03.09.2023
Yoldan geçen arabaları izlerken simitimden bir ısırık daha aldım. Yavaşça çiğnerken hayatı sorgulama işlemime devam ediyordum.
Bu sabah alçımı çıkardıklarında kendimi direkt dışarı atmıştım. Kaç gündür dört duvar arasında bunalmıştım amına koyayım. Doğan da hemen kendi işlerinin başına dönmüştü zaten.
Lokmamı yuttuktan sonra çilekli sütümden birkaç yudum içtim. Telefonumu çıkartarak Doğan'la olan sohbetimizi açtım.
Ahmet: Doğannnnn
Ahmet: Doğan
Ahmet: Doğancık
Ahmet: Doğancım
Ahmet: Doğan abi
Ahmet: Doğaaaaaan
Dogi dogi: Ne var ne
Ahmet: Napıyonnnn
Dogi dogi: Çalışıyorum
Dogi dogi: Sen ne yapıyorsun? Dışarıda mısın?
Ahmet: Kahvaltı yapıyom
Simitimden büyük bir ısırık alırken fotoğrafımı çekip ona attım.
Ahmet: *Bir fotoğraf gönderildi
Dogi dogi: Oğlum gidip doğru düzgün bir yerde kahvaltı yapsana
Doğan bana zorla kartlarından birini vermişti, kullanmam için. İlk almasamda zorlayınca almıştım. İstediğim kadar kullanabilirdim ama öylede kendimi kötü hissederdim. Bu yüzden az miktarlarda kullanıyordum.
Ahmet: Miss gibi simit işte
Ahmet: Hem sütte içiyom yanına
Dogi dogi: Peki sen bilirsin
Dogi dogi: Yine de öğlen bir şeyler ye
Ahmet: Taaammaammm
Ahmet: Akşam kaçta gelirsinnnn
Dogi dogi: Bilmiyorum belli olmaz
Ahmet: Hmm tamammmmm
Dogi dogi: Kendine dikkat et belaya bulaşma
Ahmet: Bir şey diyeyim miii
Ahmet: Hep bela bana bulaşıyoo
Dogi dogi: Yani dikkatli ol diyorum yavrum
Ahmet: Yiaaa yavrun muyum cidden
Dogi dogi: Aynen hadi benim isim var sonra görüşürüz
Ahmet: Görüşürüzzz
*Dogi dogi mesajınıza ❤️ ifadesini bıraktı
Sırıtarak telefonu cebime koydum ve tekrar simitimden bir ısırık alacaktım ki arka tarafımdaki araziye doğru ilerleyen üç adamı görmemle duraksadım.
Önlerinde üstü başı dağılmış tıfıl bir adam vardı. Yüzünde korkulu bir ifade vardı. Diğer ikisi ise kalıplı kocaman adamlardı. Kel olanın kolunda ve ensesinde dövmeler vardı.
'Vay anasını' der gibi dudaklarımı büzerek simitimden bir ısırık daha aldım.
Gözlerim aşağı kayınca duraksadım. Kel olan tıfıl adamın beline bir tabancayı bastırıyordu. Ohaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA -BXB
AléatoireYaramaz kişiliğiyle başı beladan kurtulmayan Ahmet, Ve onun kurtarıcısı Doğan... "Benim ailem sensin"