Her oy yeni bir bölüm demek bu yüzden oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın keyifli okumalar.
『♡』
İntikam almayı sevmem ama ödeşmek adettendir.
Bölüm 25; İntikam zamanı
Hazar Saraçoğlu"Buradan hiçbir şey gözükmüyor dürbün mü alsaydık acaba?"
"Dürbün çok dikkat çekerdi Hazar bey."
"Doğru söylüyorsun ama hiçbir şey gözükmüyor amk."
Yanında ondan yaşça büyük bir kadın ile sarmaş dolaş oturuyordu bu it onu takip etmek hiç eğlenceli değildi.
"Feza neden kendisinden yaşça büyük bir kadın ile sarmaş dolaş bu it?""Olgun kadınlardan hoşlanıyor ola bilir ve kadın okadar da büyük sayılmaz Hazar bey."
"Bence yedi yıl çok büyük bir fark Feza yoksa sende mi lan?"
"Hayır efendim ben kendi yaşıtım olan bayanlar ile ilgileniyorum."
Tamam bu güzel bir bilgi oldu duvarın kenarında onu izliyorduk saatlerdir ayaklarım uyuşmuştu artık aşk hayatı çalkantılı bir abi ha bu itin bu kadar çok kişi ile birlikte olmasına hala inanamıyorum yakışıklı da değildi halbuki.
"Yılan dövmesi yaptırdım ya Feza güzel olmuş mu?"
"Size yakışmış Hazar bey boynunuza dolanan bir yılan dövmesi oldukça dikkat çekici."
Dönüp ona tuhaf tuhaf baktım.
"Senin ilgini çekmek istemiyorum Feza beni fazla inceleme."
"Siz sordunuz bende cevap verdim neden kızdınız ki?"
Ona ters bir bakış atıp tekrar önüme döndüm. Aha garson yanlarına yaklaşıp bir şeyler bıraktı acıkmıştım neyse bu iş bitince yerdim bir şeyler kadın gülerek ona bir şeyler anlatıyordu yanımızdan geçen yaşlı bir adamın bize tuhaf tuhaf baktığını gördüm.
"Feza baston korkuluğu gibi durma."
"Ne yapa bilirim sizde öyle duruyorsunuz Hazar bey."
"Biraz uzak dur amk benden."
"Zaten uzakta duruyorum Hazar bey."
Başlarım senin kibarlığına ama bunu neden peşime taktım bende bilmiyorum. İnsanlar bana değilde ona tuhaf tuhaf bakıyordu acaba takım elbise giydiği için mi? Ona döndüm.
"Çıkar şu ceketi Feza."
Dediğimi yapıp ceketi çıkardı tamam bu daha aza ilgi çekerdi çiftimiz güzel güzel konuşup kahvaltı yapmaya devam ediyordu o it sanki onu birilerini izlediğini hissetmiş gibi arkasını dönmek için hamle yapınca kibarcığı ittim o savrularak yere düşünce duvar kenarına çöküp kahkaha atmaya başladım. Çok tuhaf düşmüştü ayakları havada asılı kalmıştı bize bakan insan sayısı artmıştı.
"Hazar bey beni itmek yerine uyara bilirdiniz."
"Zaman kaybı olurdu kibarcık."
Bana ters bir bakış atıp yerden kalkıp üzerini silkti bende yerden kalkıp otel kafesine baktım lan! Yoktular kaşla göz arasında nereye kayboldu bunlar?
"Ananı satayım Feza."
"Annem olmaz efendim.
"O zaman babanı satayım Feza."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar
RandomAile kurgusu ama erkek versiyonu. Ailem mi? bu saatten sonra bir aileye ihtiyacım yok. "Mezarına çiçek ekmek istediğim birileri var." •Kitabımda reklam yorumu istemiyorum! Yapanları siliyorum ve engelliyorum! Başlangıç tarihi:3/09/2023 Bitiş tarihi:...