နှစ်ဖက်မိဘ အသိုင်းအဝိုင်းက Tae ဘက်က အဲ့လောက်မကြီးပေမယ့် Jungkook ဘက်ကတော်တော်ကြီးသည်..
ထိပ်တန်း Top 1 သူဌေးဖြစ်တာကြောင့် CEO Jeon Jungkook ဟာ မသိတဲ့သူမရှိသလောက်ရှားသလို နယ်ပယ်အသီးသီးမှာလည်း အကြီးအကဲမိတ်ဆွေအလွန်ပင်များသည်..
ဖခင်ဖြစ်သူရဲ့ မိတ်ဆွေ နဲ့သူရဲ့မိတ်ဆွေပေါင်းလိုက်ရင်ဖြင့် မဂ်လာခန်းမက ပြည့်သွားနိုင်သည်..ကိုရီးယားနိုင်ငံရဲ့ ထိပ်တန်း ဟိုတယ်.. ပြောရရင်သူတို့အပိုင် ဟိုတယ်ပါပဲ..သူတို့လိုမိတ်များတဲ့ သူတွေသာများသောအားဖြင့် ကျင်းပကျတဲ့အကျယ်ဆုံးခန်းမ ရှိတဲ့ ဟိုတယ်ဆိုလည်းမမှား..
ကိုယ်ပိုင်ဟိုတယ်မှာ စိတ်ကြိုက်ပြင်ဆင်ထားတဲ့
မဂ်လာပွဲအပြင်အဆင်. သူကလေးလေး စိတ်တိုင်းကြတောအုပ်လေးပုံစံဖန်တီးကာ ပိုးစုန်းကြူးလေး တွေပျံနေသရောင် 3D ပုံစံနဲ့ဖန်တီးလို့ထားသည်..မဂ်လာတေးသီချင်းအစား ကြေးငှက်အော်သံနဲ့ ရေတံခွန်သံလေးတွေကို ဖန်တီးလို့ထားကာ တကယ်တောအုပ်လေးလို မဂ်လာအခန်းရဲ့ အနံ့အသက်ကအစ တောထဲရောက်သွားတဲ့ တောအနံ့ကိုခံစားစေသည်..
တောအုပ်လေးထဲညအခါလသာနေသည့်ပုံစံ မီးယောင် ပြပြလေးသာထွန်းလို့ထားပြီး ညဘက် မီးခိုငွေ့လေးတွေထွက်နေသလို အငွေ့လေးတွေကို ထုတ်လို့ထားသည်..
လျှောက်လမ်းရဲ့အဆုံး အဖြူရောင်မီးဝိုင်းထိုးထားတဲ့နေရာမှာ စောင့်လို့နေတဲ့ အနက်ရောင်
မဂ်လာဝတ်စုံကိုဆင်မြန်းထားတဲ့ Jungkook..သတို့သားစောင့်ဆိုင်းခန်းထဲ ရင်ခုန်စွာ စောင့်ဆိုင်းနေတဲ့ Tae.. အနားကိုရောက်လာကြတဲ့သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်ရဲ့လက်ကိုဆုတ်ကိုင်ထားကာ..
" ဟေ့ရောင်တွေ ငါလေ ရင်တွေခုန်နေတယ် "
Hobi" သိတယ် သိတယ် မင်းလက်တွေအေးဆက်နေတာပဲ "
" ဘယ်လိုလုပ်ရမလည်း ရင်ခုန်လွန်းလို့သေတော့မလိုပဲ "
Jimin"ဟေ့ရောင်ပေါက်ကရတွေ မင်းလူကြီးရှေ့ရောက်ရင် အဆင်ပြေသွားမှာ "
Hobi " သူ့ လူကြီးလည်း ခုလောက်ဆို တော်တော်လေးရင်ခုန်နေမှာသေချာတယ် ငါခုဏကြည့်တာတောင် သူ့လက်သူ့ဆုတ်ကိုင်ထားတာ တော်တော်ရင်ခုန်နေပုံပဲ ခုလို ငါတို့သူငယ်ချင်းအလှလေးကိုမြင်ရင် အသက်တောင်ရှုတော့မှာမဟုတ်ဘူး "