21.

96 10 1
                                    

Október 25-ke! Kedd
(random nap!)

2 nap telt el.
Izuku-ról semmi hír ahogy arról a fószerről sem. Anyámék sem mondanak semmit sem pedig folyton hívogatom őket ez ügyben de már tiltottak is szóval nagyon jó.
Kedves Bakugo! Eltudnád mondani nekünk,hogy most miről beszélek pontosan?-kérdezte az a rohadt Midnight Sensei.
Nem.
Akkor csak arra válaszolj mi olyan fontos neked,hogy még az órára sem tudsz figyelni?-kérdezte amire fel néztem a falra ahol az óra volt.
Ha magának ez megfelel Sensei akkor nézhetem is amíg ki nem csöngetnek!-mondtam rá nézve unottan amire nem kicsit kapta fel láthatólag a vizet.
Hogy mersz vissza beszélni nekem?!-kérdezte idegesen.
Én csak válaszoltam a kérdésére. Nem szóltam semmi rossz megjegyzést önnek! Ha igazgatóiba akar küldeni akkor megyek én magamtól is de itt vannak rá a tanúk,hogy válaszoltam tisztességesen a kérdésére.-mondtam nyugodtan amire nem csak ő de a többiek is eléggé meglepődtek.
És szerinted egy mihaszna semmirekellő osztálynak vagy egy top listás hősnek fog hinni Nezu igazgató?!-kérdezte gúnyosan majd támaszkodott a padomra ami már eléggé idegesített így fel emeltem egy kicsit a padnak azt a felét ahol én voltam így a paddal együtt a nő is el esett.
TAKARODJ AZ IGAZGATÓIBA TE SZEMÉT PATKÁNY!-ordibálta.
Én? Szemét patkány?-kérdeztem meglepettet játszva majd fel álltam és lenéztem rá-Ennél jobbat is mondtak már rám! Ha azt hiszi megbaszom kurvára téved mert meleg vagyok!-jelentettem ki amire undor lett az arcán.
Takarodj te rohadt buzi!-mondta majd csapott arcon.
HOGY MER A SENSEI ÍGY BESZÉLNI BAKUGO-VAL?!-kérdezte ordibálva Kirishima.
Igen!-mondta Mina is mérgesen úgy mint a vörös.
Nem érdekeltek! Aki buzi az takarodjon a teremből!-mondta amire szó szerint mindenki fel állt és el kezdtek menni az ajtó felé kivéve az a rohadt gömbfejű meg a pápaszemes.
Nyugodtan írja be a hiányzást Sensei! Nagyon sok mindent nem veszít legfeljebb a hírnevéből egy csomót és egy kirúgatást is ha úgy kell!-mondtam majd mivel Kiri már várt az ajtóban így oda mentem majd hangosan be csaptam az ajtót és el indultunk a kijárat felé onnan pedig már a koli jött.

Nagyon más lettél Bakugo -mondta Sero amikor már a kanapén feküdtem.
Rossz értelemben mi?-kérdeztem álmosan de egyből el is aludtam.

Kirishima Eijiro:🦈❤️

Nagyon más lettél Bakugo -mondta Sero amikor már a kanapén feküdt az említett.
Rossz értelemben mi?-kérdezte Baku amíg a többiekkel az asztalnál ültünk és beszélgettünk.
Jó asszem.-mondta de nem kaptunk választ.-Minden oké?-kérdezte Sero majd állt volna fel de gyorsabb voltam így már ott is voltam a kanapénál.
Elaludt.-mondtam elég meglepetten mert nem szokott nappal aludni. Főleg nem délután 2 óra körül.
Tuti?-kérdezte Kami.
Nem lehet hogy meghalt?!-kérdezte már Mina amire el nevettem magamat.
Nyugi! Tuti,hogy nem.-mondtam és ekkor forgott is a kanapén fekvő. A szekrényhez mentem majd azt kinyitottam és egy takarót ki vettem belőle,amit a szőkére terítettem, majd vissza is mentem beszélgetni a többiekhez miközben csak rajta járt az eszem.

Time skip✨

Éppen valami filmet nézünk mert nem volt jobb ötletünk amikor a mögöttünk lévő kanapén(a földön ültek,feküdtek a többiek) el nem kezdtek fura nyöszörgések hangzani.
Ne...-mondta sírva valaki amire Kami meg állította a filmet.
Bakugo?-kérdezte majd a többiek is a fiúra néztek akinek a tenyere narancsosan világított és a párnát markolgatta aminek már a szélei feketék voltak a tenyerei miatt.
Bakugo!-mondtam majd próbáltam fel ébreszteni de nem ment sehogy sem.
Ne menj el....kérlek...-mondta sírva mire a többiek nem kicsit lepődtek meg.
Bakugo!-mondtam majd nyúltam hozzá amire végül fel ébredt és kapkodva a levegőt sírva rám nézett.-Nincs semmi baj!-mondtam majd ültem le mellé és öleltem magamhoz. Egy kicsi idő után vissza ölt majd sírni kezdett a vállamon-Sírj nyugodtan.-mondtam majd már teljesen át áztatva a pólómat kezdett el sírni majd utána 15 perccel később abba maradt de még akkor sem engedett el.-Alszik?-kérdeztem a többiekre nézve amire bólintottak.-Ne mondjatok erről semmit se senkinek még Bakugonak sem hogy láttátok sírni. Ez nála elég érzékeny téma na meg más is de azt nem mondhatom el senkinek sem.-mondtam komoly arccal rájuk nézve amire mindneki bólintott majd el kezdték nézni megint a filmet már csöndesebben.

Bakugo engemet ölelt miközben aludt de le feküdtem én is a kanapéra mert már nagyon fájt a hátam és csak akkor vettem észre,hogy milyen csöndes és nyugodt az arca amikor alszik. Akaratlanul is végig simítottam rajta egyet de utána el vettem a kezemet és én is néztem tovább a filmet.

Bakugo Katsuki:💣💥

Valami fura illat csapta meg az orromat ahogy kezdtem ébredezni. Kinyitottam a szemeimet de amit láttam teljesen le sokkolt.
Mi a fasz?!-kérdeztem mert Kirishiman aludtam aki alszik engem ölelve. Szerencsére senki sincs lent így próbáltam kimászni az öleléséből de nem engedett semmit sem.
Engedj el!-mondtam de olyan kurva mélyen aludhat,hogy meg sem hallja amit pofáznék neki.-Kirishima!-mondtam nyugodt hangon amire ki nyitotta a szemeit én meg csodálkozva rá néztem.
Mi a baj?-kérdezte de ahogy észre vette,hogy a karjai majdhogynem a seggemet fogják el vette őket és inkább vörös fejét takarta el velük.
Hogy a faszomba kerülsz te alám?-kérdeztem amire hírtelen megfordult velem együtt ezért most én fekszek a kanapén.
Talán alul szeretnél lenni?-kérdezte elég közel arcomhoz hajolva ami miatt nem kicsit jöttem zavarba akaratlanul is.
Csakis! Minden álmom az tudod?-kérdeztem oldalra nézve de állam alá nyúlva fordította maga felé az arcomat.
Tőlem meg kaphatod. Gyengéd leszek veled. A többiek most úgyis suliban vannak 3-mig te is tudod. Addig miénk az egész koli.-mondta perverzen rám nézve ami eléggé kihívó volt számomra.
Nem kössz.-mondtam közömbösen de amúgy kurvára féltem mert eddig még senkivel sem csináltam és az elsőt "ő" vele akarom majd.
Akkor csak egy csókot!-mondta már majdnem ajkaimra hajolva és próbáltam elhúzódni tőle de kurvára sehova se engedett.
Mi a fasz bajod van neked bazdmeg?!
Szeretlek Bakugo!-mondta szemeimbe nézve ami miatt kihagyott pár ütemet a szívem rossz értelenben.
Mivan?!-kérdeztem de ajkaimra hajolt és megcsókolt...

A titokWhere stories live. Discover now