Nie warto...

66 7 2
                                    

Wiedeń spowiła mgła, z chmur lał się deszcz a słońce całkowicie dało zapomnieć o swojej ówczesnej obecności. Pogoda idealnie odzwierciedlała humor Michaela. Właśnie dostał wiadomość od teraz już swojego byłego chłopaka. Stefan nawet nie pofatygował się by zerwać z nim w twarzą w twarz, zrobił to przez wiadomość, dodając jeszcze, że to wszystko było zakładem.

Idiota -myślał blondyn stojąc w kuchni. Chwilę wahał się czy lepiej zrobić herbatę czy od razu zacząć od czegoś mocniejszego. 

W końcu, zdecydował się na whiskey. Wziął szklankę ale po chwili odłożył ją do szafki.
Nie patyczkując się wcale odkręcił butelkę i napił się. Powolnym krokiem udał się do salonu, usiadł na kanapie i zaczął płakać. Wszystkie ich wspólne chwile przelatywały mu przed oczami.

Ich pierwsze spotkanie, pierwsza randka, ich pierwszy pocałunek... Wszystko kojarzyło mu się ze Stefanem. Nie chciał o nim myśleć, chciał o nim zapomnieć.

Z rozmyślań wyrwał go dźwięk dzwonka, ktoś uparcie dobijał się do jego drzwi. Nie chętnie zawinięty w koc podszedł do drzwi. Za nimi stał jego przyjaciel Gregor. Gdy tylko zobaczył Michaela zrobiło mu się przykro. Ten debil Kraft sprawił, że najcudowniejszy facet świata płakał.

Gdy blondyn wpuścił go do środka przytulił go do siebie, udali się do salonu gdzie Gregor siadł na kanapie a Michi wtulił się w jego ramię.

-Nie płacz za nim... Nie warto -szepnął mu do ucha. Popatrzył na niego, a jego oczy zleciały na usta ciemnookiego. Ten jakby wyczuwając jego intencje powoli się do niego zbliżył.

Ich usta zetknęły się a oni utonęli w tym pocałunku. Smakował whiskey, papierosami i łzami.
Gdy oderwali się od siebie Michael usiadł mu na kolanach i zaczął mocno całować. Jednak nie posunęli się dalej. Siedzieli przytuleni do siebie cicho rozmawiając.

W tamtym momencie Michael znalazł osobę której tak długo szukał i już nigdy więcej przez nikogo nie płakał.

~~~
Dla cudownej Wirona327 to ona jest pomysłodawczynią, trochę zmieniłam ale mam nadzieję, że Ci się podoba =)

Być może pojawi się dziś jeszcze jeden rozdział ale to ci...🤫

Śnieg i wichura czyli:  Skijumping one shots|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz