Bakugo Katsuki:💥
Miután beszéltem Izukuval el mentem a futonért majd gyors még meg néztem mit csinál anyám vacsorának.
Mi lesz a vacsora nyanya?-kérdeztem de meg lepett nem is kicsit hogy apával mind a ketten az asztalnál ültek.
Ülj le!-mondta anya amire nem volt kedvem de tettem amit akart.
Igen?
Nem szabad barátkoznod Izukuval!-mondta amire fel háborodtam.
Miért?!
Mert és kész!
Eggyet értek anyáddal!-mondta apa amire fel álltam és fel mentem a szobámba de hallodtam hogy anyám még utánam kiabál.
Küld haza vagy ha nem akkor kidobom!-mondta amire kurva hangosan becsaptam magam mögött az ajtót majd be is zártam.
Brokkoli...-mondtam volna tovább de észre vettem hogy az ágyamon alszik Katsumit ölelgetve. Mit ne mondjak nagyon cukik voltak ezért elővéve a telómat csináltam pár fotót aztán az erkéjre hallkan ki osonva hívtam fel Kirishimat.
Na végre! Midoriya el tűnt!
Várj!-mondtam kicsit vidáman majd el is küldtem a képet és vártam a reakcióját.
MEG VAN MIDORIYA!!!!-kiabálta Kirishima mire meg hallodtam a többiek megkönnyebbült sóhajait.-Hogy hogy nálad van?
Felhívott. Aztán meg el hívtam magamhoz.
Jaaaa akkor azért mondtad hogy haza mész mert ő hívótt?!
Igen! Na de a lényeg az hogy megvan és hogy akadt egy kis gondom...
Mennyire nagy gond?
Anyámék furán viselkednek. Azt akarják,hogy ne barátkozzak vele meg,hogy küldjem haza őket de te is láttad a képet.-mondtam hátra nézve és kicsit el mosolyodtam de utána inkább a csillagos eget néztem.
De miért nem engedik a szüleid?
Mondom bazdmeg nemtudom!
Az előtt nem ismerték Midoriyat igaz?
Igen!
De akkor miért?-kérdezte de sóhajtva válaszoltam.
Fogalmam sincs...
Bakugo az?-kérdezte egy hang de szegény Kiri nem is tudott válaszolni mert valaki szerintem el vette a telóját és bele szólt-Hol van Midoriya?!
Valahol!-mondtam mert egyből fel ismertem a hangot.
Már a hősők is keresik te meg otthon vagy oszt szarsz nagyívben rá!-mondta a gömbfejű.
Tudtommal "megerőszakolt" téged szóval nem értem miért akarod ezek után is látni!
M..mert!-mondta dadogva.
Mondom hogy hazudsz! Dadogsz! Félsz bevallani mindenkinek hogy te erőszakoltad meg Izukut és nem ő téged! Félsz a következményektől! Félsz attól hogy mindenki meg fog utálni mert csak baszni akartál ja és félsz attól,hogy Izuku nem szeret! Hát igazam van mert nem szeret téged sőt engemet sem a volt kapcsolata miatt!-mondtam és hallodtam a többiek hangját így szerintem ki vagyok hangosítva.
Ez igaz Uraraka?-kérdezte egy mély férfi hang. Ezek szerint a Sensei is ott volt.
N..nem!! Bakugo csak hazudik!
Én mindig az igazat mondom! Nem hazudok!
Akkor vald be!-mondta Kaminari-Szerelmes vagy Midoriyaba?
Igen!-mondtam a szín tiszta igazat amire csönd lett.
Adjátok ide Bakugot!-mondta a Sensei majd hallodtam ahogy el megy máshová és bele szól a telefonba.-Tudsz valamit Midoriyarol?
Igen itt van nálam.
Hogy viseli?
Rosszul. Az a kurva megerőszakolta aztán meg Iida megverte nem is kicsit. A sebeit nem bírta begyógyítani szóval nagyon. Aztán meg egy csomó vért hányt fel majd utána a kurva el akarta vágni Katsumi nyakát is.-mondtam a történteket.
Értem... Sikerült igazság vizsgálóval kiderítenünk,hogy Uraraka tényleg hazudott.
