Tanfang ft.Marius Lindvik x Robin Pedersen
SHOT Z SERII JOHANN I DANIEL BAWIĄ SIĘ W SWATKI!
***
Marius i Robin znali się całe życie. Byli najlepszymi przyjaciółmi, na zgrupowaniach zawsze ćwiczyli i mieszkali razem, często spotykali się też po treningach. Daniel i Johann. Johann i Daniel. Ci dwaj znów uwielbiają bawić się w swatki, sami będąc w szczęśliwym związku.
Gdy tylko zauważyli, że między ich kolegami coś iskrzy przeszli do planowania co zrobić by byli razem.
***
-Marius! Poczekaj! -Daniel wołał kolegę który gdy usłyszał jego krzyki zatrzymał się.
-Coś się stało? -Spytał młodszy patrząc na niego przyjaźnie.
-Tak! Nie wiem czy wiesz ale, chyba podobasz się Robinowi. Mam takie wrażenie. -Powiedział na jednym wdechu, starszy który był rozsądniejszą częścią swatek. Na jego słowa młodszy zaśmiał się i widząc nie zrozumienie na twarzy Daniela wytłumaczył.
-My jesteśmy razem. -Młodszy wytłumaczył rumieniąc się.
-Gratuluję i przepraszam Cię za całą tą popapraną sytuację. Ale wiesz jak Johann sobie coś wymyśli -Mówił zmieszany blondyn.
- Wiem, nie musisz się martwić. -Uspokajał Daniela, rozbawiony całą tą sytuacją. -Będę się zbierać. Cześć Daniel! -Młodszy zaczął iść w swoją stronę zostawiając starszego ze swoimi myślami.***
Johann siedział w swoim mieszkaniu i czekał na Daniela. Planował jak zeswatać swoich kolegów.
-Cześć Johann. -Zamyślony nie usłyszał jak Daniel wchodził do mieszkania i z letargu wyrwał go jego głos i usta na czole.
-Cześć skarbie. Mam już plan jak to zro- Zaczął młodszy przytulając się do blondyna.
-Oni są razem. -Wypalił starszy wpatrując się w swojego chłopaka.
-Co? Danny od początku. -Wpatrywali się w siebie.
-Marius mi powiedział, że są razem.
Siedzieli w ciszy przytuleni do siebie gdy Daniel zaczął się śmiać. Johann patrzył na niego nie rozumiejąc.
Straszy nadal się śmieją zaczął mówić.
-Kochanie... my to naprawdę jesteśmy swatkami roku. Zamiast się czegokolwiek dowiedzieć, od razu przeszliśmy do działania.
Młodszy usłyszawszy to też się uśmiechnął i przez resztę wieczoru śmiali się z siebie ich bycia
,,swatkami roku"~~~
Słowa:297
20.09.2023r.Hej, hej!
Taki krótki shot na wieczór, pisany dzisiaj wieczorem. Na początku chciałam się skupić na panach którzy są w mediach, ale wyszło inaczej...
Miłego!Herbatka_Rumiankowa
CZYTASZ
Śnieg i wichura czyli: Skijumping one shots|
RomancePoczątek: 17.05.2023 Koniec: Zamówienia otwarte. Lubie skoki, lubię o nich czytać (ale już chyba nie mam czego ;-;). Dlatego postanowiłam stworzyć to dzieło:3 14 miejsce w shot 11.09.2023r.