Október 27. csütörtök!
(Már csak 3 nap az 1 hetből a nagy durranásig!🤭)Kirishima Eijiro:🦈❤️
Tegnap semmit sem aludtam. Tudni akarom ki lehet az a valaki aki ezeket csinálta velem!-mondom Bakugo-nak amire kikerekedett szemekkel nézi meg a nyakamon lévő harapás nyomot.
Hu haver....-mondta majd mosolygott el.
Tudod,hogy ki igaz?!-kérdeztem.
Szerinted ki hívta fel neked tegnap a hodolódat?
Mond el kérlek ki az!!-mondtam neki könyörögve térden állva.
Nem. Derítsd ki te magad!-mondta karbatett kezekkel az ágyán ülve.
Ne már bro! Kell nekem az a fiú!-mondtam majd gondoltam vissza a tegnapi napra ahogy kényesztetett.
Szerintem mejnél inkább és nyuktasd le magadat,miközben én el intézek vele egy hívást!-mondta amire már szaladtam is a mosdóba könnyíteni magamon.Bakugo Katsuki:💣💥
Jaj istenem!-mondtam amikor Kiri elfutott így elő is vettem a telefonomat és fel is hívtam Pikachut.
I..igen?-kérdezte dadogva.
Jól vagy?
Öhm...ja...miért?
Szerelmes beléd Kirishima!
Mi?!-kérdezte már életebb hangon.
Ja. Nemtudom,hogy tegnap mit csináltál vele de megőrül érted és tudni akarja ki vagy.
Az jó.
Estére szervezhetek nektek egy olyan találkát ami tegnap is volt?-kérdeztem.
Öhm...aha! Csak legyen az ő szobájában és megyek is!
Oké. De most megyek mert hallom hogy jön-mondtam majd le is tettem és éppen most jött meg Kirishima is.
Na?-kérdezte izgatottan.
Estére a szobádba jön majd.
És a szemkötő?-kérdezte reméykedve,hogy nem kell majd felvennie.
Az is kell majd.-mondtam sunyi mosollyal az arcomon.
Ezért most elmesélem neked,hogy tegnap mit csinált az a valaki velem!-mondta ő is sunyi mosollyal az arcán amire komor lett az arcom.
Oké na akkor az történt,hogy...Time skip✨
EsteDenki Kaminari:⚡🎸
Jaj de félek!!-mondom fejemet fogva miközben Bakugonak beszélek.
Figyu!-mondta majd állt fel és tette vállaimra kezeit-Baszod,ha tegnap majdnem megbasztátok egymást akkor most mit rinyálsz?! Legyél már okos oszt ne tettesd magad hülyének!-mondta komoly tekintettel szemeimbe nézve amire levegőt sem kaptam.-Csináld azt amit tegnap csak menj egy kicsit messzire. Legalább a kedvemért. Ja meg akkor Kirishima is jobban fog keresni téged.-mondta amire lejátszódtak a fejemben a tegnap történtek így végre tudtam levegőt venni.
J...jó!-mondtam végre, nagy nehezen.
Ez a beszéd Pikachu! Most pedig menjünk!-mondta majd vállamat átkarolva mentünk is Kirishima szobájához majd be is kopogott helyettem is.
Tessék?
Itt van!-mondta Bakugo majd rám mosolyogva be is engedett.
Itt van?!-kérdezte Kirishima izgatott hangon az ágya szélén ülve.
Igen szóval megyek is hagyni titeket KETTESBEN!-emelte ki az utolsó szót Bakugo amire nem kicsit pirultam el de utána végre becsukta az ajtót és el is ment.
Levehetem a szemkötőt?-kérdezte Kirishima az ajtó irányába nézve de amúgy már rég előtte álltam. Óvatosan arcához hajoltam majd adtam rá egy puszit miközben kezére írtam egy nem-et.-De miért nem lehet?-kérdezte amire úgy mint tegnap most is ölébe ültem és magamhoz öleltem. Éreztem ahogy kezeit csípőmre teszi majd nem sokkal később hátsómra csúsztatja és bele markol ami miatt akaratlanul is nyögtem egyet.
