"ဟားဟားဟား မင်းတို့နှစ်ယောက် ငါကိုနိုင်အောင်ကြိုးစားလိုက်ကြပါအုံးကွာ Kim Taehyung ကွ မပိုင်ရင် ပုရွတ်ဆိတ်တောင်မရိုက်ဘူး "
" ဟေ့ရောင် ခြင်တော့လုပ်ပါကွာ "
" ခြင်က ရိုက်ရင်လွဲနိုင်သေးတယ်လေ "
Taehyung.Jimin.နဲ့ Hobi တို့ဟာ ပထမနှစ်ကျောင်းသားများဖြစ်ကြသည်..ဒီနေ့က သူတို့ရဲ့ပထမနှစ် ကျောင်းပွဲတော်မှာ ဂိမ်းကစားနည်းမျိုးစုံကို ကစားရာမှာ Taehyung ကသာပွဲတိုင်းလိုလိုနိုင်နေတာကြောင့် အောင်နိုင်သူတယောက်ရဲ့ကြွေးကြော်သံကိုကြားနေခြင်းဖြစ်သည်..
သူတို့ အနုပညာမေဂျာက ပြဇာတ်အနေနဲ့ကရတာကြောင့် မဲနိုက်ကာကျရာဇာတ်ရုပ်ကို ပိုင်နိုင်အောင်သရုပ်ရာမှာ Taehyung မှာ မိန်းကလေးဝတ်စုံဝတ်ရတဲ့ အဓိက မိန်းကလေးဇာတ်ဆောင်နေရာက ပါဝင်ရတာကြောင့် Taehyung ဟာ ခုချိန်မှာ ဂါဝန်အတို ဒူးပေါ်လေးကိုမှာ ကားကားလေးဖြင့်မြင်သူတိုင်းမိန်းကလေးလို့ထင်ရလောက်အောင်ကို ဖြူဖြူဖွေးဖွေးလေးနဲ့ လှလို့နေသည်..
Jimin က မင်းသမီးရဲ့ အထိန်းတော်ကြီးနေရာက သရုပ်ဆောင်ရတာကြောင့် အထိန်းတော်ဝတ်စုံနဲ့ဖြစ်သလို မင်းသားရဲ့ အဖေ နေရာကသရုပ်ဆောင်ရတဲ့ Hobi ကတော့ ဘုရင်ဝတ်စုံဖြစ်သာ..
ပျော်ပွဲရွင်ပွဲပြီးသွားချိန်မှာ အဝတ်အစားပြန်မလဲကျပဲ ထိုအဝတ်အစားဖြင့်သာ သူတို့တိုက်ခန်း သို့ စကားတပြောပြောဖြင့် လမ်းလျောက်ပြန်လာခဲ့ကြသည်..
သူတို့သုံးယောက်လုံးမှာ သုံးယောက်လုံးဟာ စကားများတဲ့ထဲမှာပါကြသည်..ခုလည်းသုံးယောက်ထဲကို ပေါက်ပေါက်ဖောက်နေအောင်ပြော နေလိုက်ကြတာများရေပတ်လို့တောင်ဝင်မည်မထင်..
တယောက်နဲ့တယောက်ငြင်းခုံကာ စကားတွေပြောလာကြချိန် လမ်းကွေ့အရောက် တဖက်ကကွေ့လာတဲ့ ကားနဲ့ Taehyung နဲ့ တိုက်မိလို့သွားသည်..
တဖက်က ကားကလည်းအကွေ့ဖြစ်တာကြောင့် အရိုန်လျော့နေကာ ထိမိယုံလောက်တိုက်လို့သွားပေမယ့် လန့်လို့သွားတဲ့ Taehyung မှာတော့ တိုက်မိတဲ့ အရိုန်နည်းနည်းရယ် နဲ့ လဲကျလို့သွားသည်..