🍀𝙋𝙖𝙧𝙩 20🍀دچار فتیش پا شدم🍀

303 67 147
                                    

♡ ﷽ ♡

.

.

در حالی که با گام های نامتعادل پشت سر مو مشکی قدم بر می داشت؛ از بطری شرابی که کش رفته بود هم می نوشید!

پسر بزرگتر درِ کشوییِ خونه رو باز کرد و کنار ایستاد که مو بلوند داخل بشه..
بعد از ورودشون به داخل خونه‌ی تاریک، جان در رو بست و گفت:

_بو؟ انقدر زیاده روی نکن!

ییبو مستانه خندید و بطری رو روی میز کوبید:

_بیخیال مَرد! بیا امشب..کیف دنیا رو ببریم..

جان سر تاسفی تکون داد و سوییشرتش رو از تنش در آورد..و مو بلوند در تمام مدت با نگاه حریصانه‌ای عضلات قدرتمند پسر رو دید میزد! مو مشکی با صبوری به سمت پسر رفت و دستش رو گرفت:

_بیا بخوابیم بو..

اما قبل از اینکه حتی قدمی به سمت رختخواب برداره؛ با قدرت به کشوی سه طبقه‌ی چوبی کوبیده شد و ییبو مقابلش قرار گرفت..

چشم هاش از حرکت سریع پسر گشاد شده بود که ییبو با نیشخند شرورانه‌ای فک پسر رو تو دست گرفت:

_منم همینو میخوام! که باهات بخوابم!

مو مشکی نفس لرزونی کشید و دستپاچه گفت:

_ولی..من..من منظورم اون نبود!

مو بلوند به نرمی خندید:

_چه اهمیتی داره که چه منظوری داشتی شیائو؟!

جان از لحن سلطه‌گر پسر اخمی کرد:

_تو الان مستی..پس بهتره همین الان تمومش کنی..

ییبو نوازش ملایمی به گونه‌ی پسر داد:

_من مست نیستم جان! ظرفیت الکلم بیشتر از ایناست..الان فقط یکم سرخوشم!

شیائو دست هاش رو دو طرف شونه های پسر قرار داد و خواست اون رو عقب برونه که لب های مو بلوند محکم به لب هاش کوبیده شد..جوری که کمرش به لبه‌ی تیز کشو برخورد کرد و لب هاش برای اعتراض از هم باز شدن..

اما وانگ ییبو سوء استفاده کرد و زبونش رو به داخل دهان پسر فرستاد! جان از فشاری که ییبو بهش وارد میکرد یه دستش رو برای تکیه دادن روی کشو قرار داد و با دست آزادش کمر پسر رو گرفت و در بوسه همراهیش کرد..

بالاخره خود مو بلوند نفس کم آورد و عقب کشید..هر دو نفس نفس میزدن و مو بلوند یه دستش رو روی گونه‌ی پسر گذاشت..

_‌دییِر گاد! تو چطور انقدر خوشگلی؟!

مو مشکی به نرمی خندید که ییبو با دیدن دندون های خرگوشیش دوباره به لب هاش حمله کرد و اینبار از خیر کبود کردنشون نگذشت!

مو بلوند به بوسه‌ی کوتاهشون خاتمه داد و سرش رو میون گردن پسر فرو برد..نفس عمیقی از بوی خوشِ بدنِ پسر کشید و پوست گندمی و نازکش رو به دندون گرفت..

𝙇𝙤𝙨𝙩 𝙄𝙣 𝙏𝙝𝙚 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙡𝙚☘︎ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈOnde histórias criam vida. Descubra agora