Ahh...-nyögtem egy elég hallhatóat aminek meg is lett az eredménye mert nyakamra hajolva kezdte el azt csókolni miközben hátsómat markolászta.
Hallom tetszik...-mondta és nyalta meg nyakamat.
Mhhh!-nyögtem volna ismét de ekkor nyakamba harapott így most is felnyögtem.
N..nehh..-nyögtem kéjesen de utána egyből be is fogtam a számat.
Mh beszélj még nekem!-mondta és újból bele harapott a nyakamba de mivel már nem akartam több nyomot magamon így vállait megfogva tolltam hátrébb és hajoltam ajkaira majd kezdtem el szenvedélyesen csókolni miközben kezeimet nyaka köré fontam.
Direkt nem akarsz hangot kiadni ugye?-kérdezte vágyakozva mire nyakát kezdtem el lassan csókolni miközben lefelé tartottam testén. Pólóját felhúzva nyaltam végig megint kockáin majd mellbimbójánál megállva nyaltam meg elég lassan ahhoz,hogy lássam nadrágján a dudort.
Ahh olyan jó vagy!-mondta nyögve majd egyik kezemmel el kezdtem izgatni bimbóját amíg a másikat számmal végeztem. Egy kis idő után már teljesen megúntam így az ágy elé ülve kezdtem el kicipzározni a nadrágját de megállított.
Figyi én nem most akarom még ezt. Azt se tudom,hogy ki vagy!-mondta amire füléhez hajolva kezdtem el hallkan süttogni.
Nem is baj.-mondtam vágyakozva majd meg is nyaltam a fülét utána pedig vissza ültem térdei elé és kicipzároztam a nadrágját. Mit ne mondjak így is látszik,hogy méretes tagja van de így... Full vörös fejjel kezdtem el nézni álló tagját amíg meg nem szólalt.
Figyu ha nem akarod akkor nem erőlte...temh!-mondta a végét nyögve mert végig nyaltam tagján aztán lassan számba vettem az egészet és elkezdtem szopni.
Mhhh...ahhh....la..lasshabbanh!-mondta nyögve majd markolt óvatosan hajamba. Egyre gyorsabban és gyorsabban mozgattam fejemet tagján amíg meg nem szólalt ismét.
E...el...fogokh...-mondta majd rántotta el a fejemet amikor el élvezett de az arcom így is ondós lett.-S..sajnálomh...-mondta amire lenyaltam arcomról váladékát majd férfiasságát vissza tettem nadrágjába és megint ölébe ültem.
Nagyon jól csináltad-mondta majd fogta meg arcomat és adott rá ég puszit.
Mennem kell....-mondtam suttogva nehogy felismerje a hangom.
Ne menj...kérlek...-mondta kezemet fogva de felálltam majd egy utolsó csókot adva ajkaira engedtem el és szaladtam is a szobámba tudjátok miért szerintem.Másnap:
Bakugo Katsuki:💣💥Na?-kérdeztem ahogy bementem Kirishima szobájába mert hívott,hogy sűrgős beszélni valónk van.
Belé estem...-mondta vörös arccal rám nézve.
Na és miért?
Ha tudnád tegnap mik történtek....-mondta szemeit becsukva és ajkaiba harapva.
Meg basztad vagy mi?-kérdeztem szemöldökömet felvonva miközben az előtte lévő székbe ültem.
Nem. De majdnem.-mondta kínosan oldalra nézve amire tuti nekem is vörös lett a fejem egy kicsit.
Mi az,hogy majdnem? Leszopott vagy mi?!-kérdeztem kicsit idegesen.
Hát...öhm...-mondta oldalra nézve amire tátva maradt a szám.
Úristen most komolyan Kirishima?-kérdeztem komoly tekintettel rá nézve.
Igen! De inkább elmesélem!
Várj előtte keresztet vetek!-mondtam majd gyors meg is csináltam és elkezdte mesélni a tegnap esti "kalandját".
YOU ARE READING
A titok
FantasyGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.