A pár napja történt földrengés egy sivatagban volt a semmi közepén. Igaz?-kérdeztem.
Igen.-mondják hárman de utána csak Aizawa folytatja-Lehet,hogy a kettő eset összefügg ezek szerint?-kérdezte ismét amit előbb mondtam ki hangosan.
Lehetséges,hogy van rá esély.-mondtam majd a földrengés területét és nagyságát is megállapítva tettem egymásra a két térképet. A falu alatt volt a legnagyobb rengés aztán már egyre halványabb.
Ugyan az a két hely.-mondja sokkoltan Mirko.
Ezek szerint lehet,hogy ez a lény kiszökött valahonnan?-kérdeztem most én.
Esküdné mernék rá. De arra is,hogy az a falu nem csak egy szimpla elhagyatott falu mert láttátok a felvételen. Valami vagy valaki van ott és valakik őriznek is ott valamit. Hawksot is lelőtték szóval nagyon rejtenek ott valamit.-mondja Mic Sensei.
Akkor menjünk és mondjuk el a többieknek a hírt!-mondja felálva Mirko majd már el is tűnik.
De ha ott van Midoriya akkor...lehet,hogy ő rajta is kísérleteznek ahogy Katsumin...-mondja halkan Aizawa Sensei de folyton elakad a hangja így ránézek és...sír?
Nyugodj meg Sho. Nem lesz semmi bajuk. Midoriya előbb utóbb ki fog szabadulni. Láttad azt a lényt is! Ő is kiszabadult!-mondja Mic, Aizawa hátát símogatva aki csak mégjobban hozzá simult. Na szerintem én most lépek mert most honvágyam támadt Kami után.Aizawa Shota:🐛😴
Mirko elment bennem pedig csak úgy repkedtek a gondolatok,összevissza.
De ha ott van Midoriya akkor...lehet,hogy ő rajta is kísérleteznek ahogy Katsumin...-mondtam halkan ki amiket gondolok de utána már elkezdtem sírni...
Nyugodj meg Sho. Nem lesz semmi bajuk. Midoriya előbb utóbb ki fog szabadulni. Láttad azt a lényt is! Ő is kiszabadult!-mondja Yamada majd elkezdi símogatni a hátamat amire szorosabban hozzá bújok.-Mostmár csak ketten vagyunk szóval nyugodj meg.-mondja amire hallom,hogy az ajtó becsukódik én pedig már lovagló ülésben ülök rajta és ölelem magamhoz.
De....féltem őket. Olyanok nekem ,mint a gyerekeim.-mondtam és markoltam jobban Yam polójába-Nem akarom,hogy bajuk essen. Még egyszer. És azt sem akarom,hogy...-ekkor nem tudtam befejezni mivel felemelte az államat és megcsókolt. Egyből el akartam lökni és mondani neki,hogy most nincs kedvem de nem tudtam ellenálni puha ajkainak.
Csókunkat egyre csak mélyítette amíg nyelvével bejutást nem kért. Nyelvünk vad táncot kezdett el járni a számban amíg fel nem nyögtem mert Yamada a seggembe markolt.
Látom felizgultál.-mondja majd símét végig a nadrágom dudorodó részénél amire bele kapaszkodok a vállába és elfojtok egy nyögést.
N...ne....i...itt...-mondtam neki remegő hangon amire hírtelen fel ált velem együtt majd lerakott a kanapéra.
Az ajtót bezárom, jó?-kérdezte de nem adtam neki választ. Ahogy az ajtót bezárta egyből vissza is jött majd elkezdett újból vadul csókolni. Mint az előbb most is elmélyítette és nyelvét is át dugta. Aprókat nyögtem amikor a férfiasságaink találkoztak de csók közben Yam lehúzta mind a kettőnkről félig a nadrágat majd a tenyerébe köpve fogta össze tagjainkat és kezdett el kicsiket mozogni.
A...mhh!-mondtam kezembe harapva nehogy nagyot nyögjek.
