37.

62 9 3
                                    

Iida Tenya:🤓🧮
(Ne kérdezzétek az emojikat)

Urarakat tuti kifogják rúgni. Ott hagytam azzal a nővel amit bánok is meg nem is de legalább beértem az órára. Cementos volt bent amit nem értettem de miután elmondta,hogy Aizawa Senseinek dolga akadt már mindent értettem. A reggel történtek miatt egyből fel álltam majd elkezdtem mondani mennyire sajnálok mindent és,hogy szerelmes voltam Urarakaba de mióta kiderült,hogy tényleg a lány erőszakolta meg Izukut azóta utálom és azt akarom,hogy kirúgják. A többiek megértően elfogadták a sajnálatomat én pedig bevallottan,hogy meleg vagyok. Hát azt a boldogságot amit csináltak a többiek. Mindenki boldog volt Cementos pedig nem győzte a többieket nyuktatgatni,hogy legyenek kicsit hallkabban.
De hol van most a lány?-kérdezte Cementos.
Kint beszélget egy nővel.-mondtam vállat rántva amire bejött így mindenki csöndbe lett. Lazán leült a helyére majd nem törődve senkivel sem kezdte el nyomkodni a telefonját.
Uraraka kérlek hozzad ki a telefonodat!-mondja Cementos de mintha meg sem hallotta volna nyomkodta tovább.-Uraraka!-mondja idegesen ismét a Sensei de megint süket. Felálva kezdek el menni az ajtó felé majd kilépve rajta rohanok is az igazgatóhoz.
Nezu igazgató!-mondtam ahogy kopogtam.
Tessék Iida?
Uraraka nem hajlandó hallgatni Cementos Senseire!-mondtam amire felált majd el is indultunk az osztálytermünk felé. Oda érve hallgattuk ahogy a fiatal lány és a Sensei veszekednek majd utána benyitottam és belépett Nezu igazgató is.
1 esély!-kezd bele az igazgató amire felrakom az asztalra mivel arra kért-1 esélyt adtam neked! De látom nem tartottad be amit mondtam!-mondja idegesen-Azonnal menj a kollégiumodba és pakolj össze! Utána egyből menj is haza! Nem kell nekünk egy olyan diák aki nem fogadja el azt,hogy valaki más!-mondja az igazgató amire Uraraka könnyezve ki is rohan a teremből-Köszönöm Iida,hogy azonnal szóltál nekem!-mondja amire bólintok-Cementos és Kirishima! Beszélhetnénk 6 szemközt?-kérdezi a vörös fiút keresve a tömegben de az nincs sehol.-Hol van Kirishima és Aizawa is?-kérdezi.
Kirishima elment a korházba Bakugo-t megnézni Aizawa Sensei pedig a gyengélkedőn van Mic Senseiel.-mondja Kaminari álmosan.
Rendben! Akkor Cementos elsőnek menjünk a gyengélkedőre utána pedig valaki elmegy Kirishimaért a kórházba!-mondja Nezu amire a másik férfi bólint aztán elmennek. Ekkor kicsöngetnek így mindenki Kaminari kivételével ki is megy a teremből.

Aizawa Shota:😴🐛

Arra keltem,hogy Yamada mozgolódik melledtem.
Ne mozogjál már!-mondtam neki idegesen majd húztam vissza magamhoz és öleltem meg.
Vendégeink vannak...-mondja amire kipattannak a szemeim és egyből el is lököm Yamadat. Lehet túl nagy erővel löktem el mert leesett az ágyról én pedig utána estem telibe a mellkasára.
Jól vagy?!-kérdeztem ijedten rá nézve.
Igen te? Ugye nem esett bajod? Valamid fáj?-kérdezte aggódva, majd nézte meg alaposan a fejemet.
Nem akartok véletlen egy gyereket?-kérdezte valaki amire felnézten és Nezu alakját láttam meg.
Tervben van!-mondtuk egyszerre amire Yamada meglepődve rám nézett.
Fiú lesz vagy kislány?-kérdezte kiváncsian.
Kislány.-mondtam neki amire magához ölelt és elkezdett puszilgatni-Ne itt!!-mondtam amire abba hagyta.-Miért vagy itt Nezu?-kérdeztem majd ültem fel Yamada csípőjére. Hát nagyon fura volt de pont nem érdekelt.
Uraraka Ochakot kirúgtam ez mellé pedig Iida Tenya látta ma reggel beszélgetni egy nővel.-mondja el az infókat-Iida szerint a UA területén volt a nő akit Urarakaval látott és szerinte az a nő volt aki ide akart jelentkezni,mint tanár.-mondja tovább.
Szerinted ismerik egymást?-kérdeztem.
Nem mivel akkor már az irodánál köszöntek volna egymásnak de nem tették meg.-vonja le a következtetést.
Akkor most találkozhattak igaz?-kérdezi alattam Yamada.
Igen.
De akkor miért beszélgettek?-kérdezte most Cementos.
Jó kérdés.-mondom amire alattam megszólal Yamada.
Én hallodtam valamit reggel. Kettő női hang beszélgetett. Az egyik az Uraraka volt a másikat azt nem ismertem fel. Valami kémről beszélgettek meg,hogy délután 3-kor jön a UA elé a kocsi Urarakaért!-mondja Yamada.
A UA-ba kémet akarnak csempészni?-kérdezte Cementos.
Ezek szerint igen. Már csak az a kérdés,hogy minek?-mondtam amire mindenki bólintott.
Márcsak el kell menni Kirishimaért a korházba!-mondta Nezu amire Yamada egyből felült és csípőmet megfogta.
Megyünk mi Sho-val!-mondja vidáman amire Nezu bólint így már el is indulunk a kijárat felé onnan pedig egyenest a korházba.

Komolyan mondom,hogy egyszer megöllek!-mondtam idegesen amikor oda értünk mivel az utca kellős közepén lekapott és megcsókolt.
Már megöltél édes!-mondja elégedetten mosolyogva.
Este nem lesz semmi sem ha ezt csinálod egész nap.-mondtam sóhajtva.
Mondtam,hogy szavadon foglak!-mondja majd karolja át a vállamat és úgy megyünk egyenest Bakugo szobája felé.
Fogjál. De csak tudd kibirok szabadulni és akkor kergethetsz jó sokáig.-mondtam elmosolyodva majd léptünk be a szobába.
Kirishima!-mondtam ahogy beléptünk majd megláttuk Bakugo ágyánál az alvó fiút.
Alszik.-mondta Yamada meglepődve.
Akkor ébresszük fel!-mondtam majd egy kisebbet csettintve a fiú fülénél máris felébredt és ránk nézett.
Jó reggelt.-mondja már ásítva.
Neked is. Látom nem aludtál valami fényesen az éjjel.-mondom.
Hát nem nagyon mivel Kaminari nem hagyott aludni.-mondja kicsit pirultan.
Értem. Azért ne legyen gyerek.-mondom.
Fiúk vagyunk!-mondja egyből.
Midoriya is fiú és ha minden igaz akkor a kislány a vérszerinti lánya.-mondom elég komoly hangon amire elgondolkozik láthatólag.
Legközelebb óvszerral csináljuk majd!-mondja komoly hangon.
Úgy kell!-szól bele vidáman Yamada de rá nézek-Most mi van?-kérdezi értetlenül.
A lényegre vissza térve velünk kell jönnöd mert Nezu kéret téged.
Nem csináltam semmit rosszat sem ami illegális lenne!-mondja komoly hangon-Nem cigizek de még füvezni sem merek anyám miatt! Mondjuk ha nem lenne anyám akkor sem füveznék.-ismeri be.
Szerintem inkább csak gyere mert sietős dolgunk van!-mondja melledtem Yamada amire a fiú bólint így el is indulunk vissza a suliba.

Itt vagyunk!-nyit be vidáman Yamada a tanáriba ahol pár tanár és hős is jelen van.
Na most,hogy mindenki itt van hozzá is kezdhetünk!

5 csillagnál folytatás!

A titokWhere stories live. Discover now