30.✨

101 9 0
                                    

Már több hét is eltelt mióta nincs meg Midoriya. Az osztály és én is nagyon aggódunk érte. Bakugo elég mély depresszióba esett és suliba sem akar jönni. Mindenről Midoriya jut az eszébe. Azt mondja. Katsumi velem szokott lenni mindig ugyanis Bakugo nincs jól és inkább rám bízta. A többiek próbálnak segíteni neki átvészelni ezt az időszakot de nem nagyon megy neki.
Sensei...-szól Kirishima amire odamentem hozzá.
Igen?-kérdeztem.
Bakugorol lenne szó...-mondja aggódva mire én is azzá válok.
Mi történt?
Reggel bementem hozzá és....egy üveg alkohol volt a földön. Ez nem lenne baj szerintem de a keze vágásokkal volt tele. Nem is kevéssel.-mondta majd elkezdett sírni-Nagyon rosszul nézett ki! Kérem...máshoz nem tudok ezzel fordulni.-mondja sírva mire óvatosan magamhoz ölelem.
Nyugodj meg,rendben? Elmegyünk hozzá és megbeszéljük vele a dolgokat.-mondom lágy hangon mire lassan bólint.-Na akkor menjünk.
De az óra?-kérdezi szipogva.
Majd tartja a többieknek All Might!-mondom mert éppen felénk jön a a férfi.
Én?-kérdezi meglepődve.
Csak addig legyél itt amíg vissza nem jövök! Ja és vigyázz a kislányra!-mondom amire bólint mink pedig sietősen el indulunk Recovery Girl-höz kötszerért meg fásliért.

Adok nyalókát is!-mondja az idős nő majd a kezembe adja a nyalókát és már küld is minket,hogy siessünk nehogy valami baj történjen a fiúval.
Elég nyuktalanok voltunk mind a ketten így futva közelítettük meg a kollégiumot.
Siessünk Sensei! Rossz érzésem van...-mondja Kirishima amire már rohanunk is Bakugo szobája felé.
Bakugo!-mondja Kirishima kopogva.
Erre nincs időnk!-mondom majd rúgom be az ajtót. Egyből be is mentünk mind a ketten és elindultunk körülnézni.
Bakugo!-mondtuk a fiú nevét de sehol sem volt. Megnéztem a szekrényekben amikben elférhetett amíg Kirishima az erkélyt nézte meg.
Nincs itt...-mondja aggódva.
Nyugodj meg. Biztos a mosdóban van-mondtam amire bólintott így elkezdtünk a mosdók felé rohanni. Az összes fülkét átnéztük még a zuhanyzókat is. Aztán eszembe jutott az elzárt fürdő ami egy medence magában összefoglalva.
Elkezdtünk arra futni. A víz tetején lebegett valami. Vagyis inkább Bakugo. Amikor oda értünk egyből a vízbe akart ugrani Kirishima de megszólalt a víz tetején lebegő fiú.
Ha ide jössz nem állok jót magamért!-mondja dühösen és csak lebeg tovább a ruháiban amik vizesek.
Mit csinálsz itt Bakugo?-kérdezem aggódva.
Csak úszok az árral. Vagy,hogy szokták mondani.
De miért?-kérdezi a melledtem lévő fiú.
Mert. Gondolkozok.
És min? Miért kelledt hozzá egy medence?-kérdezem.
A víz kitísztítja a gondolatok. Ja meg csönd volt addig amíg meg nem jöttek ide!-mondta a végét idegesen.
De min gondolkoztál?-kérdezte mostmár Kirishima is kíváncsian.
Katsumi nem Katsumi.-mondja majd mivel már a medence szélén lebeg így felkúszik a szélére majd leül a csempére és egy törölközőt terít magára-Furán viselkedik! Éjszaka amikor felkelek nincs melledtem de még Deku szobájában sem. Sokkal gyerekesebben viselkedik és csak 2szőr álmodott rosszat kiközben én minden éjjel. Jobban kötődött Dekuhoz de ő nem álmodik rosszat. Mamának nevezte. Ami érthető is lenne de amikor elsőnek ide jöttek azóta folyton anyának nevezte nem pedig mama. És ha ez még nem lenne elég egyik éjjel arra ébredtem,hogy egy szőke csaj van a szobámba aki hírtelen Katsumi lett.-mondta maga elé nézve.
Nem ittál alkoholt?-kérdezem.
A részeg ember őszinte! Ezt már én is megtapasztaltam amikor Kiri bejött hozzám én meg elkezdtem neki beszélni mindenféle hülyeséget de valójában az igazságot mondtam el csak furcsán kifejezve.-mondja majd nézek Kirishimara aki csak bólint.
Ez esetben... megfigyelés alá helyezem!-mondom.
Rendben! De kérem egy olyan elzárt szobát csináljananak meg nekünk ami ugyan olyan,mint az enyém. Vagy adjanak nekem 1 napot és egy kevés pénzt meg egy tök üres szobát és ennyi!-mondja felállva de megcsúszik és a víz felé esik. Sajnos nekem és Kirishimanak sem sikerült elkapni de hirtelen kettő fehér szárny nyílik ki mögötte így vissza is lökik őt a földre.

Bakugo Katsuki:💣💥

Annyira béna vagyok,hogy a víz felé kezdtem el esni de szárnyaimat kinyitva löktem vissza magamat a földre. A kettő előttem álló ember annyira megijedt, hogy hátra is lépnek egyet ijedségükben.
A..azok...szá...-folytatta volna dadogva Sharky de szavába vágtam.
Igen.-mondtam majd húztam vissza őket. Igaz a pólóm hátul teljesen szétszakadt de nem nagyon érdekel jelenleg.
Mikor?-kérdezte a Sensei a sokkból kiesve.
Már 4 éves korom óta van ez a képességem csak inkább a robbantást használom mert az sokkal menőbb!-mondom elmosolyodva majd robbantok a kezemmel egy kisebbet.-És mielőtt bárki megkérdezné nem, anyámék nem tudnak arról,hogy egyetlen fiacskájuknak van még egy képessége!-mondom majd kezdek el az ajtó felé menni-De ha most megbocsát Sensei be kell vásárolnom ugyan azokat a dolgokat amik majd a szobámba kellenek! Kap 3 órát,hogy találljanak egy megfigyelő szobát!-mondom majd el is hagyom a medencét és elmegyek bevásárolni.

Ahogy előre megjósoltam 3 órával későbbre már minden megvolt ami a szobánban is volt így már az előre kikészített épületbe be is pakoltam a tárgyakat majd a falakat is lefestettem és be is pakoltam. Igaz a pénzemet elbasztam de végül vissza kaptam Nezu igazgatótól.
Katsumi alszik szóval nyugodtan beviheted a szobába!-mondja Aizawa Sensei amire már be is vittem őt a megfigyelő terembe. Kamerák csakis nagyon eldugott helyeken vannak szóval nem fogja megtalálni a csaj. A teraszra vezető ajtót becsuktam és a függönyt is elhúztam. Persze nincs ott terasz de nembaj. Minden a hején van így már csak arra kell várnunk,hogy felébredjen.

Amíg vártunk és mindenki elhelyezkedett addig elmentem enni majd a sebeimet is bekötözte a Sensei és eléggé leszidott,hogy nagyon sok majd látszódni fog de nem nagyon vettem komolyan.
Szeretnék neked bemutatni valakit ha lehet-mondja amire máris rossz érzésem lett de azért bólintottam-Hawks!-mondja amire megjelenik egy barnás szőkés hajú és nagy piros szárnyakkal rendelkező férfi.
Hívtál?-kérdezte a Senseire nézve aki bólintott-Miben segíthetek?
Ő itt Bakugo Katsuki! Hasonló a képességetek és szeretném ha felmérnéd mennyire erős.-mondja amire a másik kérdőn néz rám majd vissza a Senseire.
Az addig oké,hogy kit kérsz de hogyan amikor nem látok rajta szárnyakat?-kérdezi.
Menjetek ki az épület elé. Ha „Katsumi" felkel akkor majd szólok.-mondja amire bólintok majd ki is megyek az épület elé azzal a hülyével.

A titokWhere stories live. Discover now