Harapj inkább az enyémre-mondja majd elveszi a kezemet én pedig ráharapok az övére. Elsőnek lassan majd utána egyre gyorsabban kezdte el mozgatni a kezeit és a szerszámát is. Lassan a nyakamhoz hajolt majd elkezdte pár helyen kiszívni aztán pedig a ruhám felső részét kicipzározta és elkezdte a vállamat harapdálni. Hírtelen hallom,hogy valaki kopog de még így sem ál meg. Sőt. Egyre gyorsabban mozgatja a kezét és a tagját, majd elsőnek én megyek el egy ejfolytott nyögéssel ami miatt elég erősen rá haraptam a kezére. Egy kis mozgás után ő is elmegy majd magára húzva eldől velem együtt. A kezét elveszi és ekkor érzem meg a fura ízt a szám szélén.
Vérzel!-mondtam neki aggódva amire hallkan elkezdett nevetni.
Hidd ell volt ennél már rosszabb is!-mondja majd ad fejemre egy puszit.
Van itt valaki?-kérdezi kintről egy ijedt lány hang amire összenézünk.
Nincsen!-kiabál ki Yam amire a lány válaszolt.
Mic Sensei és Aizawa Senseit kéretik a tanáriba nagyon sürgősen!
Egy perc! Addig megtudod nézni,hogy hol lehet Aizawa?-szólt ki ismét Yam majd utána hallodtam ahogy elmegy a lány. Ez sem tud válaszolni.
De ezt el kell látni!-mondtam neki mert patakokban folyt már a vére.
Ha el látod akkor estére kapsz tőlem valamit.-mondja rám kacsintva.
Inkább megyek. Te meg old meg azt magadnak.-mondtam majd a nadrágomat felhúzva a felsőmet pedig összehúzva mentem is a tanári felé ahová beléptem.
Bocsánat csak dolgom akadt.-mondtam majd ültem is le a helyemre.
Öhm Aizawa.-szólalt meg Vlad King.
Igen?-kérdeztem rá nézve.
Véres a szád.-mondja amire érzem,hogy a többi hős is rám kapja a tekintetét. Én csak egy egyszerű mozdulattal lenyalom majd ekkor szalad be a levegőt kapkodva Yamada is.
Bocsánat csak dolgom volt!-mondja ő is majdnem ugyan azt a szöveget amit én,majd utána leül mellém.
Neked meg mi történt a kezeddel Present Mic?-kérdezi Hawks. Csak most látom,hogy kiengedték.
Megharapott egy kutya.-mondja tarkóját vakarva kínosan.
Ezek szerint veszett lehetett.-mondja Kirishima.
Igen mert elvesztettem tőle az eszemet oszt futottam a suliig.-mondja majd símít a combomra. Ugyan azt a fapofát mutatom amit eddig is de azért megfogom a kezét és összekulcsolom az ujjainkat.
Lassan mindenki elkezdett beszélgetni körülöttünk így addig is egymásnak szenteltük a figyelmünket.
Elvesztetted tőle az eszedet?-kérdeztem.
Persze. Amikor elsőnek megláttam azt hittem,hogy nem fog harapni. De ahogy megsimogattam megharapott elég súlyosan. Aztán persze megnyalogatta és ment is tovább az utcán.-mondja.
És ha a kutya megint megharap? És most nem megy el?-kérdeztem kicsit mosolyogva úgy,hogy senki ne lássa.
Annak örülni fogok.-mondja majd ekkor megszólalt Nezu melledtünk.
Mindenki figyeljen!Sziasztoook!!!
Sajnálom,hogy mostanában alig rakok ki részt csak eléggé sok minden összejött a suliban meg itthon is. Próbálok 1 héten több részt is kirakni de ha nem sikerül akkor előre is sajnálom! Nemsokára kirakom a kövi részt addig pedig mindenki vigyázzon magára!❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
A titok
FantasyGyerekkori szerelem. Olyan dolgokat próbáltak ki melyet nem szabadot volna. A következménye is súlyos lett és ez Izuku lelkén száradt. A gonoszok ki fogják deríteni mi ez a titok és hogy miért fontos Izukunak a kislány. Katsumi.