Na végre!
Pontosan 2 hét lesz a felfüggesztési ideje így holnaptól már nem lesz suliban meg a koliban sem.
Rendben! Akkor holnap próbálok bemenni Izukuval legalább a sebeit el látni.
Rendben. Katsumi?
Jól van. Éppen most egymást ölelve alszanak.-mondtam mosolyogva de utána egy nagyot ásítottam is-Szerintem megyek Sensei ha nem bánja mert nagyon álmos vagyok!
Rendben! Jó éjt Sensei!
Neked is Bakugo!-mondta majd ki is nyomtam a hívást utána meg mentem is be a szobába és csuktam be az erkély ajtót. Ahogy ezt meg tettem meg csörrent megint a telefon de most nem az enyém volt hanem Izukué így óvatosan ki vettem a zsebéből és meg néztem ki lehet az de amikor el olvastam valami furát éreztem.
Fater...
Nem vettem fel mert nem volt kedvem meg Izuku is mozgolódott így hallkabra vettem a telefont és utána már nem is csöngött.Hogy vagy?-kérdeztem a már szemeit nyitogató zöldre nézve aki csak úgy el feküdt az ágyamon Katsumit ölelve még mindig.
Most mondjam azt hogy jól?-kérdezte kómás tekintettel na meg rekedt hanggal.
Amit akarsz. Amúgy holnap be megyünk a suliba!
Nem.-mondta de láttam rajta,hogy el kezd remegni.
Fázol?-kérdeztem amire bólintott ezért kettő takarót a szekrényemből elő keresve terítettem rá és pusziltam meg a fejét akaratlanul is.-Így már jobb?-kérdeztem óvatosan rá mosolyogva amire bólintott.-A ribit kettő hétre fel függesztették szóval nem fog bántani téged addig sem. Ja meg ott leszek veled minden percben nehogy azt hidd,hogy meg úszol engem ezek után!-mondtam amire ásítva bólintott-Még mindig fájnak a sebeid?
Kicsit.-mondta majd csukta be a szemét és ásított megint egyet.-Alszok ha nem baj.
Nem baj. Nyugodtan pihend ki magad. Akkor megyünk amikor csak akarod jó?
Jó. Köszönöm Katsuki.-mondta és hírtelen hajolt a fejemhez és puszilt arcon.
E..ezt...miért?-kérdeztem vörös fejjel annyira meglepődtem na meg zavarba is jöttem.
Csak úgy. Na de jó éjt.-mondta majd végül el is aludt én pedig a futont megcsináltam és arra feküdve el is aludtam.Katsuki!-ébresztett fel egy hang mire ki is nyitottam a szemeimet.
Szia Katsumi. Mi az?-kérdeztem álmosan.
El viszel a suliba?-kérdezte amire Izukura néztem aki csak aludt nyugodtan.
Rendben de a cuccaid a koliban vannak ugye?
Igen.
Oda tudsz teleportálni vagy el kell érte mennünk gyalog?
Teleportálni tudok.
Akkor Izukut is teleportáljuk el oké?
Rendben!-mondta majd a kezembe vettem a fiút és menyasszony pózban tartva fogtam meg Katsumi kezét és lettünk is a koli szobámban.
Nagyon ügyes vagy Katsumi! Most menj a szobátokba aztán öltözz át meg pakolj be a táskába utána gyere is ide a szobámba oké?
Rendbeeen!-mondta boldogan és nyitotta ki az ajtót utána pedig már el is tűnt. Óvatosan le raktam Izukut az ágyamra,majd a takarókat amiket a szobámból hoztam vele együtt rájuk igazítottam és írtam neki egy papír cetlit,hogy el mentem Katsumival ha keresne minket utána pedig én is át öltöztem és meg vártam a kislányt.Le megyünk gyorsan csinálok neked kaját jó? Aztán tényleg megyünk!
Rendben!-mondta majd le is mentünk a lifttel aztán meg a konyhába mentem amíg kapcsoltam neki Tv-t és hallgattam addig is a reggeli híreket.
ESTÁS LEYENDO
A titok
FantasíaGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.