezdte el csókolni arcomat és nyakamat szép lassan pedig át tért felső testemre. Ujjaival játszadozni kezdett mellbimbóimmal ami szokásosan nagyon is tetszett nekem de amikor az egyiket bekapta és elkezdte nyelvével nyalogatni na ott már el tudtam volna ennyitől is élvezni ahogy azt csinálja.
Ahh...-nyögtem fel amikor lágyan rá harapott és a másik bimbómat pedig kezével kényesztette tovább.
Csak nem beindúltál Shota?-kérdezte lányan majd vette le rólam a nadrágot és nézett fel rám.
Nem!-mondtam kipirultan.
Pedig nagyon úgy látszik!-mondta és ujjával boxeren keresztül meg érintette a már nagyon álló férfiasságomat.
Mhhh...-mondtam de hírtelen ujjait a számba vettem így el kezdtem azt benyálazni miközben lehúztam róla a nadrágot majd a boxert is és rá markoltam tagjára.
Most nagyon bátor vagy...-mondta fülembe súgva majd vette ki számból ujjait és fektetett vissza az ágyra. Az utolsó ruhád darab mely takart le vette majd óvatosan belém tolta egyik ujját.
Ahh...-nyögtem fel elég kéjesen ahhoz,hogy máris be tegye második ujját és erősen el kezdte belém tolni.
Nagyon tág vagy! Ezt hogy csináltad?-kérdezte ahogy mozgatta bennem ujjait.
Neh..nehmtudomh!-mondtam nyögve de utána ki vette belőlem az ujjait és bejáratomhoz igazította elég méretes tagját.
Szólj ha fáj.
Csak ragd már belém ne izéljh!-mondtam a végét nyögve mert lassan belém tolta magát de aztán ki is vette tagját-Na! Mit csinálsz?!-kérdeztem idegesen amire hírtelen belém lökte teljes méretét én pedig a hasamra élveztem.-Aaah-nyögtem a gyönyörtől nem is hallkat és ez után el is kezdett végre bennem mozogni.
Ahh Shota! Olyan jó vagy!!-mondta nyögve Mick ami nála elég ritka mivel nem nagyon szokott nyögni csak ha elélvezik.
Ahhh!-nyögtem megint aztán az este további hátra levő részében ez a kis izgalmas szeretkezés ment ameddig végül el nem aludtunk egymást ölelve.

A szeretkezés helyett baszást írtam volna de nem akartam elbaszni ezzel is a végét!!🥲

A titokWhere stories live. Discover now