Katsumi eltűnt!
Mi? Mikor?!-kérdezte aggódva ő is ahogy Bakugo is tette pár perccel ezelőtt.
A suliból haza küldték mert rosszul érezte magát még délelőtt de nem ért haza.-mondtam sírva és ekkor Bakugo is megjött.
Azonnal szólni kell a hősöknek Sensei!-mondta ő is majd ölelt meg.
Rendben azonnal szólok!-mondta majd egy csomó hőst na meg Nezu igazgatót is fel hívta akik 10 perc után már a Sensei irodályában voltak.A hősök csak beszélgettek mintha semmi sem történt volna és ez nagyon zavart engemet. Bakugo még mindig engemet ölelt hátulról ami valamelyest megnyugtatott de még így sem.
Mindenki figyeljen!-mondta a Sensei de mintha a fülükön ültek volna a hősök csak tovább beszélgettek.
MINDENKI FIGYELJEN AIZAWA SENSEIRE DE MOST AZONNAL!-ordibáltam elég idegesen amire rám néztek sokkos arccal de csak az első számú tudott megszólalni.
Midoriya Izuku. Nem igaz?
De igen!
Úgy hallodtam te nem vagy az a kiabálós és mérges típus.
Ön pedig nem az a kedves típus!-vágtam vissza.
Hogy mersz ilyet mondani rám? Az első számúra?!
És maga egy diákra? Engem még meglehet változtatni na de magát!?-szóltam be neki de majdnem meg is ütött az öklével csak,hogy nem kerültem ki hanem hagytam hogy megüssön.
Mit műveltél?!-kérdezte amikor el vette arcomtól kezét és ijedten nézett rám.
Most akár fel is jelenthetem szépen ugye tudja? Az első számú hős bevert az egyik legjobb UA tanulónak! Mekkora cikk lenne már nem igaz? Az emberek meg csak úgy vennék mint a cukrot! És ha mindenki meg tudná ezt a sztorit akkor tüntetni kezdenének aminek nagy valószínűséggel az lenne a vége,hogy le cserélnék és el vennék a hősengedélyét!-mondtam az egyszerű "tervet" úgymond amire nagy csönd lett.
Te tényleg nem vagy gonosz?-kérdezte Bakugo hallkan de a nagy csöndben is meglehetett hallani.
Nyugi nem vagyok de nem is akarok az lenni!-mondtam kicsit nevetve majd hírtelen Nezu igazgató meg is köszörülte a torkát.
Mit ne mondjak ez elég dúrva volt és erőszakos is ezért a következő az álláspont! Amit Midoriya mondott az igaz szóval ha kitudódna hogy Endevard meg ütött egy UAs diákot főleg a legjobbat az nagy port kavarna a médiában nem is kicsit.-mondta-Ám alkut ajánlok fel neked Enji! Ha meg találod a lányt élve akkor nem kerül ki a médiába az eset. De ha nem. Akkor tudod mi lesz!
Most meg fenyegetett ez a kis senkiházi?!-kérdezte gúnyosan amire el toltam magamat Bakugotol majd a nagyszájú hülye elé álltam.
Ne merje sértegetni az igazgatót vagy még meg bánja!-mondtam gyilkos tekintettel rá nézve na meg idegesen mire kicsit hátrébb lépett de vissza pofázott.
Pont én bánnám meg?! Oszt hogyan?
Maga is tudja szerintem! Touja Todoroki esetét!-mondtam amire meg fagyott a levegő-Érzékeny téma mi? Az első szülött fiú kudarca az lett,hogy fel égette magára az erdőt amiben nap mint nap edzette MAGA!
E...ezt honnan tudod?!
Könnyen! És mielőtt azt gondolná,hogy Todoroki volt nagyot téved! Az eset maga is nagyon érdekes volt nekem. Csak annyit írtak,hogy a közeli hegyekben történt de azt pontosan nem,hogy hol. El is mentem a helyszínre még pár évvel ezelőtt és meg is találltam azt a bizonyos helyet. A földön volt egy zöld füves kör de körülötte minden fekete volt. A jelentésben meg a hírekben is az állt,hogy a fiú eltűnt meg,hogy meghalt de nulla maradványt találltak.
Fejezd be!-mondta idegesen Endevard.
És a felesége hogy van? Tudtommal maga zárta intézetbe mert SZEGÉNY NŐT TÖBBSZÖR IS MEG ERŐSZAKOLTA AMINEK AZ LETT A VÉGE,HOGY JÁRNI SEM TUD!-mondtam ordibálva és ekkor kaptam még egy nagy pofont ami miatt már az eszméletemet is elveszítettem.Bakugo Katsuki:💥
Fejezd be!-mondta idegesen Endevard.
És a felesége hogy van? Tudtommal maga zárta intézetbe mert SZEGÉNY NŐT TÖBBSZÖR IS MEG ERŐSZAKOLTA AMINEK AZ LETT A VÉGE,HOGY JÁRNI SEM TUD!-kérdezte vagyis inkább mondta ordibálva Midoriya majd kapott is Endevardtól egy nagy pofont ami miatt lecsukódtak a szemei és a földre esett.
MAGA SZEMÉT FASZ! HOGY MERI EZT?!-kérdeztem ordibálva majd akartam volna támadni de a Sensei blokkolta a képességem így csak oda mentem az eszméletlen szerelmemhez majd fel emelve menyasszony pózban álltam meg és néztem az igazgatóra.
Csak talállják meg Katsumit! Semmi többet nem kérek!-mondtam majd ki is mentem az ajtón azt magam mögött be csapva azt mentem Recovery Girl-höz segítségért.Jó estét!-köszöntem ahogy be léptem de nem volt ott senki. Az ágyhoz sétálv tettem le a fiút és be takarva adtam fejére egy puszit de utána az ajkaira hajoltam és meg csókoltam. Ajkai nagyon puhák voltak de sajnos nem érezhettem őket olyan sokáig mert valaki meg szólalt mögülem.
Itt mi történt?!-kérdezte egy női hang mire el is válltam a másiktól és a nőre néztem.
Ne mondja el senkinek se vagy megbánja!-mondtam ilyesztő tekintettel rá nézve de az enyémé az Izuku-éhoz képest szart sem ért.
Rendben. Na de el mondod hogy mit keres itt Midoriya eszméletlenül?
Endevard megütötte aztán elájult.-mondtam az előbb történteket.
Az első számú?
Igen.
Miért?-istenem folyton ez a kérdés?!
Azt nem részletezném de segítsen Izukun.
Rendben. Itt maradsz vagy...
Maradok!-jelentettem ki amire bólintott és el kezdte vizsgálni Midoriyat amíg én az egyik székbe leülve aludtam el pár órával később.Aizawa Shota:😴🐛
Csak talállják meg Katsumit! Semmi többet nem kérek!-mondta Katsuki majd az ajtót maga után becsapva ment el Midoriyaval.
Áll az egyesség vagy nem?!-kérdezte Nezu elég nyugodtan ami már nem is lepett meg.
Nem!
Én elfogadom szívesen!-mondta Hawks majd a többi hős is akik jelenleg itt voltak.
Csináljatok amit akartok de én nem fogok segíteni egy cseppet sem!-mondta Enji majd ő is távozott.
Ezek szerint fel fogjuk jelenteni gyermekbántalmazásért?-kérdeztem Nezura nézve.
Igen és ha igaz amit Midoriya mondott akkor ki is fogják rúgni és az engedélyét is elveszik!-mondta.
Rendben!-mondtam a válaszomat.
A kislányra vissza térve hamár azért jöttünk-mondta Midnight-Ki is ő és hogy néz ki?
Izuku Midoriya kis húga Katsumi Midoriya! Pontosan 110 cm magas szőke haj zöld csíkokkal és zöld piros heterokrómiás szemei vannak.-mondtam ahogy vissza emlékeztem rá.
Van neki húga?-kérdezte értetlenül Hawks.
Igen.
És hány éves?
6 miért kérdezed?-kérdezte már Nezu is furcsálva.
Volt egy régi ügyem amiben egy öreg fószert kelledt letartóztatnom aki valami orvos volt és egy csomó aktát el rakott. Az egyik aktán Midoriya neve volt...
Micsoda?!-kérdeztük egyszerre a többiekkel.
Igen. Amikor bele néztem akkor az apa és anya melledti résznél az állt,hogy mind a ketten élnek de a nő el hagyta a gyerekét valami oknál fogva de azt már nem tudtam elolvasni azért mert hírtelen el tűnt a papírról a betű meg minden információ.
Mikor volt ez?-kérdeztem végül hamár senki sem akart megszólalni.
Pontosan 6 hónapja ha jól emlékszem.
Az lehetetlen!-mondta Nezu velem együtt.
Miért?-kérdezte a tollas.
Midoriya apja meghalt amikor Katsumi született és az anyja is el hagyta őket valami ok miatt!
Az nem lehet! Hisz ott volt a papíron hogy mind a kettő él!-mondta.
Hol van a férfi?!
Jelenleg a legjobban örzött börtönben a tengeren!
Azonnal oda kell mennünk!-mondta Mick.
És Midoriyaval mi lesz? Őt is ki kell hallgatnunk!
Azt se tudjuk hogy hol van!-mondta Best.(az amelyik Bakugot is tanította a farmeros ember csak nemtom a nevét hirtelen!!🥲🪦)
Akkor nézzük meg a környéken lévő kamerákat!-mondta a javaslatot Nezu.
Rendben akkor mindenki menjen és keressük meg a kislányt!-mondta Hawks amire mindenki bólintott majd mentek is amíg már csak én meg Mick maradtunk.
YOU ARE READING
A titok
FantasyGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.