Pamiętasz?

81 8 7
                                    

Proch/Stollinger

~~~
Kamil

Pamiętasz mnie jeszcze?
Dlaczego? To pytanie które zadaję sobie ciągle. Co takie ma on czego nie mam ja?

To już nieważne, my jesteśmy nieważni. Nie wiem, naprawdę już nic nie wiem. Jednak jeśli jesteś szczęśliwy... to bądź z nim. Twoje szczęście jest najważniejsze bo przecież przysięgałem, że zrobię wszystko byś był szczęśliwy, pamiętasz? Jeśli nie przypomnę ci. Przysięgałeś wtedy, że nigdy nie zapomnisz.

Biegliśmy trzymając się za ręce, gdy dotarliśmy do sadu, usiedliśmy na kamieniu pod jabłonką, zawsze nazywaliśmy ją "naszą". Siedliśmy pod nią i przytuleni do siebie przysięgaliśmy. Przysięgałem Ci wieczną miłość, że nigdy nie będziesz przeze mnie płakać, że zrobię wszystko byś był szczęśliwy. Patrzyłeś wtedy na mnie z miłością, tak jak teraz patrzysz na niego.
Pamiętasz co TY mi przysięgałeś? Obawiam się, że nie zatem pozwól, że ci przypomnę.
Przysięgałeś mi to samo, tylko dodałeś jedną rzecz... że nigdy mnie nie zostawisz...

Nie wiem co Ci zrobiłem lub czego nie zrobiłem ale... Nie potrafię zrozumieć twojego zachowania. Przecież byłeś szczęśliwy! A może nie? Zawsze wyglądałeś na tak zadowolonego...
Może to moje wyobrażenia i pewnego rodzaju zaginanie rzeczywistości? A może już oszalałem?
Nie wiem, już nic nie wiem. Chcę żebyś wiedział, że ja o Tobie pamiętam i już zawsze będę to robić.

Pamiętasz wszystkie nasze wspólnie chwile? Nie chcę żebyś miał przeze mnie wyrzuty sumienia ale, czemu to zrobiłeś? Dlaczego mnie opuściłeś? Czy moja miłość Ci nie wystarczyła?
To i tak już nie ważne. Pamiętaj jeśli będziesz mnie jeszcze kiedyś chciał lub on coś Ci zrobi, będę czekał bo to robią zakochani

Na zawsze twój
Peter

P.S
Jeśli nie wyrzuciłeś jeszcze tego listu to wiedz, że wszystko w porządku i nie musisz się martwić.

Pamiętam oczywiście, że pamiętam. Jak mógłbym zapomnieć najszczęśliwszy okres mojego życia? Jednak Andi jest tym czego mi brakowało, a Peter? Peter musi o mnie zapomnieć, tak jak ja zapomniałem o nim.

~~~
Słowa: 295

Hej, hej!
Dzisiaj nie tak słodko, wręcz brutalnie. Wszystkich fanów Kamila przepraszam ale no ktoś musiał być zły.

Miłego!
Herbatka_Rumiankowa


Śnieg i wichura czyli:  Skijumping one shots|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz