33

3.3K 229 20
                                    

Jungkook ဟာ Tae ကို ပွေ့ချီကာ ဆေးရုံ Tae အခန်းရှိရာစီသို့ပြေးဝင်လာခဲ့သည်. ခုအခြေအနေကြောင့် ဆရာဝန်နဲ့ သူနာပြု တွေလည်း နည်းနည်းပြာယာခက်လို့သွားသည်..

ဆရာဝန်နဲ့ မိဘနှစ်ပါးသာ အခန်းထဲဝင်လို့သွားပြီ..Jungkook က Tae ကို ကုတင်ပေါ်တင်ပေးပြီးတာနဲ့ အခန်းပြင်ပြန်ထွက်ခဲ့သည်..

" ကလေးက စိတ်အရမ်းပင်ပန်းပြီး သတိလစ်သွားတာပါ ဘာမှထွေထွေထူးထူးဆိုးရိမ်စရာမရှိပါဘူး ကောင်းကောင်းပေးနားလိုက်ပါ..ပြီးတော့ လူနာရှင် အမေ "

" ဟုတ်ကဲ့ Doctor "

အခန်းဝရှေ့ စိတ်ပူလို့နေတဲ့ Jungkook..Jimin နဲ့ Hobi တို့ကလည်းအနားမှာရှိနေသည်..အခန်းထဲရဲ့ အခြေအနေကို တံခါးပေါက်မှန်လေးက တဆင့် စိတ်ပူစွာ လှမ်းကြည့်နေတဲ့ Jungkook..

" တချို့ကိစ္စတွေက ကိုယ်ဖြစ်ချင်တဲ့ အတိုင်းဖြစ်လာဖို့ဆိုတာမဖြစ်နိုင်ဘူး..ကိုယ့်ဖြစ်ချင်တဲ့အတိုင်း ဖြစ်ကိုဖြစ်ရမယ်ဆိုရင် တခြားမလိုလားအပ်လာတာတွေ ဖြစ်တက်တယ် ဒါကြောင့်လျော့
သင့်တာလျော့ပြီး တင်းသင့်တာတင်းပါ အန်တီ..
ကလေးလည်းတော်တော်ပင်ပန်းနေရှာတယ်.. ဒါဆို ကျွန်တော်ကို သွားခွင့်ပြုပါအုံး "

" ဟုတ်ကဲ့ ပါ ဒေါက်တာ ကျေးဇူးတင်ပါတယ် "

ဆရာဝန်က ပြုံးပြနှုတ်ဆက်ကာ အခန်းထဲက ထွက်လို့သွားသည်.appa ဖြစ်သူဟာ omma ဖြစ်သူရဲ့ ပခုံးလေးကိုဖက်က လက်ကလေးတဖက်ကို ကိုင်လို့..

" မိန်းမ မင်းရဲ့စိတ်ကို ငါနားလည်တယ် ဒါပေမယ့် ကလေးလေးကို လည်း မင်းနာလည်းပေးလိုက်ပါ ကလေးလေး ဘယ်လောက်ပင်ပန်းခဲ့လည်း မင်းအသိဆုံး လာသွားရအောင် Jungkook ကို အနားမှာပေးနေလိုက်ကြရအောင်"

"ယောကျား "

"တော်ပြီလာတာ့ "

" ကျမ ကလေးလေးဒီလိုဖြစ်ရတာ အားလုံးသူ ကြောင့် ခွင့်မပြုနိုင်ဘူး "

" Jungkook ဘက်ကိုလည်းပြန်ကြည့်လေ မိန်းမ မင်းသားကို သူသိပ်ချစ်ခဲ့တယ်လေ မင်းသား က သူအပေါ်အဲ့လိုလုပ်လိမ့်မယ်လို့ သူမထင်ထားခဲ့ဘူး လေ ချက်ချင်းကြီး ကြားလိုက်ရ တော့ သူလည်းခံစားရမှာ ပေါ့ "

Baby ( complete) Where stories live. Discover now