13. Bölüm

5.6K 307 38
                                    

Ne yazacağımı bilemedim dünden beri bölümü yazıp siliyorum umarım beğenirsiniz.

Her oy yeni bir bölüm demek bu yüzden oy atmayı unutmayın
Keyifli okumalar.
『♡』

Bölüm 13;Toprağın altına gömülen sırlar

Hazar Saraçoğlu

Benim sesimi duyunca kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı beni öldürmek istiyormuş gibi bakıyordu.

"Piç kurusu seni öldüreceğim."

Göz devirip ona uzak olan koltuğa yaklaşıp üzerine oturdum.

"Ve benim adım Nur değil Nurhayat."

Cebimdeki sigara paketini çıkarıp bir dal alarak dudaklarıma götürüp ateşledim dumanı içime çekince yanaklarım içe çöktü kafamı kaldırıp dumanı havaya üfledim.

"Sana sorduğum sorulara düzgün cevap ver yoksa seni kardeşinin yanına gönderirim."

Nurhayat Nurun ablasıydı ve bir birlerine benziyor dular.

"Karan kardeşimi öldürdüğünü öğrenince seni yaşatmaz."

Bunu ben istemedikçe öğrenemezdi.

"Ceylin Saraçoğlu onun ölümünde senin de payın varmı yok mu?"

Kafasını iki yana sallayıp konuşmaya başladı.

"Hayır ben sadece onun Karan ile birlikte olduğunu biliyordum ve bunu Nura söyledim ama ölümünde benim bir payım yok."

Cebimdeki telefonu çıkartıp ses kaydını açtım.

"Nur o kadından kurtulmak zorundasın neyini anlamıyorsun kadın nerdeyse çocuğu doğuracak kocanı elinde tutmak istiyorsan kurtul o kadından."

Kadının göz bebekleri irileşti telefonu kapatıp cebime geri yoladım. Belimdeki silahı çıkarıp ona doğrultum.

"Yalvarırım afet beni."

Nefretle ona bakmaya başladım.

"O kadın karnındaki bebek için çok yalvardı ama kimse onun sesini duymadı."

Tetiği çektim. Annem intihar etmedi onu öldürdüler el birliğiyle onu öldürdüler ve sonrasında hayatlarına kaldıkları yerden devam ettiler bu adil değildi. Beni anlattığım kadar tanıyorsunuz istesem bir melek kadar saf ve temiz ola bilirim bunu asla unutmayın kimse göründüğü gibi değildir.

Silahı belime yerleştirdim. Depodan çıkıp arabaya bindim ellerim titriyordu bundan nefret ediyorum.
Atakan ve Deha kadınla ilgilenecekti göz yaşlarım yanağımdan süzülüyordu.

'O kadın ölmeyi hak ediyordu.' titreyen ellerimle kulaklığı kulağıma takıp rastgele bir şarkı açıp gözlerimi kapadım. Sesizlikten ve yalnızlıktan nefret ediyorum.

Eve varınca arabadan inip eve doğru yürümeye başladım. Evden içeriye girip merdivenlerden yukarıya tırmanmaya başladım. Odanın kapısını açıp içeri girince Asrın ile göz göze geldik.

HazarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin