Na de mi is pontosabban a képességed,hogy rám bízott a tanárod?-kérdezi amire leveszem a pulcsimat és kicsit elkezdtem mozgatni a karjaimat.
Nagy részt a robbantás de van még egy képességem amiről senki sem tud. Tudott eddig.-mondom.
Oh aha! És mi lenne ez a képesség?-kérdezi amire széttárom a szárnyaimat amik magassára 2,50 m hosszra meg megüti simán a 4-5 métert külön külön mind a kettő szárnyam.
Azta...-mondja majd tárja szét a sajátjait is de azok csak fele akkorák. Vagy még annyi sem.-Ijet még nem láttam...hogyan?-kérdezi rám nézve mire magam mögé húzom őket.
Jó kérdés. Semelyik szülömnek nincs ilyen képessége tudtommal. A képességeik sem erősek. A családból csakis nekem lett ennyire erős képességem de azt se tudják meg én sem,hogy miért.-mondok valamit.
Apámnak voltak nálam nagyobb szárnyai de neki sem ekkorák...Az ismerőseimnek sincs ekkore. Legfeljebb annak a sárkánynőnek de az sárkány,ugyebár.-mondja fejét rázva és úgy gondolkozva.
De miért van,hogy neked piros nekem meg tiszta fehér?-kérdezem meg ami legelösször eszembe jut.
Azt nemtudom. Mennyire szoktad használni a szárnyaidat?
Minden hónapban elmegyek velük egy kiadós repülésre legalább kétszer de van,hogy 1 héten 2-szőr is elmegyek repülni az éjszaka.-válaszolok rá.
Az éjszaka ugyan úgy fehér szokott lenni?
Nem. Akkor már sötétkék vagy néha fekete. Attól függ milyen az égbolt.-vonok vállat.
Ezek szerint csak este lép elő a szárnyadban lévő képesség...ez érdekes!-mondja gondolkozva-És a repülésen kívűl tudod másra is használni?-kérdezi amire bal szárnyamat magam elé hajtva húzok ki belőle egy nagy tollat ami így megszilárdult és kard lett. Lassan visszanőtt helyére egy új.
Igen.-mondtam amire a kezében is egy tollkard jelenik meg és elkezd vele harcolni.Próbálok védekezni de mindig csak azt érem el,hogy rosszabb legyen a helyzetem. A szárnyamat magam elé hajtva mint egy pajzs keményítem meg majd egy kis hejen gyorsan át is döföm de az arca előtt megállítom a fegyveremet.
Ha nem álltam volna meg akkor szerintem tudja,hogy mi lenne a vége!-mondom amire csak sokkoltan rám néz én pedig leengedem a szárnyam és a földre terítem.
Ugye tudod,hogy piszkos lesz?-kérdezi.
Legyen. Legalább addig se szakad le tőle a hátam meg a vállam!-mondom amire elkezd nevetni.- Nagyon vicces mondhatom!-mondom szemeimet forgatva.
Érdekes egy fiú vagy az biztos! Amúgy nyugodtan tegezz Hawks vagyok!-mondja majd hajol meg előttem bemutatkozás képpen.
Aha.-mondok valami válasz féleséget. Amíg nem szól az ofőd addig elmegyünk egy kört repülni?-kérdezte amire bólintottam és elkezdtem aprókat csapkodni a szárnyaimmal amikkel pár másodperc után már a levegőben voltam.-Verseny?
Úgyis én nyerek!-mondom elmosolyodva.
Rendben! Akkor látod azt a nagy épületet? Annak a tetejére kell megérkezned vagy nekem ha majd én nyerek!-mondja ő is elmosolyodva.
Úgyis én nyerek hidd el! Na de 3,2,1!-mondom gyorsan a számokat és pár nagyobbat csapva el kezdek repülni a cél felé. Hawks vagy 10 méterrel lemaradt tőlem,megálltam és megvártam. Csak értetlenül repült tovább addig amíg az épület közelében nem kezdett lenni. Akkor elkezdtem én is egyre gyorsabban repülni majd végül elkezdtem repülni az égbolt felé. Elsuhantam Hawks melledt majd amikor a torony tetejére értem leszálltam és leültem a tető szélére. Kelledt pár perc mire ő is megjött de aztán inkább leült mellém.
Elismerem nem láttam még nálam jobban repülő embert!-mondja kimerülten és csodálkozva.
Elfáradtál ennyitől?-kérdezem rá nézve.
Nem. Szóval....-mondja de ekkor megcsörren a telefonja.-Menjünk vissza mert hívat Eraser Head!
Verseny?-kérdezem miközben felállok a tető szélére.
Úgy is te nyersz majd.-mondja majd feláll mellém.
Ki tudja? Lehet most te nyersz!-mondom hátha elindulunk még ma.
Rendben!-mondja majd tárja szét szárnyait de én már egyenest a föld felé kezdek el zuhanni. Az alattam lévő emberek mind elkezdenek sikongatni de mielőtt földet érnék széttárom a szárnyaimat majd elkezdek lassan felfelé repülni Hawks után. Gyorsan utol is érem és együtt repülünk tovább.Késtetek!-mondja Aizawa Sensei majd leszállunk elé.
Mert a diákod hosszabbította az utat!-mondja rám nézve szemeit forgatva.
Te akartál versenyt!-mondtam majd tűntek is el a szárnyaim majd elvettem a Sensei kezében lévő pólót és felvettem.
Lassú voltál!-mondja amire elkezdtem nevetni.
Én? Lassú?! Olyan lassan repültél,hogy fájt nézni is!-mondtam a végén a nevetést befejezve majd inkább be is mentem a szobába.
Szia kicsim!-köszöntem a kislánynak mintha misem történt volna.
Apa!!-mondja majd ugor a nyakamba és ölel magához.
Jól aludtál?-kérdeztem és adtam fejére egy puszit. Lehet mégiscsak inkább a koliba kelledt volna kamerákat elrejteni. Na mindegy. Pár napig nem engedem ki oszt kész.
Igeeeen!-mondja majd az íróasztalhoz sétál és leül oda-Rajzolok!-mondja vidáman.
Rendben! Addig én olvasok rendben?-kérdezem amire bólint.
Miért nem vagyok azzal a bácsival?-kérdezi hírtelen.
Hiányoztál így megkértem,hogy hagy legyek együtt veled.-mondom mosolyogva de ez mind csak színjáték.
Jaj de jó!-mondja vidáman majd kezd el rajzolni én pedig a telefonomon írok Kirinek addig is.Sharky🦈:
Én:Oi!
Sharky🦈:minden rendben bro?
Én:Add meg Aizawa Sensei
telószámát!Sharky🦈:Honnan tudjam
mi neki a telószáma?Én:Tudtommal van pofád szóval
kérdezd meg de minél előbb!Sharky🦈: Jól van! Egy perc!
Alig telt el pár perc el is küldte én pedig ráírtam a Sensei-re is.
Hernyó🐛
Én: Sensei!
Hernyó🐛:igen?
Én:Nem lehetne a koliba
kamerákat szerelni? Amit
Nezu igazgató adott vissza pénzt
abból szívesen veszek kicsiket és
azokat el is rejtem a koliban!Hernyó🐛:Megkérdezem Nezut!
Én:rendben!
Hernyó🐛:Megengedi ebben a
helyzetben! De akkor a
Kameráknak folyton menniük
kell és mindent venniük kell!Én:Rendben! Akkor mindjárt
Megyek venni pár darabot!
Ön pedig jöjjön be
kérem Kirishima-val!Hernyó🐛: rendben megyünk!
Ez után kopogtak az ajtón majd bejött a Sensei és melledte Kirishima is.
Sensei?-kérdezem meglepődve.
Jöttem megnézni minden rendben van-e.-mondja kicsit vidáman.
És te?-kérdezek Aizawa háta mögé nézve mintha mit se tudnék.
Ja csak jöttem én is. Úgyis rég beszélgettünk Katsumival!-mondja mosolyogva ő is.
Rendben.-mondom majd gyorsan a telómra nézve állítom be az ébresztőt rezgőre mintha valaki hívna. Alig telt el 10 perc és máris rezgett így bocsánatot kérve kimentem a szobából és gyorsan elkezdtem rohanni az egyik nagyobb üzlet felé ahol minden kapható.Pár nap/hét már én sem tudom,kimaradás után kiraktam az újabb részt! Ha lenne valami kérdésetek akkor nyugodtan írjatok rám bármi ügyileg! Addig is puszi!❤️
YOU ARE READING
A titok
FantasyGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.