38.

41 8 0
                                    

Kirishima Eijiro:🦈❤️

Ahogy beléptem a tanáriba vagy egyből 10 hős és tanár ült az asztalnál. Egyből helyet foglaltam én is az egyik széknék majd csöndben figyeltem az eseményeket.
Ahogy hallodtátok már,vagy ha nem akkor most haljátok majd! Tegnap reggel Bakugo Katsuki elkapott egy gonosztevőt aki ma ébredt fel. A lánytól annyit tudtuk meg,hogy Toga Himiko-nak hívják és 15 éves. A képessége az alakváltás de ahhoz vér kell a pacienstől.-mondja Nezu majd egy kis csönd után folytatja-Bakugo sajnos elég súlyosan megsérült és kómába került de kaptunk egy másik fülest is,hogy kémet akarnak a UA-ba hozni. A kém az illető állítása szerint Uraraka Ochako lehet de ezt alá is kellene támasztani ahhoz pedig Kirishima Eijiro-t kérném meg Mei Hatsume segítségével aki nincs itt...-mondja de ekkor kivágodik az ajtó és bejön rajta egy lány.
Bocsánat a késésért csak felrobbant az egyik robotom és meg kelledt mosakodni!-mondja a lány majd leül velem szemben.
Semmi gond!-mondja Nezu igazgató-A lényeg az az lenne amit remélem meg is bírtok csinálni,hogy délután 3 óráig kell építenek három darab kisebb nyomkövetőt amit el kell rejtenie Kirishimanak a kocsin és a nőn is.-mondja rám nézve amire a szemeim vagy kétszeresére nőttek.
Rendben!-mondtam amikor felfogtam mit kérnek tőlem.
A terv a következő lesz számodra...-kezd bele de szavába vágok.
Úgy teszek mintha haza felé sietnék majd a kocsi előtt elesek és ekkor teszem rá a kocsira az egyik nyomkövetőt. Nagy valószínűséggel a nő kifog szálni a kocsiból segíteni nekem mert könyveket fogok a kezemben aztán amikor megköszönöm neki akkor megölelem és akkor a hajába vagy a kabátjára ragasztom a másik nyomkövetőt.-mondtam az egyszerű tervet.
Röviden igen. Ez jobb lesz,mint amire én gondoltam volna-mondja bólogatva.
Akkor rendben.-mondtam.
A nyomkövető segítségével követjük a nő kocsiját majd a nőt is utána pedig várunk.-mondja Hawks.
Meddig?-kérdezi Midnight.
Kábé 1 vagy 2 hét mivel felkel deríteni a terepet utána pedig várnunk kell a megfelelő alkalomra, hogy mikor juthatunk be.-mondja Nezu.
Addig meg csak várunk igaz?-kérdezi Mirko.
Úgyis van itt a városban is teendőnk nyugi-mondja nyuktatva a nyuszit Mt.Lady.
Igen főleg valami új gonosz miatt-folytatja Endeavor.
Új gonosz?-kérdezte kíváncsian Fat Gum.
Igen. Valami Shigarakinak nevezi magát a gyerek oszt azt mondja,hogy megöl mindenkit aki elé mer álni-mondja vállat rántva Vlad King.
Jaj azt én is tudom!-szólalt meg végül Ryukyu a sárkánynő is. Az egész bagázs elkezdett 1 emberként beszélni ami eléggé zavaró volt ötünknek akik síri csendben voltak. Pontosabban én, Mei, Aizawa Sensei,Mic Sensei és Edgeshot.
Elnézést!-mondtam az asztalra csapva mivel mindenki süket füleken ült.-Ez most nem egy teaparti délután,hogy fecsegjenek már elnézést! Itt életek forognak kockán! A UA legjobb tanulója és egy kislány élete miatt!-mondtam idegesen amire csak csöndben figyeltek tovább-Inkább azt vitassuk meg,hogy kiket küldjünk kémeknek,minthogy olyat amit bármelyik nap meglehet beszélni!-mondtam majd helyre ültem-Lehet,hogy csak egy kölyök vagyok de nem hülye.-ismertem be.
Igaza van Kirishimanak!-mondja Aizawa Sensei-Inkábbb a tervről kellene beszélnünk nem az,hogy kinek hogyan telt a hétvégéje!
Egyet értek-mondta szinkronban Mic és Edgeshot.
Rendben. A tervre visszamenőleg tökéletes amit Kirishima javasolt. A nyomkövetőt a kocsira és a nőre kell rakni majd onnan figyelni az eseményeket. Hawks te leszel a kis drónunk és egy kamera segítségével el kell jutnod oda ahol valószínűleg a bázis lehet.
Rendben.
Mirko és Mt.Lady ti majd a harchoz fogtok csatlakozni úgy,mint a többi hős is. Lehet több ember is van az épületben akiket elraboltak de lehet több száz. Akik élve vannak azokat menekítsétek ki. Ha valami probélma adódik akkor pedig ott lesz a csapat másik fele is.-mondja ismét Nezu.
És ha egy csapat gonosztevő vár ránk?-kérdeztem-Akkor meg visszajövünk vagy mi? Az is lehet,hogy le fogunk bukni,hogy kémkedünk és lehet,hogy már egy előre felkészített hadsereggel várnak minket.
Mivan ha egyáltalán lebukunk?-kérdez most Edgeshot-A fiúnak igaza van.Mindenre kell gondolni!
Hősök vagyunk nem pedig gyávák! Azért lettünk hősök mert kiérdemeltük és nem azért mert csak mink voltunk az egyedüli emberek akik a közelben voltak a baleset vagy bármi más helyszínén!-mond egy gagyi beszédet Endeavor aztán visszaül.
Ez még beszédnek is rossz volt már bocs-jelenti ki egyszerűen Mirko amire én majdnem elkezdtem nevetni.-Szerintem fejezzük be ezt a megbeszélést és induljunk is mert Mei-nek meg kell még csinálni a nyomkövetőket!-mondja a lányra nézve aki már bólint is.
Rendben akkor mindenki mehet is!-mondja Nezu beleegyezően majd már mentem is Mei után.

Denki Kaminari:😎⚡

Reggel óta olyan vagyok,mint egy agyhalott. A seggem iszonyatosan fáj ezt nem tagadom de legalább élveztem az estét és a reggelt is. Igaz a reggeli eléggé meglepett de szerencsére senki sem volt a zuhanyzókban. Mármint csak remélni tudom.
Kirishima reggel úgy döntött,hogy elmegy meglátogatni Bakugot ezért el is engedtem had menjen. Az egész napot át aludtam így csak délután 1-kor keltem fel. Nagynehezen kimásztam a padból majd elkezdtem menni a kijárat felé. Útközben oldalra nézve láttam meg Mei Hatsume-t mögötte pedig Kirishima megy és a fenekét nézi... Valami elpattanhatott bennem mert aktiváltam a képességem és csak azt vettem észre,hogy az épületben a lámpák nem égnek és,hogy a lift sem működik. Hallodtam ahogy a lift felől ordibálnak emberek így egy kis áramot vezetve a liftbe értek is le majd nyitódott is ki az ajtó. Egyből egy tucat lány jött ki belőle és köszönték meg a segítségemet. Milyen kedvesek. Még a nevüket is elmondták meg,hogy elkísérnek a kolimig. Válaszolni sem tudtam mivel az egyik megragadta a kezemet és elkezdett kihúzni a suliból egyenest a koliig. A lányoknak megköszöntem,hogy elkísértek de cserébe mind a négytől kaptam egy egy puszit az arcomra.(Na jó mi a fa...) Elég vörös fejjel mentem be a koliba mert Mina észre is vette és szóvá is tette.
Miért vagy vörös Kami? Talán lázas vagy?-kérdezte aggódva majd tette kezét a homlokomra.
Nem,csak szerelmes!-mondtam majd a táskámmal együtt mentem is a szobámba lepakolni a dolgaimat,és átöltözni.

4 csillagnál folytatás!

A titokМесто, где живут истории. Откройте их для себя