Merhaba,Bu kitap benim ilk deneyimim oldu, bu süreçte çok fazla hata yaptım ve birçok bölümde yazım yanlışları olduğunu biliyorum. Kitabı yazarken düşüncelerimi toparlamak ve kurguyu kafamda netleştirip yazıya dökmek benim için oldukça zordu. Yine de kitaba bir şans verip okuyan sizler sayesinde kitabı tamamlamayı başardım. Bu yüzden hepinize içtenlikle teşekkür ediyorum. Şimdi asıl konuya gelelim.
Arkadaşlar, biliyorsunuz Hazar kitabı final yaptı ve bu durum beni hala üzüyor. Kitabı yazarken ve bölümleri okurken Hazar’a çok üzüldüğüm anlar oldu. Başlangıçta kitabın kesinlikle kötü bir sonla biteceğini düşünmüştüm, ancak bunu bir türlü gerçekleştiremedim. Hazar'ı baştan yazmak istesem de bunu yapmadım. Bu yüzden şimdi Hazar’ın ikinci kitabını yazmak istiyorum.
Daha önce bir kitabı tamamlayıp finale ulaştırmamıştım. Bu süreçte çok fazla hata yaptığımın farkındayım. Ancak, tüm bu hatalara rağmen kitabı okuyan ve destekleyen herkese teşekkür ediyorum. Birkaç okuyucunun da belirttiği gibi, bölümleri tekrar okuduğumda Hazar’a yapmadığım şey kalmamış ve bazen "yok artık" dediğim anlar olmadı değil. Umarım ikinci kitapta bu tür hataları yapmam.
Hazar kitabını ilk yayınladığımda konusu böyle değildi; sonradan birçok değişiklik yaptım. Yazarken çok kararsız kaldığım, bu olsaydı daha iyi olurdu dediğim çok fazla şey var. Bu yüzden ikinci kitabı kafamda kurmak için biraz zamana ihtiyacım var. Umarım o zamana kadar benimle birlikte olursunuz.
Yazma süreci, insanın iç dünyasını keşfetmesine ve kendini ifade etmesine olanak tanıyan bir yolculuk. İlk deneyimimde yaptığım hatalardan ders aldım ve bu hataları aşmak için çaba gösteriyorum. Hazar’ın hikayesi beni derinden etkiledi ve onun yolculuğunu sürdüreceğim için heyecanlıyım. Her bir okuyucunun görüşleri benim için çok değerli ve bu süreçte bana destek olduğunuz için minnettarım. Yeni kitabımda daha güçlü bir hikaye ve karakter gelişimi sunmayı hedefliyorum. Yazar olarak gelişmeye devam ederken, sizlerin desteği ve geri bildirimleri benim için çok önemli. Hazar’ın ikinci kitabında daha zengin ve derinlemesine bir anlatımla karşınıza çıkmayı umuyorum. Hepinize tekrar teşekkür ederim ve yeni maceramızda buluşmak üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar
RandomAile kurgusu ama erkek versiyonu. Ailem mi? bu saatten sonra bir aileye ihtiyacım yok. "Mezarına çiçek ekmek istediğim birileri var." •Kitabımda reklam yorumu istemiyorum! Yapanları siliyorum ve engelliyorum! Başlangıç tarihi:3/09/2023 Bitiş tarihi:...