12. Bölüm

6.1K 312 31
                                    

Öldürmek istediğim çok fazla karakter var ama hangisinden başlamam gerektiğini bilemiyorum.

Bölüm yeniden yazıldı yani baştan okuyun.

Her oy yeni bir bölüm demek bu yüzden oy atmayı unutmayın
Keyifli okumalar.
『♡』

Bir gece, ansızın. Her yerden ve herkesten...

Bölüm 12; Mezara ekilen çiçek
Hazar Saraçoğlu

"Hazar aç şu kapıyı bizi nereye getirdin amk?"

Sabah kapıma vurulması üzerine güzelim uykumdan uyanmak zorunda kaldım. Sarsak adımlar atarak kapıya yaklaşıp kilidi çevirip kapıyı açtım.

"Sana da günaydın kardeşim."

Elini dağınık saçlarına götürüp dahada dağıttı.

"Hadi hazırlan gidelim bu iğrenç yerden."

Önünden geçip yürümeye başladım.
Otelden çıkıp park halindeki arabaya bindik hala uykum vardı ve her yerim tutulmuştu O beni eve bırakınca vakit kaybetmeden eve girip merdivenlerden yukarıya tırmanmaya başladım. Odanın kapısını açıp içeri girdikten sonra kendimi yatağa atıp uyumaya başladım.

Sabah yani öğlen olmuştu bir öküz odama dalıp beni uyandırmıştı bu Can itin den başkası değildi ona ters ters baktım.

"Ne var?"

İrkilerk gözlerimin içine baktı.

"Asrın seni bekliyor kalk hazırlan."

Ne işi var onun benimle? O odamdan çıkınca öf leye öf leye hazırlanmaya başladım. Odadan çıkıp merdivenlerden aşağı inerken ceketi giymeye başladım.

Evden çıkıp beni bekleyen arabaya bindim Asrın bana kısa bir bakış atıp önüne geri döndü bu herifin sağı solu belli olmuyordu.

"Nereye gidiyoruz?"

"Gidince öğrenirsin."

Uyuz herif koltuğa yaslanıp kollarımı göğsümde bağladım bir bacağımı sallamaya başladım ne zaman gergin olsam bu oluyordu dilimi dudaklarımın üzerinde gezdirdim.

"Sormayacak mısın?"

"Neyi?"

Bir çarpacağım o olacak elimi havaya kaldırdım.

"Bunun nasıl olduğunu."

Gözleri kısıldı.

"Boks yapıyorsun sormama gerek yok."

Yemin ediyorum bundan salağı yoktu.

"Elimi kullanamıyorum hala doktor zorlama dedi yani uzun zamandır boks yapamıyorum ve doktor nasıl olduğunu söyledi diyemedim bir dangalak bana ders vermek için elime sıktı diye."

Direksiyonu sıkmaktan parmak boğumları ben beyaz olmuştu gülümsedim.

"Bana mesajlar geliyor ölüm tehditleri alıyorum bence bunu bilmen gerekiyor malum evinize girip anneni öldürdüler ve bende ölüyordum, bir şeyler mi yapsan kardeşlerine zarar gelmemesi için."

HazarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin