7. Bölüm

8.8K 441 59
                                    

Bölümü atmamak için çok direndim ama yapamadım.

Ay nasıl bir intikam alacak Hazar hiç bilmiyorum ama kitapta ölüm olacak buna hazırlıklı olun.

İkiz lerden Eren'i sevin şimdilik
Hazarın yanında olan tek kişi

Her oy yeni bir bölüm demek bu yüzden oy atmayı unutmayın
Keyifli okumalar.
『♡』

"Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi."

-Oğuz Atay

Bölüm 7; İntikam yemini
Hazar Saraçoğlu

Acıdan bayılmıştım, şimdide kaçtığım sikik evin sikik odasının yatağında ölü gibi uzanıyorum. doktor elimi tedavi etmişti, ama bir hafta yada iki hafta boyunca elimi kullanmam hala uyuşukluk hissi vardı o iti kafamın içinde defalarca kez öldürmüştüm.

Ne zaman gözlerimi kapatsam o şeref yoksunu herifin gözlerini görüyordum. Bana vahşilik ile bakan yeşil gözleri onları yerinden söküp atmak istiyorum. Adam bende travma yaratmıştı yeni travmalar eklemek ruh sağlığıma iyi gelmiyordu.

Ev ahalisi bir kere bile gelip durumuma bakmamıştı hepsinden nefret ediyorum. Özellikle kendimden bu eve geldiğim güne nalet olsun.

Deha
Nasıl oldu elin? O şeref yoksunu it sana zarar veremez dimi?
14:30
✓✓

Mesajı tekrar tekrar okudum korkmuştu çocuk derin bir nefes alıp cevap yazdım.

Siz
O it bana bir şey yapamaz iyiyim merak etme.
15:21

Tek elle yazmakta zormuş meğer telefonu bir kenara fırlattım. Odanın kapısı açıldı ve içeriye benimle hiç muhatap olmayan ikiz Eren girdi göz devirdim. Odanın kapısı tıklayın aga odaya öyle girin tavana bakmaya devam ettim.

Ne söyleyecekse söyleyip siktir olup gide bilirdi. Konuşmak yerine yatağa yaklaşıp yanıma oturdu kaşlarım çatıldı, ona bakınca elindeki ilk yardım çantasını gördüm. Hah! Yalancı iyilik meleği hiçbir şey söylemeden ona dik dik bakmaya başladım. İç geçirip elimi tuttu.

"Kanamış."

"Öldürmez." fısıltı şeklinde çıkmıştı sesi elimi geri çekmedim yada ters bir tepki de vermedim. Kan olmuş sargıyı açıp dikkatlice elimi temizlemeye başladı bir kaç dakika sonra yeni sargı bezini elime sarmıştı işi bitmişti ama elimi hala tutuyordu.

"Abim sevmediği insanlara karşı acımasız biridir."

Bunu bizzat denyimledim yani biliyorum. 'O seni öldürmeden öldür onu.' Sesi duymamazlıktan geldim.

"Bak babam seni bir anda oğlum diye karşımıza çıkarttı. Bizde ne yapacağımızı bilemedik, abimler sana kötü davranmaya devam edecek bunun önüne geçmem ama sen sessiz kalma yoksa canın çok acır."

Çocuğun gözleri dolmuştu ve bu bebe çelimsiz bir şeydi bir aradayken asla konuşmaz ikizi ne derse onu yapardı yoksa? Yok ya yapmazlar öyle bir şey dimi? Yataktan kalkıp kapıya doğru yürümeye başladı.

HazarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin