12.

124 14 2
                                    

Na mit szerettél volna...-kérdeztem volna tovább de ránk zárta az ajtót és meg csókolt. Azon nyomban ahogy ez meg történt hányingerem lett és próbáltam is magamtól el lökni óvatosan bár ha tehettem volna már az űrben lenne az ufokkal!
Szeretlek Midoriya!-mondta mikor el vált tőlem és le kötözte a kezeimet aztán meg az ágyra dobott és fölém mászott.
Kurva!-mondtam idegesen szemeibe nézve amire láthatólag kicsit meg ijedt de utána kéjes undorító hangon meg szólalt.
Vedd el a szüzességem!-mondta,majd kedzte le venni a ruháit aztán meg le húzta a nadrágomat és szájába vette a tagomat. Mit ne mondjak majd el okádtam magamat nem is kicsit aztán ez meg is történt és fél hánytam a valameik nap evett ételt.
Ezt...beszoptad!-mondtam mikor abba hagytam majd lassan rá akart ülni a tagomra.
Az előbb szoptalak le szóval igen!
Nem azt....te lehet még szűz vagy...de én már nem!-mondtam és pont ekkor rám ült majd fel is nyögött.
Mivan?!-akadt ki.-Megölöm azt a ribancot!-mondta idegesen amire gondoszul el mosolyodtam.
Azt meg nézném mert fiú volt!-mondtam amire el kezdett rajtam pattogni mint valami rohadt labda.
Ahh..Ne..nehm..érdekelh!!-mondta nyögdécselve majd mikor el érte az orgazmust le is dőlt de ekkor végre kiszabadult a kezem így meg fogva állítottam kutya pózba majd nyomtam belé teljesen magamat.
Ne..neehh!! E..ez fájh!!-mondta már sírva és el is kezdett lent vérezni de megszólaltam.
Te akartad hogy vegyem el a szüzességedet! Most meg kapod!-mondtam és kezdtem el egyre gyorsabb mozogni benne amire el kezdett már kiabálni segítségért és ekkor ki is vágódott az ajtó.
Midoriya?!-mondta valaki majd gyorsan nadrágomat fel húzva kapta is el valaki a pólómat és rántott le az ágyról majd erőből a falhoz vágott. Na és szerintetek ki volt az aki utána meg ütött?
Hogy képzeled ezt?!
Mit?
Hogy még erőszakolod Uraraka-sant!-mondta kiabálva Iida.
Ő erőszakolt meg. Én csak vissza adtam.-mondtam komoly hangon szemeibe nézve,mire már a földön feküdve vert meg rugdosott halállra.
Még hogy ő erőszakolt meg téged?! Urarakánál kedvesebb lányt nem ismerek! Azt hittem te is jó ember vagy de...te gonosz vagy!-mondta és rugdosott tovább aztán megfogva a hajamnál fogva dobott ki a kurva ajtaján és telibe a falba vágódtam aztán le is estem.

Úgy éreztem magamat mint egy halott. A jobb szememre semmit sem láttam,a karjaim és a lábaimon sérülések voltak amik kezdtek egyre jobban lilulni meg zöldülni és el lepni a testemet. Éreztem, hogy a hányinger kerülget mostmár komolyan így fel állva mentem a fal mentén aztán a közös naplalin át vágva már rohantam a mosdó felé és benyitva mentem az egyik fülkébe majd magamra zárva hánytam de most vért meg hányást.

Bakugo Katsuki:💥

Midoriya már 2 órája nincs itt így itt hagyva a már alvó Katsumit mentem le a közös részre ahol mindenki ott volt kivéve Izuku.
Hol van Izuku?-kérdeztem mire mindenki rám nézett és Uraraka sírva fakadt.
Nemtujuk de reméljük meghalt!-mondta fagyos tekintettel Iida.
Miért?
Megerőszakolta Urarakat!-mondta Kaminari a lányra nézve.
Hazudik!-mondtam-Midoriya meleg és ha már csak egy lányt is meglátna mesztelenül el hányná magát ja és nem tud tovább lépni a szerelme miatt szóval hazudik a gömbfejű!-mondtam a szín tíszta igazat.
Te is hazudsz!-mondta Sero ami meglepett mit ne mondjak.
Én miért tenném?
Midoriya meg keresett téged és ezt beszélte neked csak azért,hogy maga mellé állítson.
Mikor Uraraka el hívta Izukut a szobájába azóta nem is láttam szóval mostmár 3 órája!-mondtam.
Hazudsz!-kiabálta egy kisebb csoport.
Majd ha kiderül az igazság akkor könyörgni fogtok Izukunak a bocsánat kéréséért de ezek után...1 a 100-hoz az eséj,hogy meg fogja adni. De még annyi sem!-mondtam majd mentem is a mosdók felé mert gondolom ott lehet.

Amikor be nyitottam nagy csönd fogadott így mindegyik fülkébe be nyitottam de az egyik zárva volt.
Oi engedj be!-mondtam de semmi hang így képességemet használva robbantottam egy kicsit így ki is nyílt az ajtó és be menve láttam meg Izukut vérezve.
Izuku!-mondtam majd szaladtam hozzá és próbáltam fel ébreszteni de nem ment aztán meg még is csak volt remény mert el kezdte nyitogatni a szemeit.
Istenem Izuku mi történt veled?!-kérdeztem óvatosan magamhoz ölelve de el tolt és hányni kezdett. És megdöbbenésemre vért...-Ki tette ezt veled?!-kérdeztem és ekkor valaki be is jött a mosdóba és hozzám jött.
Hiszek neked!-mondta Kirishima.
Mi?
Minánál voltam amikor el kezdtünk fura hangokat hallani Uraraka szobájából és hogy éppen a lány erőszakolja meg Izukut... Minden egyes beszélgetést hallodtunk. Ezek melledt pedig még Jiro meg Momo is hallodta ja meg Todoroki is!-mondta majd meg is jelent a felemás is.
Mi van Midoriyaval?-kérdezte aggódva Shoto ami meg lepett.
Ahogy láthatod próbál nem meghalni.
Már meg haltam.-mondta az említett majd tovább hányt.
Oi Kiri!-szóltam a fiúnak-Menjél és nézd meg Katsumit Izuku szobájában!-mondtam neki amire bólintott majd el is ment.

Izuku végre abba hagyta a hányást és próbált fel állni ami sikerült is és el is kísértem, óvatosan fogva a csapokig ahol meg törölte a száját majd rám nézett és meg ölelt.
Köszönöm...-mondta és nyakamra adott egy puszit ami miatt el pirultam egy kicsit de pont ekkor megint bejött valaki az ajtón.
Öhm baj van...-mondta Kirishima amire még Izuku is rá nézett ijedt arccal.
Mi az?
Katsumit lefogták a többiek és...-fojtatta volna tovább de Izuku hírtelen el tűnt és már csak kintről lehetett hallani a hangos ordibálásokat és üvőltéseket így ki is szaladtunk.
Engedjétek el!-mondta kicsit idegesen.
Nem!-mondta a a ribanc Uraraka majd elő vett egy bicskát és Katsumi nyakához tette.
AZT MONDTAM ENGEDJÉTEK EL!-ordibálta Izuku ellentmondást nem tűrő hangon majd hírtelen Uraraka kezéből ki esett a bicska és mindenki ijedten nézte Izukut aki a szemeivel már ölni is képes lett volna. Mindenki aki eddig a kislányt fogta el engedték Katsumi pedig egyenesen Izuku háta mögé futott és meg fogta a kezét-HOGY MERTEK EGY KISLÁNYT! EGY KISLÁNYT BÁNTANI?! NEM CSINÁLT SEMMIT SEM! AZT HITTEM MIND KEDVESEK VAGYTOK DE CSALÓDNOM KELLEDT! FŐLEG BENNED URARAKA!-mondta ordibálva majd hírtelen térdeire rogyott.
Izuku!-mondtam majd mentem volna segíteni neki de rám szólt.
Jól vagyok!-mondta majd óvatosan vissza fel állt és folytatta a többiekkel való kiabálást már hallkabban.-Azt hittem a BARÁTOM vagy és nem csak egy éhes szűz aki csak baszni akar! Ott van ahhoz Mineta is de én...NEM MEGYEK BELE MÁSOK BASZÁSÁBA! Meleg vagyok és fel is vállalom! Ha utálni akartok utáljatok de le szarom mert van intelligensebb ember is aki NEM AKAR GYEREKEKET ÖLNI BICSKÁVAL!-mondta idegesen majd Katsumi kezét meg fogva kezdtek el menni az udvar felé-Mostantól nem ismerlek titeket mindannyiótokat!-mondta majd ki is ment de el is tűntek. Valószínűleg el teleportáltak máshová,hogy lenyugodjon Izuku.
Igaz ez Uraraka?!-kérdezte Tsuyu.
Nem! Amikor be nyitottam hozzájuk akkor éppen Midoriya erőszakolta meg Urarakat de nem fordítva!-mondta Iida amire oda mentem és arcon ütöttem ami miatt hátra esett.
A fél osztály hallodta ahogy Izuku próbál segítséget kérni mert Ő NEM EGY KURVA BÁBÚ AMIT MEG LEHET BASZNI!-mondtam a végét ordibálva amire valaki meg is szólalt.
Itt meg mi folyik?

A titokWhere stories live. Discover now