19. Bölüm

4.2K 252 23
                                    

Yazdığım en uzun bölüm oldu umarım beğenirsiniz.

Her oy yeni bir bölüm demek bu yüzden oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın keyifli okumalar.
『♡』

"Kafamda susmaları için yalvardığım sesler var."

- Ali Lidar

Bölüm 19; Davet
Hazar Saraçoğlu

Eve geldiğimde evin ışıkları yanıyordu kaşlarım çatıldı kapıyı açıp içeri girdim. Salona girince ev ahalisini salonda oturuyor olduğunu gördüm Can benimle göz göze gelince kaşları havalandı.

"Sonunda gele bildi Hazar bey."

Hepsi dönüp ban baktı yine ne oluyor amk kapı pervazına yaslanıp onlara boş boş bakmaya başladım. Sehpanın üzerinde duran ilaç kutularını görünce dişlerimi gıcırdatım. Hangi asalak odama girişmişti?

"Bu ilaçların ne için kullanıldığını biliyorsun öyle değil mi?"(Erdeniz)

Yok bilmiyorum keyfine kullanıyorum ilaçları tipsiz velet derin bir nefes alıp başımı salladım yılardır kullanıyorum ben o ilaçları ama işe yaradığı söylenemezdi.

"Deli olduğunu kabul ediyorsun yani?"

'Delilik delimisin Hazar?' Kafamı duvarlara vurmak istiyorum yeter ki sesler son bulsundu derin bir nefes aldım. Her gün daha da delirdiği mi hissediyorum. Can'a onun bana baktığı gibi nefretle baktım.

"Deli mi? Bu ilaçlar sinir hastası kişilere veriliyor Can bu benim deli olduğum anlamına gelmez."

Kutular öyleydi ama içindeki ilaçlar değişikti dudağım acıyordu iyi vurmuştu gözüm Karan'a takıldı onunda yarası vardı ama benimki kadar kötü değildi. Demek ki iyi vuramamışım işte bu üzdü.

"Bana uyuşturucu verdin sen ne beli bunların uyuşturucu hapları olup olmadığı?"(Eren)

Derin bir nefes aldım. Yalancı pislik herif Erene uyuşturucu madde vermedim ben bunu kanıtlaya bilirim ama uğraşmak istemiyorum.

"İnanıp inanmamak size kalmış sakın bir daha odama girmeyin."

Asrın boğazını temizledi.

"Bu önemli bir sorun değil yarın bir davet var ailecek katılmak zorundayız ve sende geliyorsun Hazar itiraz istemiyorum."

Sadece kafamı salladım gidelim bakalım davete onları orada bırakarak odama geçtim. Deha ve Atakan ile gurupta konuşup yatağa girdim. Son zamanlarda uyku sorunu yaşamaya başlamıştım yataktan sırt üstü döndüm. O adam annemin başka bir çocuğu olduğunu biliyordu ama unuttuğu bir şey vardı o çocuğu asla bulamazdı diğer ailenin bulamadığı gibi.

Hâlâ durmadan çocuğu arıyordular onlarda ki azimi taktir etmiyor değildim ama onlarda geç kalmıştı onlar çocu- öf ledim düşünmek bana yaramıyordu gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.

Kulağımda Kulaklık elimde kahve kupası evin ilerisindeki çardak ta oturuyordum evde ben ve Eflatun tek vardık ki onunda nerede olduğunu bilmiyordum. Önümde yem yeşil bir arazi vardı arka tarafta ise ağaçlık bir alan vardı ev güzeldi içindeki insanları saymazsak tabi.

Önümdeki sandalye biri oturunca araziye bakmaya son verip oturan kişiye baktım. Eflatun benim gibi elinde kahve kupası yıla oturuyordu kulaklığı kulağımdan çıkardım. Bu adam benimle pek muhatap olmuyordu acaba neden geldi?

HazarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin